Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[special] World Cup Houffalize roundup ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Mei 05, 2009 10:09 pm    Onderwerp: [special] World Cup Houffalize roundup Reageer met quote

Tijdens de Wereldbeker wedstrijden in Houffalize schieten we veel foto's en zien we veel leuke zaken. Omdat in een wedstrijd verslag niet altijd alle foto's passen, maar we ze jullie toch niet willen onthouden, volgt hieronder een selectie van 'wat je verder nog gemist hebt'. Zoals altijd hebben wij overal een uitgesproken mening over. Bij deze dus foto's met het ongenuanceerde commentaar van Jeroen en Coen!

Scott Boom Boom nu met custom frame!

Tioga Disk Drive erin en Adam Craig kan zo doorgaan als dubbelganger van John Tomac. Note: single ring vooraan!

Dan Atherton, vorig jaar de revelatie op de 4X, in Houffalize strandde hij achter Graves.

Lado Fumic: mooie sokken.... nee hoor!

Manuel Fumic: mooie bril.... nee hoor!

Gee krabt nog even op zijn kop voor de start van de 4X

Na Avid en Formula nu ook Hope matchmakers...

Thomas Frischi: mooie hoed... nee hoor!

Groningen meets Weesp: hadden we het naar onze zin?!

Cursus zijdelings inparkeren door Guido Tschugg.

Rafa Alvarez doet zijn impressie van 'I robot'

Jared Graves: "Kijk Rafa, ik doe het nog een keer voor met dat hek..."

Tip: of een andere bril of een fietscomputer met grotere cijfers!

Bert und Ernie aus Deutschland doen elkaar na.

He aap, je stuur is te breed!!

Rachel Atherton ondergaat binnenkort cirurgie aan haar schouder, tot die tijd geen banden en remblokken verslijten, maar boeken verslinden voor haar!

Nieuwe Ritchey Superlogic carbon tubewielen!

Roger Rinderknecht bewees afgelopen zaterdag dat je met slechts 4 versnellingen finale kunt rijden. What's next? Sturmey Archer 3v naaf?

Jurg Meijer: "doe men maar ne cola!"

Joost Wichman: "Colaaa? Gewoon water!"

Rob Warner, talking crap or taking a crap?

Joost en Jurg treintje rijden.

De UCI had een aantal Photo Area's toegewezen, deze foto is dus legaal.

Tekst en foto's: Coen de Jongh & Jeroen van den Brand
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Gène

BerichtGeplaatst: Di Mei 05, 2009 10:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Die Fumic's hebben ook de stijl van een gemiddelde topper met een rosé achter de kiezen, bah bah bah.

mzzl
Gène
Cheeta

BerichtGeplaatst: Di Mei 05, 2009 10:53 pm    Onderwerp: Re: [special] World Cup Houffalize roundup Reageer met quote

Steelboy schreef:
Tip: of een andere bril of een fietscomputer met grotere cijfers!

Laughing

Steelboy schreef:
Rachel Atherton ondergaat binnenkort cirurgie aan haar schouder, tot die tijd geen banden en remblokken verslijten, maar boeken verslinden voor haar!

Mejuffrouw gaat het gevaar nog steeds niet uit de weg, werd nl. vrijdag tussen La Roche en Houffa nog wel op een racefiets gesignaleerd.

Steelboy schreef:
Roger Rinderknecht bewees afgelopen zaterdag dat je met slechts 4 versnellingen finale kunt rijden. What's next? Sturmey Archer 3v naaf?

Een uitgeboorde versie van de Sturmey waarschijnlijk. Desalniettemin zag Roger z'n setup er wel stoer en functioneel uit.
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Mei 05, 2009 11:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Echt kei-goeie one-liners! ! ! Laughing
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 6:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

Laughing

JJ
JeroenK

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 7:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ghehehehe Very happy

Coole bidon van Atherton Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
lc4

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 8:53 am    Onderwerp: ... Reageer met quote

Yeah!!

The return of Knabbel & Babbel!

Ik kijk nu al uit naar het volgende verslag...
JeroenK

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 10:34 am    Onderwerp: Re: [special] World Cup Houffalize roundup Reageer met quote

Steelboy schreef:
De UCI had een aantal Photo Area's toegewezen, deze foto is dus legaal.

Had je een paars hesje aan dan? Naughty
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
hubertje

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 11:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

kabush rulet.
Nice pics, leuke comment.
Naar boven
legion

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 12:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ahh, Rachel... Als die nou eens gewoon ging fourcrossen, kan ze net zo'n lelleke fiets krijgen als haar broertjes en voor een weekendje Groningen weet ik nog wel een randprogramma te verzinnen Cool
mateis

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 4:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Komprezzzionsstrumpfen, Jawohelll...

Strakke platen, lekker praten. Very happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
wictor

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 6:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat ik me nu afvraag:

Waar zijn de snor en aviator's van Craig gebleven? Dat zou het Fumic circus weet te niet doen.....
Naar boven
Jean-Pierre

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 7:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Haha die van Jurg!
Zie 'm zaterdag, zal 't hem zeggen. Geniale foto.

Ziet er goed uit verder, mooie fotos!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nog één om t af te leren:

"Ey Jared... ik zeg u... zo groot als mijn camera is... zo groot is mijn...... "
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 9:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

legion schreef:
Ahh, Rachel... Als die nou eens gewoon ging fourcrossen, kan ze net zo'n lelleke fiets krijgen als haar broertjes en voor een weekendje Groningen weet ik nog wel een randprogramma te verzinnen Cool

Je moer is ook leluk!

Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 9:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Check ook vooral die achterderailleur van Atherton... en de zadelpen van Graves.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cheeta

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 9:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

DeKerfs schreef:
"Ey Jared... ik zeg u... zo groot als mijn camera is... zo groot is mijn...... "

Laat me raden naar de reply: zo lang als die zadelpen...

Die lange zadelpen van Graves was wel opmerkelijk, temeer daar hij niet eenvoudig de snelspanner opengooit en z'n zadel naar beneden zet. Nee, inbus erbij, zadelpen los, en een andere combi erin met een flink ingekorte zadelpen.
mateis

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 10:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Die achterderailleur ('n Dura Ace met in principe eigen verhoudingen) maakt mij dan weer benieuwd naar de shifter. Ik zie het niet helemaal goed, maar het lijkt me een Saint...

Hoe en waaron werkt dit, Steelboy?
Naar boven
bettes

BerichtGeplaatst: Do Mei 07, 2009 6:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
Check ook vooral die achterderailleur van Atherton... en de zadelpen van Graves.

De achternaaf van Dan is ook niet helemaal "teamspec" met de hulp van een magic marker...Snappen aan de gate met een xt doen ze blijkbaar niet!

Greetz
bettes
Florian

BerichtGeplaatst: Do Mei 07, 2009 9:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

Even een foto-tje gepikt maareh.. haar zag ik bij de dames rond fietsen.. Ze had het denk ik erg warm

LSmtb

BerichtGeplaatst: Do Mei 07, 2009 12:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nice pics and comment heren!

[plaagmode aan]Die lange zwarte sokken onder een korte broek kunnen anno 2009 echt niet meer steelboy... Wink [/plaagmode uit]
Naar boven
JeroenK

BerichtGeplaatst: Do Mei 07, 2009 3:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Florian schreef:
Even een foto-tje gepikt maareh.. haar zag ik bij de dames rond fietsen.. Ze had het denk ik erg warm

Ze heeft het zo warm dat ze zelfs een van de straps van haar schoenen los heeft gedaan.

Viel pas op bij de 85e keer dat ik deze foto bekeek, trouwens.
Naar boven
Cheeta

BerichtGeplaatst: Do Mei 07, 2009 5:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bettes schreef:
De achternaaf van Dan is ook niet helemaal "teamspec" met de hulp van een magic marker...Snappen aan de gate met een xt doen ze blijkbaar niet!

Nog iemand die het opviel Laughing Maar daar was inderdaad weinig Shimano aan.
Christiaan

BerichtGeplaatst: Do Mei 07, 2009 6:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:

Je had beter op moeten letten Coen, Graves had pas de bling achterderialleur!

Een Super Short XTR Shadow, leek me een franken mech, van XTR en Saint kooi, maar wel mooi ding, helaas had hij haast om bij de training te komen, dus kon geen plaatje schieten.

Er reden zeer veel mensen met 3-4 kransjes op de 4X bikes, Graves in ieder geval ook
Naar boven
M@lphy

BerichtGeplaatst: Do Mei 07, 2009 8:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja Steeley!!!

Beter opletten zoals de Shimano 'Pro' onderdelen die wellicht later in het jaar alszijnde Atherton signature parts op de markt komen.

Dus zoals Shimano al div. 'Radix' onderdelen heeft voor de BMX Racers!
(zie de mannen van deBever Boy!)

En VanderLaan... andere keer beter opletten als we bij Kintner staan en Grubby komt erbij staan!

How's it goin' mate? Checkin' out the PIMP LINE!
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: