Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Bergrace Mariendaal Oosterbeek Fotopic ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country wedstrijden Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
willem12

BerichtGeplaatst: Zo Jun 28, 2009 10:15 pm    Onderwerp: Bergrace Mariendaal Oosterbeek Fotopic Reageer met quote

Vandaag hinderlijk de DP full prof fotograaf voor de voeten gelopen... Smile

Ja Jelle, je staat erop ...

Steelboy

BerichtGeplaatst: Zo Jun 28, 2009 10:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De laatste is erg sjiek!
Beetje jammer dat de verder symmetrische Nard zijn stuurbordje nogal uit het midden heeft hangen Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
willem12

BerichtGeplaatst: Zo Jun 28, 2009 10:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
De laatste is erg sjiek!
Beetje jammer dat de verder symmetrische Nard zijn stuurbordje nogal uit het midden heeft hangen Smile

Dank.

Srm en andere hartslag meuk zit in de weg geloof ik...

Jelle is nog veel erger Wink

JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 8:29 am    Onderwerp: Re: Bergrace Mariendaal Oosterbeek Fotopic Reageer met quote

willem12 schreef:

Haha, die 75 min singlespeeders weten wel welk wiel ze meten kiezen Very happy

JJ
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 8:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

En Willem, super bedankt voor de pics, ik kan dat altijd wel erg waarderen !!!!

JJ
Gary'sGirl

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 9:18 am    Onderwerp: Re: Bergrace Mariendaal Oosterbeek Fotopic Reageer met quote

willem12 schreef:

Very happy Hahaha! Zie hier het bewijs; Ik was echt nog een beetje moe! Wink

Leuke foto's Willem! Thanks! (En ook bedankt voor de aanmoedigingen!) Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
JeroenK

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 9:47 am    Onderwerp: Re: Bergrace Mariendaal Oosterbeek Fotopic Reageer met quote

JJ schreef:

JJ

Wie ben ik om ze ongelijk te geven? Laughing

Toffe foto's inderdaad. Die ene met Nard er op, is wel erg "Steelboy style"*, dus het verbaast me niets dat ie hem mooi vindt Wink.

* Had misschien een tikkeltje scherper gemogen Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Gary'sGirl

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 10:57 am    Onderwerp: Re: Bergrace Mariendaal Oosterbeek Fotopic Reageer met quote

JJ schreef:

JJ

Very happy Was best leuk, toch? Ik jou meenemen in mijn wiel, jij mannen voor me aan de kant schreeuwen! Thanks for that, by the way. Arms wide open

Ik vond het een goede deal!
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 11:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

haha, schreeuwen kan ik goed, hard fietsen iets minder, dus helaas moest ik dat wiel laten gaan na een tijdje Very happy

JJ
Exar

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 12:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ: ik had mijn ouders mee als support, mijn moeder kwam vragen waarom er ook mensen met zo'n vreemd stuur mee deden... Mijn moeder is nogal tradioneel ingesteld, als het op mountainbikesturen aan komt (ze had bijna haar 'Straight bars are for straight people' shirt aangedaan Smile)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Nard

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 7:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

willem12 schreef:
Steelboy schreef:
De laatste is erg sjiek!

Dank.

Srm en andere hartslag meuk zit in de weg geloof ik...

Slechte, slechte voorbereiding. Ik was niet alleen m'n schoenen vergeten (zie de te grote stappers die ik leende van de vader van Mirre) maar ook m'n hartslagmeterband van de SRM... Dus een aparte file gemaakt met de Polar. Dus een te vol stuur en nóg meer gewicht meegesleept.

Mooi rondje, hard gefietst, erg warm, leuke dag, tevreden met klassering.

Willem en anderen. Thanks voor de foto's en de aanmoedigingen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
MavErik

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 8:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Leuke foto's Willem. Die van mij zijn allemaal een beetje te donker of bewogen.

http://www.eriknienhuis.nl/fotos/20090628.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
dader

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heel erg tof hoor al die foto's, maar heeft niemand foto's van de echte bikkels uuhh ik bedoel van de 150min. rijders.. Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
MavErik

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 9:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dader schreef:
Heel erg tof hoor al die foto's, maar heeft niemand foto's van de echte bikkels uuhh ik bedoel van de 150min. rijders.. Smile

Ik rij de 105 zodat ik kan uitslapen Wink Was er ook maar net op tijd om nog wat van de 75 mee te krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
willem12

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 9:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dader schreef:

Bikkel ???? Wandelaar Laughing Deze vond ik hier: http://www.flickr.com/photos/9552967@N07/sets/72157620718531656/show/

willem12

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 9:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

MavErik schreef:
Leuke foto's Willem. Die van mij zijn allemaal een beetje te donker of bewogen.

Ik ben geobsedeerd door scherpte, bij jou hebben ze tenminste actie !!
dader

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 9:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Cool!

Ik was gelukkig niet de enige.. Smile

Naar boven
willem12

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 9:42 pm    Onderwerp: Ode aan De Kerfs Reageer met quote

Het is nu wat later, 22h30 en de kleintjes slapen Cool

Ode aan De kerf's , onvermoeibaar DP motortje. Kwaliteit foto's niet altijd even denderend, maar ze spreken voor zich...

Laatst aangepast door willem12 op Ma Jun 29, 2009 9:43 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 9:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Huh, hebben jullie gelopen Wink

Arms wide open
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 9:57 pm    Onderwerp: Re: Ode aan De Kerfs Reageer met quote

willem12 schreef:
Het is nu wat later, 22h30 en de kleintjes slapen Cool

Ode aan De kerf's , onvermoeibaar DP motortje. Kwaliteit foto's niet altijd even denderend, maar ze spreken voor zich...

Ik ben vereerd Willem. Dank!

Onvermoeibaar is maar 'schijn'. De laatste ronde was toch onvermijdelijk weer mijn langste. Het lukt me maar niet om 'over' te houden aan het einde, ondanks gaande de koers het idee te hebben wel wat behoudend te rijden. Dat had ik in Arnhem ook, maar daar was het eenzelfde scenario.

Goed; de warmte/vochtigheid speelde zeker een rol. Hoeveel? Geen idee. De start? Jah, speelde ook een rol, immers elke koers begint ergens en eindigt ergens. Stond echter dermate ver achteraan en er werd zoveel gewrongen dat ik direct op de eerste klim geparkeerd kwam te staan achter wat flappies die nog niet snappen dat enkele van de hendels aan hun stuur bedoeld zijn om ook lichter te kunnen trappen. Lopen was dus het devies... Vervolgens de tweede keer gewoon wél kunnen rijden en vol door kunnen gaan. Ik zag echter bij diverse slingers in het parcours dat er écht een heeeeele boel rijders voor me zaten. Meer dan achter me. Dat was wel duidelijk.

Lars nog wat in beeld gehad, soms achter me, soms voor me, paar keer stuivertjes gewisseld. Zijn laatste passage voorbij aan mij was er een waar ik respect voor had, ik kon écht niet mee.. ondanks 27 schakelbare combinaties van ketting en tandwielen, het ging niet.

Wel voor het eerst 't idee gehad eens lekker te kunnen 'battlen' met andere rijders. Op de singlespeed is er dat nog niet veel bij geweest.

De regen kon de pret niet drukken. De dag vloog voorbij, ik heb me goed vermaakt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
keywee

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 10:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wie is daar nou aan het lachen? Vind die wandelen zou grappig? Zeker een wielrenner Shocked

Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2009 7:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

Schaam je, je had daar moeten janken van de pijn Very happy

JJ
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2009 9:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De echte toerder gaat nooit van huis zonder... een camelbak, voor als het water niet meer uit de lucht komt, maar wel uit je porien!

De singlespeed toerder met Nard-advies: altijd voor voldoende water zorgen, uit de lucht en uit de camelbak (en zien we daar ook een Flask op het frame?!)

Dat kleine mannetjes uit Boxtel hard kunnen fietsen, was bekend, hier nog zoeen...

Wordt tijd dat Adv Bikes een roze kledingset laat maken, want dit kleurt natuurlijk niet he Roger!
Naar boven
kajhpc

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2009 10:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, JJ met flask, heb ik ook gezien.
Wel lekker aero Laughing .
Naar boven
Akwa

BerichtGeplaatst: Wo Jul 01, 2009 1:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En waar zijn dan de foto's van de DP full prof fotograaf terug te vinden Confused .
De camera is op mij gericht geweest, maar ik heb nog niets gezien van mijn lijdensweg Sad
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country wedstrijden Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: