Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

MBC Midden voorjaars competitie 2009 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country wedstrijden Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Apr 27, 2009 10:03 am    Onderwerp: MBC Midden voorjaars competitie 2009 Reageer met quote

MBC Midden voorjaars competitie 2009

1e wedstrijd RWP-voorjaarscompetitie 20 mei 2009
2e wedstrijd RWP-voorjaarscompetitie 3 juni 2009
3e wedstrijd RWP-voorjaarscompetitie 1 juli 2009

Van de organisatie:

Hierbij nodigen wij jullie uit voor de 1e wedstrijd van de RWP-voorjaarcompetitie 2009 die zal worden verreden op woensdagavond 20 mei as. De start is gepland om 19.30 uur. De startplaats is op 't Soesterhoogt in Soest (Van Weerden Poelmanweg). Afhalen van een startnummer is mogelijk vanaf 18.45 uur.
De wedstrijdduur bedraagt één uur plus één ronde en deelname is mogelijk voor recreanten alsook voor licentiehouders. Het maximaal aantal deelnemers is vastgesteld op 50 personen. Het inschrijfgeld bedraagt € 3,-- (ter plaatse betalen, bij voorkeur gepast), leden van MBC Midden Nederland worden vrijgesteld van betaling.

RIJWIELPALEIS BILTHOVEN heeft voor iedere categorie in deze wedstrijd (recreanten/ licentiehouders), een waardebonnen-pakket samengesteld.

Deze wedstrijd is de eerste van in totaal 3 wedstrijden die onderdeel uitmaakt van de RWP-voorjaarscompetitie 2009. De volgende wedstrijden zijn gepland op 3 juni en 1 juli 2009. Bij iedere wedstrijd zijn er punten te behalen (volgens tabel KNWU-mountainbike) die meetellen in de strijd om de RWP-voorjaarskampioen 2009.
Wil je meedoen mail dan even je naam en categorie (recreant/ licentiehouder) door naar:

info@mtb-promotie.nl
dader

BerichtGeplaatst: Ma Apr 27, 2009 11:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk, ik probeer er bij te zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
willem12

BerichtGeplaatst: Ma Apr 27, 2009 11:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

Natuurlijk !!!
kajhpc

BerichtGeplaatst: Ma Apr 27, 2009 5:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Soesterhoogt, altijd prettig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Mei 19, 2009 7:18 am    Onderwerp: Re: MBC Midden voorjaars competitie 2009 Reageer met quote

JJ schreef:
Het maximaal aantal deelnemers is vastgesteld op 50 personen

M/V Smile

Misschien lijkt het dat ik iets met de organisatie te maken heb, die eer komt echter geheel toe aan Leo en die andere meneer van MBC-Midden waarvan ik de naam niet meer weet ....

Hij wordt vast weer leuk!

JJ
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Mei 19, 2009 7:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wij zijn tien over half zeven op de rotonde aan het eide van de zevenhuizerstraat in Hoogland. En convooi naar Soesterhoogt?

JJ
dader

BerichtGeplaatst: Di Mei 19, 2009 7:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Helaas ik kan niet, ga naar de Ardennen woensdagavond voor Cimes de Waimes! Punk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Mei 19, 2009 9:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

Altijd baas boven baas Sad

Have fun daar! Willem is er dus ook niet??

JJ
willem12

BerichtGeplaatst: Di Mei 19, 2009 1:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
Willem is er dus ook niet??
JJ

Wij reorganiseren op het werk.....extra vergadering op Woe-avond.
In 1 keer klassement en mijn humeur naar de kl*ten.
Als het kan kom ik nog kijken naar de finish.
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Wo Mei 20, 2009 6:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan helaas ook niet komen, moet toezichthouden bij het zwemmen, niemand anders kan. Volgende keer ga ik daar proberen bij te zijn met de tandem, de finale kan ik ook niet bij zijn dit keer.

Have fun daar en doe Leo de groeten!

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Mei 20, 2009 7:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:
Volgende keer ga ik daar proberen bij te zijn met de tandem

Goed idee, zijn lekker brede paden, kun je goed mee draaien en keren daar Rolling smile

JJ
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Mei 20, 2009 7:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

willem12 schreef:
extra vergadering op Woe-avond.

Gelukkig wordt het niet zulk goed weer Angel...

Sterkte..

JJ
kajhpc

BerichtGeplaatst: Wo Mei 20, 2009 8:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
Wij zijn tien over half zeven op de rotonde aan het eide van de zevenhuizerstraat in Hoogland. En convooi naar Soesterhoogt?

JJ

Ik kom uit een andere hoek aanrijden vanavond,
Ik zie jullie wel op Soesterhoogt.
Naar boven
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Wo Mei 20, 2009 8:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
Tall Boy Bram schreef:
Volgende keer ga ik daar proberen bij te zijn met de tandem

Goed idee, zijn lekker brede paden, kun je goed mee draaien en keren daar Rolling smile

JJ

Lees: vooral goed in de weg kunnen rijden! Dus als jij JJ voorbij bent, dan blok ik de rest gewoon tot jij ze op een ronde heb gezet...!!!

TBB
Naar boven
veee

BerichtGeplaatst: Do Mei 21, 2009 9:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Was weer top gisteravond. Erg leuk rondje. Niet ingekakt, mede door de rijder die bijna even sterk was.
Hij is voor me geeindigd, Heeft op me gewacht/uitgerust toen ketting erafliep en heeft in de laatste klimmetje zijn gespaarde energie verbruikt....slim).

Volgende keer weer.

In dit parcourtje zou er waarschijnlijk met de tandem 1 afstapmoment geweest zijn (om vastlopen op de onderbuis en beschadigen van de synchronisatie ketting te voorkomen). Bij het korte heuveltje/springbultje voordat het parcours het brede mulle pad opdraaide.
Het overige deel van het parcour is met de tandem geheel te rijden.

@ Tbb 1 tandem is wel saai. Ga Spiff vragen of die zin en tijd heeft 3 juni.
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Mei 21, 2009 2:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

veee schreef:
In dit parcourtje zou er waarschijnlijk met de tandem 1 afstapmoment geweest zijn (om vastlopen op de onderbuis en beschadigen van de synchronisatie ketting te voorkomen). Bij het korte heuveltje/springbultje voordat het parcours het brede mulle pad opdraaide.
Het overige deel van het parcour is met de tandem geheel te rijden.

En het poortje aan het einde van de singletrack langs de weg?

Was zeker super, leuk rondje, jammer van de matige opkomst. Over drie weken weer!

JJ
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Do Mei 21, 2009 2:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
Over drie weken weer!

2 weken toch? 3 Juni is bij mij 2 weken...

TBB
Naar boven
veee

BerichtGeplaatst: Do Mei 21, 2009 4:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En het poortje aan het einde van de singletrack langs de weg?

Die bocht kun je ruim insturen en heeft de stuurman achterop ook wat te doen.

Het is geen tank! Very happy
Naar boven
kajhpc

BerichtGeplaatst: Vr Mei 29, 2009 2:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

10 juni is de datum van de tweede wedstrijd.
Er staat ergens een foutje, dus heb het even nagevraagd.
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Jun 11, 2009 11:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zo hij was leuk! Na een onstuimige start kwa weer net voor de wedstrijd was het tijdens de wedstrijd gewoon lekker! Wel zwaar, maar zonder regen mss nog zwaarder geweest! Meer rijders dan vorige keer, ondanks het weer, super!

Ze weten de rondjes toch telkens te varieren, hulde hiervoor. 1 juli de laatste in de serie, ik ga gewoon weer als recreant van start Smile

JJ
Sjase

BerichtGeplaatst: Do Jun 11, 2009 12:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
...ik ga gewoon weer als recreant van start Smile

JJ

Waarom? Laughing

Maar zonder gein: was zeker een leuk rondje en afgezien van de regen net voor de start was het allemaal prima.

Ben daarna wel lang bezig geweest met schoonmaken van fiets en andere spullen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
willem12

BerichtGeplaatst: Do Jun 11, 2009 1:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Schoonmaken viel wel mee eigenlijk, de regen op weg naar huis had al veel gedaan. Jelle en ik hebben wel een hertje 1km lang opgejaagd langs het hek van defensie. Vrij zielig maar we wilden toch echt naar huis met die natte zooi.

Ik reed gsisteren met de fiets waarmee ik Zondag naar de Raid de Hautes Fagnes ga. Na de Swiss Bike Masters van Juli vorig jaar letterlijk niet meer aangeraakt. In Nederland normaal altijd op de starre 29" singlespeed en nu op de fully met de kleine wieltjes want ik wilde toch wel even testen of alles in orde was. Ondanks alle vering duurtje het toch drie rondjes voordat ik me in die mooie afdaling durfde te storten..vreemd, met de ongeveerde singlespeed deed ik die blind. Bochtentechniek was ook totaal fout met 26". Nobby Nick achter, absoluut nodig in de ardennen, was ook al geen briljante keuze voor Soesterhoogt, ik stond gewoon stil op het zand. Maar goed, hersenen zijn weer op 26" geprogrammeerd, dus de oefening van gisteravond was succesvol.

Het leven is wel briljant deze maand. Zondag Bergrace, paar dagen rust, midweekse gezelligheid op Soesterhoogt en a.s. Zondag naar de Ardennen. Heerlijk !!!!
JeroenK

BerichtGeplaatst: Do Jun 11, 2009 2:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Schoonmaken? Vanavond... Embarassed Ik had niet het idee dat het erge plakmodder was, dus het zal wel meevallen.

Erg tof parcours gisteren. Het was erg goed voor je techniek! Niet alleen de typisch Nederlandse "kronkel jezelf rond boompjes"-techniek, maar ook afdalingen waar je wel effe moest opletten. De ondergrond was af en toe ook wel interessant, o.a. het pad langs de weg, met een aantal glibberige bochten er in en het gras bij de doorkomst en net daarna.

Mijn favoriete stukje: Vals plat over de heide naar beneden, daarna een drop waarbij je zo'n beetje in de landing de bocht naar links het brede zandpad op moest inzetten Thumbs up!
Naar boven
dader

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 8:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Woensdag 1 Juli ben ik er ook, wie nog meer??
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Jun 29, 2009 9:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jep, ben er weer bij. In en uit fietsen vanaf mij? Ik vertrek om half zeven.

JJ
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country wedstrijden Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: