Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Doe eens wat voor het bos...(en voor de boswachter) ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Nov 16, 2008 4:29 pm    Onderwerp: [nieuws] Doe eens wat voor het bos...(en voor de boswachter) Reageer met quote

Het Heuvelrugberaad organiseert in samenwerking met Staatsbosbeheer op 17 januari 2009 de eerste boswerkdag voor mountainbikers. We gaan met 100 man aan de slag om de boswachter te helpen met onderhoud aan de mountainbikeroute waar we zo graag op rijden.

Het aanleggen, beheren en onderhouden van de mountainbikeroutes kost handenvol geld en tijd, iets waar wij als bikers meestal niks van merken. Omdat de wereld om ons heen verandert, is het belangrijk dat wij ons gezicht laten zien en dat wij laten zien dat wij er iets voor over hebben om te kunnen blijven genieten van de natuur en de mooie omgeving van het Nationaal Park de Utrechtse Heuvelrug!
Het Heuvelrugberaad is daarom in overleg met het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug en de Provincie Utrecht over de uitbreiding van het aantal routes, het onderhoud en het beheer daarvan.

Het zelf meewerken aan het onderhouden van onze routes is onderdeel van onze voorstellen. Staatsbosbeheer – de terreineigenaar waar de meeste routes over het terrein lopen – heeft ons uitgenodigd dat maar eens te laten zien. Dat laten we ons toch geen twee keer zeggen?

Als jij wel eens op de vaste routes rond Amerongen fietst, wil je er vast wel bij zijn. We willen het goed aanpakken en gaan ons van onze beste kant laten zien. Staatsbosbeheer heeft alvast ruim gereedschap in huis gehaald, zodat we na een dag hard werken ook echt resultaat van onze inspanning kunnen laten zien aan al die mensen die zo sceptisch naar ons kijken! We gaan aan de slag met de route, de paaltjes, de slechte stukken, gaten en kuilen...

Meld je aan via het opgaveformulier en geef je vandaag nog op. We houden je via het forum van Dirty Pages verder op de hoogte van het verdere verloop. We rekenen op je hulp en zien je graag op 17 januari a.s.

Heuvelrugberaad

(Heuvelrugberaad is een commissie binnen de NTFU van wielerclubs op de Utrechtse Heuvelrug. Wij werken aan sociaal en ecologisch verantwoord mountainbiken op de hele Heuvelrug. Het Heuvelrugberaad wordt gevormd door DTC, AXA Valleirenners, TTV, Scherpewoud, RTC Duurstede, TT Leusden, MBC Midden, Stichting MTB Promotie en ongebonden bikers.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
hubertje

BerichtGeplaatst: Zo Nov 16, 2008 6:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat moet er meer zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Nov 16, 2008 9:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Opgegeven!

Gras mag dus niet geel zijn, jammer Smile

JJ
Mr.Singletrack

BerichtGeplaatst: Ma Nov 17, 2008 9:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Komt er nog een keer zo'n onderhoudsdag?
Ik ben namelijk weg in het weekend van de 17e.
(don't eat yellow snow)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
tank24

BerichtGeplaatst: Ma Nov 17, 2008 11:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

vet goed initiatief, wordt de route dan ook aangepast, ander verloop?

ben er zelf niet bij. schandalig eigenlijk! want ik woon zo goed als aan de route. maar ik ben poeder aan het snuiven in de alpen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
dubbelop

BerichtGeplaatst: Ma Nov 17, 2008 7:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tank24 schreef:
vet goed initiatief, wordt de route dan ook aangepast, ander verloop?

Hoogst onwaarschijnlijk; het behouden van de huidige routes is al moeilijk genoeg .... Crying or Very sad
tank24 schreef:
ben er zelf niet bij. schandalig eigenlijk! want ik woon zo goed als aan de route. maar ik ben poeder aan het snuiven in de alpen

Ahem, wit poeder ? Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
tank24

BerichtGeplaatst: Di Nov 18, 2008 11:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik hoop het wel...gele poeder daar moet je van afblijven heb ik geleerd Laughing
Naar boven
BLRacing

BerichtGeplaatst: Di Nov 18, 2008 8:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk initiatief en ik wil graag meedoen maar ben dan waarschijnlijk in de franse alpen.

Heeft er iemand al aan gedacht dat in die periode de kans op bevroren ondergrond toch wel iets groter is als in andere maanden?
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Nov 18, 2008 9:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

BLRacing schreef:
...bevroren...

Dan zijn de takken makkelijker af te zagen of soort gelijk snoeiwerk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Nov 18, 2008 9:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Echte tuinier die Steelboy....

Goed voor de bomen, snoeien in de winter ...

JJ
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Nov 18, 2008 9:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
Echte tuinier die Steelboy....

Ik ben meer van de doet-het-het-hele-jaar-door-heide... Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Za Nov 22, 2008 12:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Al 30 aanmeldingen... komop mensen, laat je eens van de goede kant zien voor het behoud van de mooie routes op de Heuvelrug!
Naar boven
Faxmulder

BerichtGeplaatst: Za Nov 22, 2008 12:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een goed excuus Cool
BOSS

BerichtGeplaatst: Za Nov 22, 2008 3:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
Al 30 aanmeldingen... komop mensen, laat je eens van de goede kant zien voor het behoud van de mooie routes op de Heuvelrug!

Ik heb mijn steentje al bijgedragen Cool Cool Wink

dussssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
bert

BerichtGeplaatst: Za Nov 22, 2008 5:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

BOSS schreef:
Steelboy schreef:

dussssssss©

Jij zit in het Duinberaad, naar dat voorbeeld is er nu het Heuvelrugberaad
Jij zit in de trail care crew Schoorl, naar dat voorbeeld komt er nu een trail care crew Amerongen
Jij bent Mr www.mtb-noordwest9.nl en binnkort in dit theater www.mtb-zuidoost6.nl

Je mag nog steeds komen helpen of foto's komen shooten.
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Za Nov 22, 2008 8:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kom ook scheppen, snoeien of wat ever!
Eindelijk kan ik helpen scheppen Cool

En waarom heb jij je nog niet opgegeven? Ja jij daar achter dat scherm. Wel regelmatig daar fietsen maar niet 1 dag, slechts een uurtje of 8, de handen uit de mouwen steken van je schep kleren.... Evil
Naar boven
BOSS

BerichtGeplaatst: Za Nov 22, 2008 8:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bert l. schreef:
BOSS schreef:
Steelboy schreef:

dussssssss©

Jij zit in het Duinberaad, naar dat voorbeeld is er nu het Heuvelrugberaad
Jij zit in de trail care crew Schoorl, naar dat voorbeeld komt er nu een trail care crew Amerongen
Jij bent Mr www.mtb-noordwest9.nl en binnkort in dit theater www.mtb-zuidoost6.nl

Je mag nog steeds komen helpen of foto's komen shooten.

Ik zeg altijd maar zo:

"Een betere MTB omgeving begint bij jezelf"

dussssssss©
Nard

BerichtGeplaatst: Zo Nov 23, 2008 9:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mirre en ik zijn er ook bij!
Naar boven
wictor

BerichtGeplaatst: Ma Nov 24, 2008 4:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Effies afwachten of ik dan in 't land ben - zo ja dan meld ik me zms aan!
Naar boven
gideon

BerichtGeplaatst: Do Nov 27, 2008 5:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor een beheerder denk.. Het viel me op dat op de DP home page bij de link naar deze dag januari 2008 staat, ik snap ook dat het natuurlijk 2009 moet zijn, en dat staat ook in het verslag als je erop klikt. Maar misschien wil je het wel goed hebben..

groeten Gideon
Naar boven
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Zo Nov 30, 2008 4:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nog 50 mensen, komt allen en houdt Co te vriend! En gun je zelf en dus ook andere een mooiere mtb route.
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Nov 30, 2008 5:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zijn er flyers die geprint kunnen worden? Ik kan ze dan wel bij een paar bike shops neerleggen mss.

Als alle shop medewerkers dat doen, mss dat je dan weer wat meer mensen bereikt?

JJ
Steelboy

BerichtGeplaatst: Zo Nov 30, 2008 5:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
Zijn er flyers die geprint kunnen worden? Ik kan ze dan wel bij een paar bike shops neerleggen mss.

Goed plan! Ik kijk even naar Bert L....
Naar boven
bert

BerichtGeplaatst: Zo Nov 30, 2008 7:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
JJ schreef:

Goed plan! Ik kijk even naar Bert L....

Ik was net aan het eten, maar ik hoorde telepatisch dat ik geroepen werd....

Ja er zijn flyers.
ze staan over een paar minuten in deze map.

Als je geïnteresseed bent in puppies die bij hun moeder drinken, moet je ook het AVI-filmpje downloaden. Het andere document gaat over een Canadees Trail management project voor mountainbikers.

Ik had al eerder een flyer gemaakt van twee A5-jes op éen A4-tje. Dus na het printen nog een keer in tweeën snijden en dan heb je vanzelf twee echte flyers.

Voor een goedwillende wielerzaak kun je hun logo nog in de header zetten. Stuur me dan even hun logo op, dan krijg je de flyer in PPF met het logo erin weer retour.
bert

BerichtGeplaatst: Ma Dec 01, 2008 9:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

klik hier voor de flyer
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: