Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Willingen? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Bikeparks Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
mool

BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2012 11:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wat moet er volgens jou aan de tracks gedaan worden dan?
Ik was er afgelopen jaar aan het einde van het seizoen, en toen hadden ze aardig wat werkzaamheden verricht. Remkuilen kan je eruit halen, maar een week later zitten ze er weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Technicks

BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2012 3:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nou vooral op de freeride zou ik het wel nice vinden als ze wat aan een aantal bochten zouden doen. Iets hogerop brengen zodat je wat meer snelheid behoud. Misschien op sommige punten de optie voor een kleine wallride! Iets grotere tafels of een mooie dubbel. Ook een keer iets toevoegen zoals een wat grotere drop zou niet verkeerd zijn.

Ik ga Willingen niet vergelijken met Winterberg maar Willingen heeft maar 2 tracks.
En aangezien ik net als velen, de DH naar beneden rijd en niet die dikke sprongen en drops durf te nemen. Embarassed Al helemaal niet als het er zo bij ligt als afgelopen week, zou het voor het geld nice zijn als ze er wat aan zouden doen ipv alleen de echt noodzakelijke dingen.

Persoonlijk vind ik Willingen mooier als Winterberg maar omdat er meer diversiteit zit in Winterberg gaan we daar vaker naartoe. Ik denk als er wat meer aan Willingen wordt toegevoegd zou ik vaker naar Willingen gaan denk ik.
mool

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2012 4:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Technicks schreef:
Nou vooral op de freeride zou ik het wel nice vinden als ze wat aan een aantal bochten zouden doen. Iets hogerop brengen zodat je wat meer snelheid behoud. Misschien op sommige punten de optie voor een kleine wallride! Iets grotere tafels of een mooie dubbel. Ook een keer iets toevoegen zoals een wat grotere drop zou niet verkeerd zijn.

Ik ga Willingen niet vergelijken met Winterberg maar Willingen heeft maar 2 tracks.
En aangezien ik net als velen, de DH naar beneden rijd en niet die dikke sprongen en drops durf te nemen. Embarassed Al helemaal niet als het er zo bij ligt als afgelopen week, zou het voor het geld nice zijn als ze er wat aan zouden doen ipv alleen de echt noodzakelijke dingen.

Persoonlijk vind ik Willingen mooier als Winterberg maar omdat er meer diversiteit zit in Winterberg gaan we daar vaker naartoe. Ik denk als er wat meer aan Willingen wordt toegevoegd zou ik vaker naar Willingen gaan denk ik.

Ik snap opzich je ideeen, maar het moet allemaal wel onderhoudsvriendelijk blijven (hogere bochten voor meer snelheid levert dan ook weer meer remkuilen op...). Willingen heeft volgens mij toch een wat kleinere onderhouds-crew dan (om maar even de vergelijking te maken) Winterberg.
Winterberg is m.i. veel meer commercieel uitgebuit dan Willingen. Ik heb altijd een beetje het idee dat je in Willingen voornamelijk betaalt aan de Ettelsberg Seilbaan, terwijl ik in Winterberg het idee heb dat mijn geld gewoon rechtstreeks naar het bikepark gaat (correct me if i'm wrong).

Daarnaast is groot deel van de dingen die je noemt (hogere bochten, gaps, grotere tafels) te vinden in de fourcross. Als je hogere drops wilt rijden kan je prima van de downhill afrollen en bijvoorbeeld de roadgap springen.

Ik heb vorig jaar wel eens begrepen (van mannetje in de verhuur-shop die ook onderhoud aan de baan doet enzo) dat uitbreiden er in Willingen niet inzit.

Afgelopen weekend lag Willingen er trouwens prachtig bij, zowel de freeride als de downhill.
Het viel me trouwens wel op dat de lift aardig duurder is geworden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Technicks

BerichtGeplaatst: Vr Apr 20, 2012 1:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja je hebt ook gelijk. Maar het was ook meer een wens dan realiteit. Very happy
Maar idd de lift is weer een stukje duurder. Maar dat was ook een beetje mijn punt. Wink
cyberhawk

BerichtGeplaatst: Vr Apr 20, 2012 2:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mool schreef:

Het viel me trouwens wel op dat de lift aardig duurder is geworden.

hoeveel duurder ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
mool

BerichtGeplaatst: Vr Apr 20, 2012 4:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vond nog een liftpas van vorig jaar, die was vanaf 11uur € 20,50.
Nu betaal je vanaf 11uur € 24,-.
Naar boven
Trekrules

BerichtGeplaatst: Di Apr 24, 2012 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben van zaterdag t/m maandag aanwezig in Willingen
divere rules

BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2012 5:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kijk het weer nog ff aan Wink moet toch eens die kant op
Naar boven
Jo$

BerichtGeplaatst: Ma Mei 28, 2012 5:44 pm    Onderwerp: Overnachten in Willingen Reageer met quote

Weet iemand een goed en betaalbaar adres om te overnachten in Willingen of nabije omstreken?
Komend weekend ga ik het bikepark eens uitproberen als het tenminste goed weer wordt, is nu nog ff afwachten.
Trekrules

BerichtGeplaatst: Ma Mei 28, 2012 10:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor de 4x pro tour

Foto is niet van mij maar heb deze afgelopen zondag in het echt gezien,moet zeggen hij is wel erg gaaf Cool .Ze waren ook nog bezig met werkzaamheden aan de baan zelf en dat zag er ook heel vet uit.
richard_librium

BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2012 12:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wil morgen gaan, iemand zin om mee te gaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
morin

BerichtGeplaatst: Do Jul 19, 2012 10:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gaat dit weekend nog iemand naar willingen?
En weet iemand een jeugdherberg of camping in willingen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tinus96

BerichtGeplaatst: Vr Jul 20, 2012 5:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Morin,

Er is 'gewoon' een camping bij het park.

Groet Martijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
thomasmb

BerichtGeplaatst: Vr Jul 27, 2012 9:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kan je eigenlijk DH/FR fietsen daar huren ? Willen volgende week enkele mensen meenemen die geen bike hebben.

https://www.facebook.com/pages/Monsieur-V%C3%A9lo/457063741086362?fref=nf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
froggy01

BerichtGeplaatst: Za Jul 28, 2012 10:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

ga 7 augustus naar willingen en 8 augustus naar winterberg zijn er dan nog meer mensen van hier?
PickleWars

BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2012 1:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben vanaf vrijdag een week in de buurt van Willingen.....en weer precies een week uitgezocht met Kaa Uuu Teej weer Crying or Very sad Maar ja....tussen de buien door fietsen.
Ik ben er nog nooit geweest, maar de FR lijkt me wel goed te doen...
Nog meer mensen die daar dan aanwezig zijn ??
Naar boven
morin

BerichtGeplaatst: Di Apr 16, 2013 8:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

Weet iemand of willingen geopend is doordeweeks?
Naar boven
mool

BerichtGeplaatst: Di Apr 16, 2013 8:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Op de site:

Daarna wel gewoon.
Naar boven
morin

BerichtGeplaatst: Di Apr 16, 2013 8:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wilde eigenlijk 02-04 of 03-04 gaan, dus dan zouden ze open moeten zijn!
Naar boven
Smittie

BerichtGeplaatst: Di Apr 16, 2013 9:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

morin schreef:
Ik wilde eigenlijk 02-04 of 03-04 gaan, dus dan zouden ze open moeten zijn!

dat is het al geweest
ik neem aan dat je mei bedoelt Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
morin

BerichtGeplaatst: Di Apr 16, 2013 8:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hahaha, jup sorry beetje in de war. Embarassed
Naar boven
dorretje

BerichtGeplaatst: Vr Apr 19, 2013 8:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik was van plan om 28 april te gaan. Dit zou mijn eerste keer in Willingen zijn.
Nu las ik dat ze op dit moment de sneeuw aan het opruimen zijn. De 28ste valt ook in het openingsweekend.

Weet iemand of het er een beetje fatsoenlijk bijligt of is het een grote modderpoel?
Wellicht verstandiger om naar winterberg door te rijden, omdat dat er misschien beter bijligt?
Ik weet dat FT er bijna altijd goed bijligt, dus dat zou nog een alternatief zijn.
Naar boven
Smittie

BerichtGeplaatst: Vr Apr 19, 2013 10:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

dorretje schreef:

Wellicht verstandiger om naar winterberg door te rijden, omdat dat er misschien beter bijligt?

naar mijn ervaring is willingen minder baggerig dan winterberg.
helemaal in het openingsweekend wil je niet in winterberg zijn want dan sta je uren in de rij voor de lift.
willingen is normaal wat rustiger
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Technicks

BerichtGeplaatst: Za Apr 20, 2013 6:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vond het vorig jaar bij de opening van wb erg rustig. Was toen ook nog wel erg fris. Zeg maar gerust koud als ik er zo aan terug denk. Waarschijnlijk gaan we volgende week met 4 man die kant op. Cool
Flip van Veen

BerichtGeplaatst: Ma Apr 22, 2013 8:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij zij 4&5 mei met een groep nederlanders aanwezig en gaan er een nederlandse enclave van maken dus als er zich nog mensen geroepen voelen komt allen ook al is het een dag kom duitsland veroveren Cool ( ook voor Belgen Wink )
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Bikeparks Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8

Ga naar: