Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Ventana USA krijgt Nederlandse verdeler ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Do Apr 23, 2009 9:47 pm    Onderwerp: [nieuws] Ventana USA krijgt Nederlandse verdeler Reageer met quote

Het mag geen geheim zijn dat Dirty Pages een beetje exclusiviteit wel kan waarderen. We waren dan ook blij verrast dat het Amerikaanse Ventana binnenkort een Nederlandse verdeler krijgt, Adventure Bikes in Veenendaal. Ventana bestaat al sinds eind jaren 80 van de vorige eeuw en is begonnen en als je de keur aan frames bekijkt, is het alsof je een Mexicaanse bar binnenstapt: El Chiquillo, El Toro, La Bruja en El Capitan zijn slechts een aantal voorbeelden van de diverse frames die Ventana levert. De frames zijn magnifiek mooi afgewerkt en in ieder uniek detail, wat door Ventana zelf ontworpen en gemaakt wordt, is te zien dat deze frames met liefde voor de sport gemaakt worden. Voor wie echt iets unieks wil rijden, is dit misschien wel het moment...

Meer info:
www.ventanausa.com
www.adventurebikes.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Pino

BerichtGeplaatst: Do Apr 23, 2009 10:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi!'
Ik wil een El Conquistador del Montanas proefrijden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Do Apr 23, 2009 10:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had al wat geluiden gehoord tijdens de eerste Bergrace.
Mooi dat het allemaal gelukt is.

Voor 2010 staat er van Ventana weer wat moois op het programma:

69-er

El Commandante:

Jaja,met Beltdrive:

De 'oude' El Commandante fiets trouwens ook erg goed! Cool

Adventure Bikes,veel plezier en verkoop succes met dit uitermate mooie product!
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Vr Apr 24, 2009 6:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Pino schreef:
Mooi!'

Ik ook! maatje 21-14 graag!

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
babbel

BerichtGeplaatst: Vr Apr 24, 2009 10:58 am    Onderwerp: Ventana goes Dutch Reageer met quote

Veel succes heren met dit mooie merk.
Aan de reacties te zien is er zeker animo.
Voor mij nog even sparen voor een El Rey.
Naar boven
jebice

BerichtGeplaatst: Vr Apr 24, 2009 3:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Surprised
Vette shit hoor. Hele mooie bikes. Eens kijken of ik nog plek in de schuur heb voor een 29er.

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger ICQ nummer Bekijk de bikes van deze gebruiker
wictor

BerichtGeplaatst: Vr Apr 24, 2009 4:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vette sjit.

Ventana biedt ook een aantal erg mooie danwel nuttige opties aan, zoals de mogelijkheid om je 3" El Saltamnontes tot 4" om te bouwen, er 3x zo veel lagers in te rammen; ga zo maar door. Quality of workmanship schijnt ook echt subliem te zijn.
Naar boven
Trekrules

BerichtGeplaatst: Vr Apr 24, 2009 9:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ventana heeft voor de Downhillers en Freeriders 3 modellen te bieden

El Cuervo

El Terremoto 6.0

La Bruja

Het TUIG

BerichtGeplaatst: Vr Apr 24, 2009 10:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Trekrules schreef:
Ventana heeft voor de Downhillers en Freeriders 3 modellen te bieden

El Cuervo
http://p1.pinkbike.com/photo/1512/pbpic1512710.jpg

El Terremoto 6.0
http://www.go-ride.com/design_images/demo_pics/terremoto.jpg

La Bruja
http://p1.pinkbike.com/photo/1632/pbpic1632233.jpg

En eventueel custom. Angel...
De Lars Cuevas

BerichtGeplaatst: Za Apr 25, 2009 8:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi merk!

Ik heb ooit eens 2 mails gestuurd naar Ventana, met vragen over El commandante (voor mezelf) en El conquistador (voor tandem-Rudi).

In beide gevallen kreeg ik de volgende dag een uitgebreide mail terug van mede-oprichter/hoofdontwerper Sherwood Gibson. Vond ik wel erg stoer Very happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Bartacus0001

BerichtGeplaatst: Zo Apr 26, 2009 3:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inderdaad erg mooi spul. De eerste frames heb ik al bij AdventureBikes gezien en het overtreft de verwachtingen. De afwerking en vooral de kleuren zijn opvallend. Ik kan bijna niet wachten tot De Kapitein en De Hamer klaar staan!
Naar boven
bartje325i

BerichtGeplaatst: Ma Apr 27, 2009 7:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="Trekrules"]Ventana heeft voor de Downhillers en Freeriders 3 modellen te bieden

El Cuervo

quote]

Holy sh#t Shocked
Die is vet Worship
Naar boven
dubbelop

BerichtGeplaatst: Za Mei 02, 2009 11:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Pino schreef:
Mooi!'

Jaaaaaaa ...... wij ook! Surprised
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
obi-wan-mtb

BerichtGeplaatst: Ma Jul 13, 2009 9:36 pm    Onderwerp: ventana Reageer met quote

wooooh, Ventana, mooi merk!

Dit merk bestaat al heel lang en wordt nog steeds handgemaakt.

Toen ik mijn Titus Racer x in 2002 kocht wilde ik eigenlijk een Ventana El Fuego maar deze was 300 dollar meer.....

Nu Titus niet meer handgmaakt in USA wordt heeft Titus een beetje afgedaan voor mij dus mijn volgende fiets dan toch maar een Ventana?

check de owners site:

http://ventanausa.com/main_owners.html

mooie plaatjes!
Brum.

BerichtGeplaatst: Di Jul 14, 2009 10:49 pm    Onderwerp: Re: ventana Reageer met quote

obi-wan-mtb schreef:
wooooh, Ventana, mooi merk!

Dit merk bestaat al heel lang en wordt nog steeds handgemaakt.

Toen ik mijn Titus Racer x in 2002 kocht wilde ik eigenlijk een Ventana El Fuego maar deze was 300 dollar meer.....

Nu Titus niet meer handgmaakt in USA wordt heeft Titus een beetje afgedaan voor mij dus mijn volgende fiets dan toch maar een Ventana?

check de owners site:

http://ventanausa.com/main_owners.html

mooie plaatjes!

Uhhh, de goedkope prebuilt alu's zijn een jaartje in het Oosten gemaakt geweest, maar dat is zover ik weet weer terug gedraaid.
Waar haal je deze wijsheid vandaan?
Naar boven
obi-wan-mtb

BerichtGeplaatst: Zo Jul 19, 2009 5:12 pm    Onderwerp: ventana of titus Reageer met quote

hi brum.,

Bedoel je Titus of Ventana?

Volgens mij is Titus in 2004 naar Taiwan (of ergens in het oosten inderdaad) gegaan voor de fabricage van hun alu bikes. De titanium frames zijn wel altijd in de US gebleven qua productie.

Ventana heeft toch nooit hun frames in het oosten laten maken?

-
obi-wan-mtb

BerichtGeplaatst: Wo Jul 22, 2009 10:42 pm    Onderwerp: ventana en Titus Reageer met quote

-check-

Ik heb maar even een mailtje gedaan naar Titus en kreeg net te lezen dat sinds 2007 de alu frames gewoon weer in de US worden gemaakt.....
Cool
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: