Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[special] EuroBike 2009: Round-up ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Zo Sep 06, 2009 1:56 pm    Onderwerp: [special] EuroBike 2009: Round-up Reageer met quote

Terwijl de DP-crew op de terugweg was naar huis, bezochten maar liefst 21.000 fietsliefhebbers de publieksdag van de EuroBike. Dat is niet minder dan 3.000 méér bezoekers dan het jaar er voor! Dan te bedenken dat het op het dit jaar verder vergrootte beursterrein met ruim 39.000 bezoekers uit de vakhandel gedurende de drie dagen voorafgaande aan de publieksdag, al erg druk was. Met 1.028 exposanten uit 42 verschillende landen die gezamenlijk méér dan 300 wereld premières toonden, was deze achttiende editie van de EuroBike beurs de meest succesvolle tot dusver. Eens kijken of dit volgend jaar wederom wordt verbetert!

Hoewel het aantal exposanten en bezoekers meetbaar zijn, de beurs zelve is haast onmeetbaar daar waar het op de nieuwigheden, innovaties en/of gewoon mooie spullen aankomt. De voorbije dagen hebben we geprobeerd om een selectie te tonen van dat wat in onze ogen nieuw, uniek of gewoon mooi was. Dat van een dergelijke beurs niet alles te tonen is, neemt niet weg dat onze fotografen genoeg digitale fotorolletjes volgeschoten hebben, waaronder nog genoeg materiaal te vinden is dat we jullie niet willen onthouden.

Brede banden redefined....

Voor de ongelovigen; hij komt écht niet boven de 7,5 kilo!

Thomson's direct mount voorbouw.

Hoewel nog Sunn nog steeds, haast eigenwijs, ook stalen frames in de line-up houdt, hebben ze voor 2010 een iet wat speelse en minder high-end ogend kleurenpatroon en afwerking.

Sommige mensen hebben nu eenmaal een abrupte haargrens.

Velen liepen er aan voorbij, voor ons betekende dat extra tijd om te smullen...

En Johan zag dat het goed was.

Te zien op één van de kleinste stands, maar wat ons betreft wel dé stand met het 'betere werk'; Stijn Deferm's StijnCycles!

Mocht Jeff de fietsenbranche beu zijn, kan ie altijd nog frontman worden van de rockformatie Velvet Revolver....

High-end schoenenmerk Souplest breidt haar lijn voor 2010 verder uit.

Uh.. kleuren... juist ja...

Ze zijn er nog; gearbox DH-fietsen.

Op de hoeveelste reïncarnatie van Votec zaten we nu...?

Viva bicicleta de acero!

Yeti toonde vooral zwarte fietsen dit jaar, hier de 303-R.

Ook hier liepen velen aan voorbij, ook omdat hij er slechts 1 dag stond; Chris King's Cielo. De premiere was bedoelt voor InterBike, maar Europa kreeg hem eerst.

Een helmcamera, maar dan in je bril.

Het Deense New Ultimate debuteerde dit jaar op de EuroBike met hun lichtgewicht componenten. Vanaf dit najaar ook in Nederland verkrijgbaar.

Centerlock adapters zijn er met pennen in plaats van bouten, om de schijf af te steunen. FRM voorzag een ideale combinatie met de standaard 6 gaats montage om tot een lichter totaal concept te komen.

Terug naar de traditionele kleurpatronen op de immer instant gehouden stalen Blizzard.

Oranje boven! Invloed van de op de stand aanwezige Nederlandse importeur?

Interne kabelgeleiding is er doorgaans voor een optimalisatie van de kabelloop. Of de extra bochten bij deze Canyon daar aan voldoen..?

“This is no ordinary bike. Ordinary is boring." Empire's gegoten aluminium AP-1 op de stand van Hope.

Tekst: Jeroen van den Brand
Foto's: Dennis Jöris, Pieter d'Haens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
BLRacing

BerichtGeplaatst: Zo Sep 06, 2009 2:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Leg mij dan maar eens uit waarom dit "het betere werk" is. Kleur is wel okay, contsructie is peop Very happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
zonoskar

BerichtGeplaatst: Zo Sep 06, 2009 3:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

BLRacing schreef:

Leg mij dan maar eens uit waarom dit "het betere werk" is. Kleur is wel okay, contsructie is peop Very happy

Je weet het toch, die staal puristen geilen nou eenmaal op minimalistische designs. En dit is zo minimalistisch als het kan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
BLRacing

BerichtGeplaatst: Zo Sep 06, 2009 8:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Daar heb je helemaal gelijk. Maar wacht eens even. Hoe zit het nou met de zadelpenklem Confused Very happy Of is het de bedoeling dat door het gewicht van de biker, de staande buizen zich in de zadelpen vreet en er daardoor geen klem meer nodig is. Nee ik vind het een beetje zoeken naar een oplossing voor een probleem wat er niet is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JeroenK

BerichtGeplaatst: Zo Sep 06, 2009 9:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je mist het punt van dat frame, ontzettende vakidioot Laughing

Als ze stelselmatig het credo "form follows function" zouden volgen, zouden fietsen er een stuk saaier uit zien.
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Sep 07, 2009 8:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

BLRacing schreef:
Daar heb je helemaal gelijk. Maar wacht eens even. Hoe zit het nou met de zadelpenklem Confused Very happy Of is het de bedoeling dat door het gewicht van de biker, de staande buizen zich in de zadelpen vreet en er daardoor geen klem meer nodig is. Nee ik vind het een beetje zoeken naar een oplossing voor een probleem wat er niet is.

Maak je nou grapjes die ik niet begrijp of snap je hem echt niet Confused

JJ
zonoskar

BerichtGeplaatst: Ma Sep 07, 2009 10:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ook nog wat leuke pics geschoten (afgezien van die bodypainted dames by Kellys).

Foes heeft ook 'gewone' fietsen.

De Trek Remedy fietste toch wel heel erg fijn en hier met een erg mooie kleur.

De Tazer ook in zwart

De dames bij Kellys trokken een hoop aandacht.

Titus Ftm ook geheel in carbon.

Leuke stadsfietsen voor de dames, of ook voor heren?

Nep-fixie fietsen worden de rage, let op mijn woorden Smile

Turner fietsen nu met geverfde achterkant. Zou Dave teveel naar mijn fiets gekeken hebben?

Tomac met een nieuw frame, nu zonder onnodige bochtjes in de zadelpen.

Bij Rocky Mountain kunnen ze er nog steeds wat van. Deze DH/FR fiets vond ik wel erg mooi.

Er zijn van die klojo's die kunnen met elke fiets op hun achterwiel rijden. Ik kan het niet eens op een MTB Sad

En dan dit. Cameron Diaz was ook op de beurs.

Laatst aangepast door zonoskar op Ma Sep 07, 2009 11:22 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
b-dirt

BerichtGeplaatst: Ma Sep 07, 2009 11:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik vind dit toch zo'n mooie dh fiets Embarassed

Naar boven
cHoc

BerichtGeplaatst: Ma Sep 07, 2009 11:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

BLRacing schreef:

je ziet toch wel dat gaatje zitten in de buis van de achterbrug?? daar gaat de bout in om de zadelpen te klemmen. daar is in de zadelbuis ook rekening mee gehouden gezien het 'gat' wat daar ook zit.
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Ma Sep 07, 2009 3:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zonoskar schreef:

Ze gaan zelf voor haar op de knieën! Laughing
Zou zomaar een DP-er kunnen zijn.
Ow,wacht eens,is dat niet he.....hoe heet die ook alweer? Cool

Goed bezig mannen.
Leuke stukken geschreven,gefilmd en natuurlijk weer bergen mooie foto's.
Vooral doorgaan zo!
sneeuwpop

BerichtGeplaatst: Ma Sep 07, 2009 4:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het TUIG schreef:
zonoskar schreef:

Ze gaan zelf voor haar op de knieën! Laughing
Zou zomaar een DP-er kunnen zijn.
Ow,wacht eens,is dat niet he.....hoe heet die ook alweer? Cool

Wat moet z'n vriendin daar niet van denken? Het lijkt wel alsof hij een hostie van Aphrodite krijgt....
Smuss

BerichtGeplaatst: Ma Sep 07, 2009 7:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

cHoc schreef:
BLRacing schreef:

je ziet toch wel dat gaatje zitten in de buis van de achterbrug?? daar gaat de bout in om de zadelpen te klemmen. daar is in de zadelbuis ook rekening mee gehouden gezien het 'gat' wat daar ook zit.

Voila:

Pieter
Naar boven
Trekrules

BerichtGeplaatst: Ma Sep 07, 2009 7:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kwam deze chainguides tegen van Shaman racing,nog lichter dan E-Thirteen

BLRacing

BerichtGeplaatst: Za Sep 12, 2009 10:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Smuss schreef:
cHoc schreef:
BLRacing schreef:

Voila:

Pieter

Ahaa stuk duidelijker nu Very happy . Ja toch wel elegant zo. Heb deze constructie niet eerder gezien namelijk, of het was me niet opgevallen Embarassed
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: