Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

MEGAVALANCHE 2009 - wie gaat er mee met mij/ons ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill wedstrijden
Auteur Bericht
Sepp

BerichtGeplaatst: Do Mei 28, 2009 7:59 am    Onderwerp: MEGAVALANCHE 2009 - wie gaat er mee met mij/ons Reageer met quote

Ben nog op zoek, om het avontuur niet alleen aan te hoven gaan - Busje huren, en een appartement in Alpe d' Huez.
Was afgelopen jaar met een groepje van vijf, maar die gaan dit jaar niet meer.
Geef de voorkeur aan meerdere mensen, want met z'n tween ben je gauw alleen, als het tempo niet klikt.

Laat maar weten als je interesse en geen last van hoogtevrees hebt. Wink

Vertrek: het weekend voor de wedstrijd...dus iets van 4 of 5 juni.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Ma Jul 13, 2009 6:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Sepp,

Na und?

Is je Trek Sessions 8 nog heel?

Bonjour de MEGA ißt ja sehr très dure!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Sepp

BerichtGeplaatst: Ma Jul 13, 2009 8:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ha, die is zeker nog heel - heb hem niet gebruikt...de Remedy darentegen heeft wel wat krassen en deukjes opgelopen...net zoals ik Very happy

Was een geslaagd weekje - met alles erbij - bvbld. helicoptertransport voor twee van onze vrienden...foto's zullen hopenlijk over goed twee weken beschikbaar zijn.
Naar boven
Chiel

BerichtGeplaatst: Ma Jul 13, 2009 8:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Joe made it.... Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
T

BerichtGeplaatst: Di Jul 14, 2009 12:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sepp schreef:
Ha, die is zeker nog heel - heb hem niet gebruikt...de Remedy darentegen heeft wel wat krassen en deukjes opgelopen...net zoals ik Very happy

Was een geslaagd weekje - met alles erbij - bvbld. helicoptertransport voor twee van onze vrienden...foto's zullen hopenlijk over goed twee weken beschikbaar zijn.

holy lekker dan weer! maar wel fun gehad dus!
sherlock

BerichtGeplaatst: Di Jul 14, 2009 7:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

2xdbikeZ Chiel schreef:
Joe made it.... Smile

Jij niet? Ik zag je naast mij op de lijst staan aangezien onze achternemen beiden op Van B..... beginnen. Ben je niet gegaan?

Was wel f@#%king zwaar. En we hadden even de tijd verkeerd begrepen voor de start van de Infinity 1. Wij stonden om 12 uur boven Embarassed Hoeveel te laat kan je zijn als zelfs de pistebully al over de gletscher is geweest Crying or Very sad

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Sepp

BerichtGeplaatst: Di Jul 14, 2009 8:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

yes, I made it...I killed my rear derailleur plus cables...or actually someone else made that... dus nooit ten val komen op het gletsjerstuk, want dan rijden de mensen achter je gewoon over je hoofd heen (zoals in mijn geval). Very happy

De heele week was super geslaagd, de race zelf een stuk minder, maar daar komen zo veel dingen bij kijken, dat je het messtal niet in je eigen handen hebt.
Helaas is Stefan wel langer buiten gevecht, met een onderarm breuk/pols uit de kom.

Ik heb zelf heel wat schaafwonden, kneusingen, blauwe plekken - dus alles wat je nodig om leuk te kunnen nagenieten.
Naar boven
Sepp

BerichtGeplaatst: Di Jul 14, 2009 8:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

zeg, heb ik iets verkeerd begrepen bij die foto's van Breton? Het gewoone email bestand kost 22,- per stuk? Vind ik wel een beetje van de gekke...
Naar boven
sherlock

BerichtGeplaatst: Di Jul 14, 2009 8:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat komt omdat je dan de rechten afkoopt van die foto. Is vaker zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Chiel

BerichtGeplaatst: Di Jul 14, 2009 9:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Ilja,

been there, seen it, done that Smile was zekers vet heftig.....zoals je al las, van onze groep is 33,3 % afgevoerd met de Heli...!!
Ik mocht aantreden voor de Promo, dus met massastart..... wow... maar ging me beter af als de Kwali, met zekers 4 valpartijen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill wedstrijden
Pagina 1 van 1

Ga naar: