Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

MBC Midden voorjaars competitie 2009 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
dader

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 9:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
Jep, ben er weer bij. In en uit fietsen vanaf mij? Ik vertrek om half zeven.

JJ

Gezellig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Exar

BerichtGeplaatst: Wo Jul 01, 2009 4:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Er staat een monster van een file voor mijn deur, dus ik vertrek ongeveer nu al. Bijna 2 uur de tijd voor maar 45 km rijden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
willem12

BerichtGeplaatst: Wo Jul 01, 2009 10:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Exar schreef:
Er staat een monster van een file voor mijn deur, dus ik vertrek ongeveer nu al. Bijna 2 uur de tijd voor maar 45 km rijden...

Maar gelukkig was je op tijd.

Het is voorbij, zij die waren die weten dat het leuk was en zij die thuisblijven hebben altijd ongelijk. Bas was weer ongenaakbaar bij de licentiehouders net als Jelle bij de amateurs. Perfect zomeravond sorten: gezellig, leuk parcours, 1h10min rammen en daarna weer gezellig.

Enig minpuntje van de avond: wij probeerden "en bloc" op de eerste startrij te staan om Bas te blokkeren, maar dat vond hij niet leuk en wist zich er toch tussen te wurmen Wink
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Jul 01, 2009 10:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De laatste... maar wel leuk. Hadden jullie het ook zo warm? Volgende keer toch maar eens een stukje zalm in alu-folie wikkelen en onder mijn helm doen, kijken of dat in een uurtje gaargestoofd is...

Excuses aan Kiona, volgende keer ga ik mijn afspraak wel nakomen en mag je in mijn wiel mijn lijnen volgen Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Exar

BerichtGeplaatst: Do Jul 02, 2009 8:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Deze laatste was er eentje uit het boekje! Warm en zanderig, en de perfecte besteding van een zomerwoensdagavond. Het is jammer dat iedereen op weg leek naar Soest, ik kom liever iets eerder dan 5 minuten voor de start pas aan bij het parcours.

Hoe dan ook: hulde aan de organisatie, ze staan er toch maar elke keer, ook als het niet zulk florisant weer is als afgelopen avond. Driewerf hulde!

Ohja, en die vent die won bij de recreanten rijdt volgend jaar bij de 'licentie'houders!
Naar boven
Gary'sGirl

BerichtGeplaatst: Do Jul 02, 2009 9:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
Excuses aan Kiona, volgende keer ga ik mijn afspraak wel nakomen en mag je in mijn wiel mijn lijnen volgen Smile

Grrrrr... Evil Volgende keer? As in: Volgend jaar of zo? Smile

Ik had het gisteren nodig, geloof ik! Man, wat was ik aan het prutsen in de bochtjes! En de benen en longen wilden ook al niet! (misschien door een voedselvergiftiging waar ik al 3 dagen mee worstel? Confused )

Maar wel weer leuk! Het rondje, de sfeer... En Bas pesten! Laughing Volgend jaar weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Exar

BerichtGeplaatst: Do Jul 02, 2009 10:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

Aaah, vet romantisch!
Naar boven
JeroenK

BerichtGeplaatst: Do Jul 02, 2009 11:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heet en broeierig was het, maar het romantisch gehalte was twijfelachtig Wink.

(check wel die his&hers fietsen natuurlijk Cool)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Jul 02, 2009 1:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja hij was super, het weer maakt het natuurlijk nog beter,iedereen bleef lekker hangen en dan sta je snel lekker een tijdje te kletsen. En oh ja, het parcours was weer super, met het mulle zand en de kronkel singletrack een echt stuur rondje. En een rondje voor 29-ers (WELK MUL ZAND Wink )

En of een recreant als licentie houder moet starten? Laat eerst de licentie houders maar eens voor de recreanten eindigen Smile

Ik zou graag licentie houder willen zijn, dat zou betekenen dat ik veel wedstrijden zou rijden en veel tijd zou hebben om te trainen. Geen van beide is het geval, dus blijf ik lekker recreant Smile Er moeten toch meerdere plezier rijders zijn die een 'oude man' (ja mijn startnummer klopte wat dat betreft Smile ) met 1 versnelling met twee vingers in de neus ervan af zouden moeten rijden...

Nou ja, de organistatie is er volgend jaar weer vertelden ze, en ik hoop dat ik er dan ook weer bij kan zijn, zo veel enthousiasme, zo dicht bij huis op zo'n leuk rondje, daar teken ik voor !!

JJ

JJ
JeroenK

BerichtGeplaatst: Do Jul 02, 2009 1:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De organisatie vond ik ook erg tof. Lekker relaxed en zo moet een regio wedstrijdje zijn. Het parcours oversteeg de kwaliteit van de gemiddelde regiowedstrijd veruit!

Zoals een paar mensen gisteren zeiden over een paar lastige stukjes in het parcours: "Dit zou de KNWU niet goedkeuren" Laughing

Het mooie vind ik ook dat ik geen van de deelnemers, recreant of wedstrijdrijder heb horen zeuren over de lastige passages en dat zegt veel over hen.

Laatst aangepast door JeroenK op Do Jul 02, 2009 2:28 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rubenio

BerichtGeplaatst: Do Jul 02, 2009 1:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik onderschijf alle bovenstaande reacties, het was erg tof gister Arms wide open
Even voor degene die niet het gelijknamige topic op mtb.nl/forum checken , daar staat deze link met een 100-tal foto's van de wedstrijd.

http://www.mijnalbum.nl/Album=76YYW8KJ

Grtz.
Ruben
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Jul 02, 2009 2:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Thanks voor de link!

De parcours bouwer, hulde!!! Hij is dus twee uur bezig om van te voren het parcours uit te zetten, en dat doet ie goed!

JJ
Haaans

BerichtGeplaatst: Zo Jul 05, 2009 8:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hij is niet voor niks erelid van MBC.. Elk lid moet saluteren als we hem tegen komen Very happy

Na twee keer aangemeld te hebben en utieindelijk toch steeds op het laatste moment niet gegaan nu eindelijek eens meegereden Embarassed
Afgezien van een lekke band in de eerste ronde erg lekker gereden, mooi technisch parcour!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: