Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Fixed gear fietsers in Groningen? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
ikbenpim

BerichtGeplaatst: Wo Dec 09, 2009 11:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

uurtje of 7? Half 8 is ook prima wat mij betrefd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
bbaadd

BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2009 12:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

prima! zal er rond half 8 zijn dan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
bestbiker

BerichtGeplaatst: Za Dec 12, 2009 7:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij van de www.pedal-park.nl crew hebben ons ook laten inspireren door de fixie hype, ook wij zullen dus aanwezig zijn met 3 man sterk. Helaas nog niet allemaal fixed, maar daar wordt hard aan gewerkt. en ik neem aan dat single speeders ook welkom zijn.

even ter informatie, zijn jullie vooral trick fixers of meer van het heel hard fietsen???

Laters, Orlando.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Peter D

BerichtGeplaatst: Ma Dec 14, 2009 1:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ben er zelf aan begonnen als nieuwe uitdaging / vervanging gewone fiets. het sprake wel aan weer op een hele andere manier te leren fietsen. Wil er langzamerhand wel het een en ander aan tricks op leren maar doe op het moment niet veel meer dan skids en trackstand. Betreft hard gaan, ik fiets niet extreem hard maar 't gaat wel vlotter dan menig 'gewoon' fietser.

Heeft iemand trouwens heel toevallig nog een 17t tandwiel en lockring voor mij? Had er een besteld maar het ding komt maar niet.

Groetjes en tot dinsdag,

-Peter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
ikbenpim

BerichtGeplaatst: Ma Dec 14, 2009 9:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb helaas geen tandwiel voor je liggen.

Wat betrefd de tricks en het harde fietsen is het allebei net niet. Naja hard fietsen gaat beter dan de truukjes. De weer voorspelling voor dinsdag is goed! Zie jullie morgen,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
bbaadd

BerichtGeplaatst: Ma Dec 14, 2009 10:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bij mij is ook allebei net niet, maar wil misschien wel in de lente/zomer een trickfixie gaan opbouwen maar dat moet ik nog maar even zien
Naar boven
Peter D

BerichtGeplaatst: Di Dec 15, 2009 6:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik moet helaas afmelden wegens ziekte. Zit thuis met m'n vriendin van de griep te "genieten".

Ik hoor wel hoe het was en of er nog een vervolg komt!

Groetjes,

Peter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
ikbenpim

BerichtGeplaatst: Di Dec 15, 2009 7:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Beterschap Peter. Ik ga me zo aan de kou wagen.
Naar boven
bestbiker

BerichtGeplaatst: Wo Dec 16, 2009 4:32 pm    Onderwerp: foto's Reageer met quote

yoow Dudes,

Was wel chill gister, en dat kwam niet alleen door de temperatuur. Voor zo'n eerste fixie meeting was er ook best een goede opkomst met 8 fixers, heb nooit geweten dat er zoveel rond rijden hier in Grunn. Wel goed om te weten dat het zo leeft hier in het noorden, bied mooie mogelijkheden voor de toekomst, k zie al een vaste groninger fixie avond voor me.

En dan nog de foto's

Ghost riders

Cheers, see you at the next meeting.

Orlando, PedalPark crew.
Naar boven
bbaadd

BerichtGeplaatst: Wo Dec 16, 2009 11:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vaste avond lijkt me goed Very happy zal nu wel even niks van komen met die heerlijke sneeuw
Naar boven
Peter D

BerichtGeplaatst: Vr Dec 18, 2009 3:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hey dat ziet er goed uit, mooie foto's!

Ook nooit geweten dat er toch nog zoveel waren.
Ik hoor graag wanneer het vervolg is, dan ben ik er haast zeker bij.

-Peter
Naar boven
sedatif

BerichtGeplaatst: Vr Dec 18, 2009 10:30 am    Onderwerp: Reageer met quote

er waren zelfs 4 mensen op 1 fiets! meer rijders dan fietsen?
Naar boven
bestbiker

BerichtGeplaatst: Vr Dec 18, 2009 3:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Haha,
nee dat lijkt maar zo, niet iedereen had z'n fiets al fixed. Dus om te kunnen skidden hebben ze mijn fiets gebruikt.

Laters.
Naar boven
Peter D

BerichtGeplaatst: Zo Jan 03, 2010 4:54 pm    Onderwerp: Groningen Fixed Hyve Reageer met quote

Heyhey,

Een gelukkig nieuwjaar allemaal!

Het leek er bijna op dat het gedaan was met de sneeuw, maar niet dus. Jammer, kijk wel uit naar een meeting waar ik wel bij kan zijn.

Ondertussen wel een Hyve aangemaakt voor Groningen Fixed Gear, zie:
http://groningenfixed.hyves.nl/

Je zult zien, er staat nog niets op maar wellicht kunnen jullie bijdragen. Ik maak denk ik volgende week even wat foto's van mijn fiets.

Groetjes,

-Peter
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Jan 03, 2010 5:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hehe, goed bezig! Zo is het met de Amsterdam gang ook begonnen, en kijk wat daar nu allemaal gebeurd Smile have fun!

JJ
ikbenpim

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2010 5:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De sneeuw is weer even weg en het is droog. Dus heeft iemand zin om binnenkort een strukje t ecruisen? Rondje om het Paterswoldsemeer ofzo. Ik hoor het wel!
Naar boven
mauritz

BerichtGeplaatst: Za Jan 23, 2010 8:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wow nice ineens vet veel animo en zelfs al een dikke meeting! NICE. ik ga echter niet rijden voordat het weer een beetje minder koud word en ik meer tijd heb. richting de lente/zomer toe ben ik zeker een keer van de partij maar op dit moment nog even niet.
grt,
maurits!
bbaadd

BerichtGeplaatst: Zo Jan 24, 2010 9:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

echte mannen fietsen ook in de kou, daarnaast valt het wel mee als je fietst Cool
Naar boven
sedatif

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2010 12:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

bbaadd schreef:
echte mannen fietsen ook in de kou, daarnaast valt het wel mee als je fietst Cool

Ik wou t niet zeggen, maar juist in de sneeuw is een fixie heel leuk!
Naar boven
mauritz

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2010 11:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik vind het juist extreem kut, maar dat komt ook deels omdat ik geen goede jas daarvoor heb. ik heb alleen zoon soort van zeemans jas ding, en niet zoon nice sportjacky voor in de winter. maarja ieder zijn eigen ding he
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2010 12:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

volgens mij kom je even ver als je twee van die zeemans dingies over elkaar trekt.. ALs je een beetje blijft bewegen krijg je het warm genoeg Wink

JJ
marten

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2010 12:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
volgens mij kom je even ver als je twee van die zeemans dingies over elkaar trekt.. ALs je een beetje blijft bewegen krijg je het warm genoeg Wink

JJ

Goed eten, van de drank afblijven en een krant onder je trui Wink

(if il looks cool, it probably is ) Shocked
mauritz

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2010 12:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nee het is meer dat je niet echt goed kunt bewegen. het zit gewoon niet echt lekker bij het fietsen. warm is ie wel Wink maar met een sport ja (the north face ofzo) kun je tenminste beetje goed bewegen.
ikbenpim

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2010 11:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Woensdag wordt er overdag gefietst. Iemand zin om mee te gaan?
Naar boven
WWouter

BerichtGeplaatst: Di Jan 26, 2010 10:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

hoe laat waar?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: