Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Bikes and Coffee first edition ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Nov 12, 2008 9:49 pm    Onderwerp: [nieuws] Bikes and Coffee first edition Reageer met quote

Dirty Pages en Bikes and Coffee hebben hun krachten verenigd om zodoende een platform voor fietsliefhebbers neer te zetten dat gelegenheid biedt tot het tentoonstellen van bijzondere en speciale fietsen. Onder het genot van een goede kop koffie gaan we op een bijzondere locatie in Den Haag praten over en vooral kijken naar fietsen van elkaar.

Deze eerste Bikes & Coffee is wegens de beperkte ruimte uitsluitend op uitnodiging! Wil je graag komen en je fiets tentoonstellen? Stuur dan een mail naar onderstaand adres met daarin een korte toelichting en motivatie! We kunnen helaas niet garanderen dat iedereen op de deelnemerslijst komt. Door de gekozen locatie is er helaas geen ruimte voor een randprogramma. Wel is er voor geïnteresseerden de mogelijkheid om later die dag in Bergschenhoek te mountainbiken.

Wij hopen dat deze eerste Bikes & Coffee een succes word en dat dit het begin is van een terugkerend evenement! We hopen je binnenkort in Den Haag te mogen verwelkomen!

Deelname, informatie of uitnodiging?
http://www.bikesandcoffee.net
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
didadunlop

BerichtGeplaatst: Wo Nov 12, 2008 10:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jah ik heb de uitnodiging ontvangen.

Slechts twee fietsen die enigzins specifiek zijn. Volgens mij ben ik de uitgenodigde met het minste total aantal fietsen..Very happy

Overigens nog geen garantie dat ik er ben ivm vrijwilligerswerk en geen auto hebben (en die Big Dummy is gewoon lastig in het OV)
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Do Nov 13, 2008 8:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

didadunlop schreef:
(en die Big Dummy is gewoon lastig in het OV)

Nou niet gaan mekkeren, gewoon komen! Desnoods ga je de dag ervoor maar kamperen op het Malieveld! Dan kom je gewoon op de fiets! Hardcore zegmaar!

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
BOSS

BerichtGeplaatst: Do Nov 13, 2008 11:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:
didadunlop schreef:

Nou niet gaan mekkeren, gewoon komen! Desnoods ga je de dag ervoor maar kamperen op het Malieveld! Dan kom je gewoon op de fiets! Hardcore zegmaar!

TBB

De toon is gezet Laughing Laughing

dussssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
sissywax

BerichtGeplaatst: Do Nov 13, 2008 11:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

Komt Plons de eerste keer dan, dat er te weinig plaats is Confused
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Nard

BerichtGeplaatst: Do Nov 13, 2008 11:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien willen mensen de snelste singlespeed van 2008 aanraken? Wink

Smile
Naar boven
OohDie

BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 2:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dida schreef:

En wat denk je van die monsters van mij en Bram dan, 27 kilo en bijna net zo lang als die Big Dummy van jou en dan de trein in slepen.
Niet lang geleden ook nog met de tandem de trein in de trein gestapt en dat gaf minder problemen.

Even wat anders ik kom niet zo vaak (bijna nooit) via de hoofdpagina op de site en had dit topic dan ook helemaal over het hoofd gezien. En wist dus niet dat je je ook moet opgeven vanwege de beperkte ruimte. Volgens mij is dat niet echt duidelijk in het "normale" topic.
Toen ik voor het eerst de site bezocht stond er niks van uitnodiging of zo. Nu staan er ineens allemaal links (die nergens naar toe gaan) en een beetje meer info maar ik denk dat weinig mensen beseffen dat ze zich moeten opgeven voor deze meeting.
Misschien even melden in het betreffende topic? Mijn mail gaat er nu uit en dan begrijp ik gelijk waar jullie je uitnodigingen vandaan hebben. Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
OohDie

BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 2:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Damn kom er nu pas achter dat die hele site uit 1 plaatje bestaat! Kom op neem even contact op met mij en ik maak binnen no-time een site die tenminste ergens over gaat.

[sorry modus] het is beroeps matig dat ik zo reageer.[/sorry modus]
Naar boven
ott

BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 7:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

OohDie schreef:
Dida schreef:

En wat denk je van die monsters van mij en Bram dan, 27 kilo en bijna net zo lang als die Big Dummy van jou en dan de trein in slepen.
Niet lang geleden ook nog met de tandem de trein in de trein gestapt en dat gaf minder problemen.

Even wat anders ik kom niet zo vaak (bijna nooit) via de hoofdpagina op de site en had dit topic dan ook helemaal over het hoofd gezien. En wist dus niet dat je je ook moet opgeven vanwege de beperkte ruimte. Volgens mij is dat niet echt duidelijk in het "normale" topic.
Toen ik voor het eerst de site bezocht stond er niks van uitnodiging of zo. Nu staan er ineens allemaal links (die nergens naar toe gaan) en een beetje meer info maar ik denk dat weinig mensen beseffen dat ze zich moeten opgeven voor deze meeting.
Misschien even melden in het betreffende topic? Mijn mail gaat er nu uit en dan begrijp ik gelijk waar jullie je uitnodigingen vandaan hebben. Wink

Iedereen is welkom Very happy maar als je een fiets meeneemt of wilt meenenem moet dit op uitnodiging vanwegen de beperkte ruimte

Was de bedoeling dat je een uitnodiging hebt gekregen, als onderdeel van "BombProof" (toevalig geen PB gemist?)

De eigenaar van de pagina is aan het bijschaven, we zijn niet allemaal professionals en oefening baart kunst Wink
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 10:54 am    Onderwerp: Re: [nieuws] Bikes and Coffee first edition Reageer met quote

Steelboy schreef:
Deze eerste Bikes & Coffee is wegens de beperkte ruimte uitsluitend op uitnodiging! Wil je graag komen en je fiets tentoonstellen? Stuur dan een mail naar ...
http://www.bikesandcoffee.net

Voor de duidelijkheid; aanmelden moet, of je nu een fiets meebrengt of niet.

Het mailadres op bikesandcoffee.net is een plaatje, omdat de siteeigenaar niet meteen onder de SPAM bedolven wil worden.
Naar boven
OohDie

BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 1:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Yo heb van Toby de uitnodiging binnen (maar geen PB gehad Ott).
En ik zie dat de site ook al goed onderweg is.
ott

BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 7:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

OohDie schreef:
Yo heb van Toby de uitnodiging binnen (maar geen PB gehad Ott).
En ik zie dat de site ook al goed onderweg is.

Er wordt gemaild vanaf het bikesandcoffee meeladres

Toch vindt ik het jammer dat er geselecteert moet worden als men wilt komen,ik bedoel wie bepaalt wie goed genoeg is? Ik snap het ruimte probleem wel Smile
TF

BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 11:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal,

Leuk om de eerste reacties te lezen hier!

Het nieuws voor vandaag is dat de eerste 20 aanmeldingen voor Bikes & Coffee een feit zijn!

Gelijk inhakend op de opmerking van Ott hierboven, het is heel simpel, wie zich meld is gegarandeerd van deelname. Om het bij koffie te houden... Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Bovendien betreft het de eerste editie van Bikes & Coffee, als alles en iedereen er gelijk bij is, hebben we later niets meer te organiseren, en het is wel de bedoeling er een terugkerend event van te maken.

Dit was het nieuws, Fijn weekend!

Groeten van Toby

benz

BerichtGeplaatst: Za Nov 15, 2008 7:45 pm    Onderwerp: kom fietsen kijken Reageer met quote

en als ik flink ben ga ik op de fiets (vanuit Utrecht!). Heb de keuze uit mijn Alan Rotafissa (Smile of de Zieleman Polobike. Ga bedenken welke het best past! Ben er graag bij. Dit is voldoende om uitgenodigd te zijn neem ik aan.

Groeten,
Ben
Naar boven
Pottser

BerichtGeplaatst: Wo Dec 03, 2008 9:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

In het originele bericht rondom Bikes & Coffee wordt mijn quote gebruikt

Quote:
Pottser schreef:
Erg mooi en strak. Kleur is zelfs op een laptop al mooi, ben benieud naar deze fiets in het echt.

maar ik word niet uitgenodigd. Wink

Om alles nog even in te wrijven. Wellicht heb ik tijd om even langs te komen. Fietsen meenemen wordt sowieso lastig. Jullie zullen nooit weten wat jullie allemaal missen.......(o.a. ....) Gelukkig hebben we de foto's nog.
Naar boven
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Wo Dec 03, 2008 9:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Pottser schreef:

Om alles nog even in te wrijven. Wellicht heb ik tijd om even langs te komen. Fietsen meenemen wordt sowieso lastig. Jullie zullen nooit weten wat jullie allemaal missen.......(o.a. ....) Gelukkig hebben we de foto's nog.

... en vrees niet... je 'naam' (-er) wordt vertegenwoordigt....

Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
TF

BerichtGeplaatst: Do Dec 04, 2008 3:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zo Marco daar zeg je wat! Ja das ronduit schandalig! Jij en je fiets(en) passen er prima tussen! Wink Hoe laat wil je opgehaald worden?

Voor mensen met die geen mail gehad hebben... en ook niet van bekenden... Mail naar info@bikesandcoffee.net dan komt het goed.

Is er nog nieuws? Ja er is nieuws:

* Er is een appeltaart sponsor gevonden.

* Er komen zoals het er nu voorstaat ongeveer 35 mensen.

* Ik ga de site gereedmaken voor het beroemde "Gelukkig hebben we de foto's nog"

* Naar verwachting word het gigantisch kloteweer zondag.. en het is binnen!
cHoc

BerichtGeplaatst: Do Dec 04, 2008 9:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Is er ook thee?? Passifier
didadunlop

BerichtGeplaatst: Do Dec 04, 2008 10:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er niet met de Big Dummy. Zuuk het niet om op zondag zo'n takkeeind in het OV te gaan zitten met frut weer (moet tenslotte wel naar Oss met de fiets).

Als er een lift is doe ik graag mee (moet er wel een fiets van bija 2 meter inpassen).
TF

BerichtGeplaatst: Do Dec 04, 2008 4:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

cHoc schreef:

Ja hoor, heb je nog voorkeur voor een bepaalde smaak?
BOSS

BerichtGeplaatst: Do Dec 04, 2008 4:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

YBOT schreef:
cHoc schreef:

Voor mij graag Darjeeling First Flush....

dussssssss©
cHoc

BerichtGeplaatst: Vr Dec 05, 2008 9:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

BOSS schreef:
YBOT schreef:
cHoc schreef:

Voor mij graag Darjeeling First Flush....

dussssssss©

Marihuanathee Evil Evil
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: