Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Bikepark Groningen ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross / Fietscross Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Musicsoul

BerichtGeplaatst: Zo Sep 28, 2008 2:40 pm    Onderwerp: Bikepark Groningen Reageer met quote

Ik ben met dit mooie weer van de laatste tijd vaak op de Kardingeberg te vinden. Helaas ligt de baan er echt slecht bij. Hoe zit het met verdere werkzaamheden? En waarom is er bijna nooit iemand? vorig jaar kwam ik vaak mensen tegen. Het zou leuk zijn als er weer een beetje leven in komt. Smile
Bomber

BerichtGeplaatst: Ma Sep 29, 2008 3:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bikers genoeg, Diehard diggers/bouwers is een uitstervend Ras!

De crew mist misschien wat extra handjes. Diegene die de laatste jaren bezig zijn geweest zijn het misschien een beetje zat het altijd maar weer te doen. een paar keer is leuk, maar er steeds alleen voor staan is geen pretje. (thrust me, i know)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Dennis Katinas

BerichtGeplaatst: Vr Okt 10, 2008 9:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bomber schreef:

De crew mist misschien wat extra handjes. Diegene die de laatste jaren bezig zijn geweest zijn het misschien een beetje zat het altijd maar weer te doen. een paar keer is leuk, maar er steeds alleen voor staan is geen pretje. (thrust me, i know)

Jep, toch denk ik niet dat het een probleem is om een groep bouwers bij elkaar te krijgen hoor. het moet gewoon organiseert worden, wij zitten in heerenveen vlak bij Groningen. Ik wil best een dag komen bouwen, maar mij is de vraag nog nooit gesteld.

Geldt ook voor hun slopestyle en dirt gebeuren. Ik kan er met me kop niet bij, dat na the king of slopestyle 2007, er geen vervolg is gekomen!! Red bull is zelfs nog gekomen om te diggen daar. alles voor niets geweest, weggegooid. vind ik echt twijfelachtig. Ook dat is met een bouwdag of meerdere dagen te redden.

Laat ze een bouwdag organiseren, BBQ erbij, genoeg te drinken, scheppen, gieters etc. en dan zijn er vast en zeker genoeg mensen om in iedergeval een deel van die op te knappen. Want ik snap best dat op zo'n grote baan, in je eentje scheppen, moedeloos werk is.
Pieter en zijn V10

BerichtGeplaatst: Za Okt 11, 2008 6:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zo net terug van een bezoekje Groningen.

Het is inderdaad zo dat de baan wat onderhoud kan gebruiken.
Het bovenste stuk ligt er redelijk in, al moeten er wel veel planten weggehaald worden. En de boel moet even netjes gemaakt worden

Het onderste stuk: de extra kom bochten zijn zeker een aanwinst, breder moeten de bochten niet worden want dan pakt niemand meer de buitenlijn. De grote dubbel is zeker een goed plan, maar de aanrit klopt nu van geen kant. En dat wordt ook beste klus om dat goed te krijgen. Verder is het een goed idee. De finisch sprong wordt veranderd zei Bernard. Nu niet weer te steil he Wink .

Voor de rest mochten jullie hulp nodig hebben dan wil ik best komen helpen scheppen en dergelijke. Maar dan is het wel handig als er iets van een tekening is. Of een duidelijk plan.

Mijn post lijkt misschien wat nagatief, maar zo is het niet bedoeld. Het is gewoon zo dat jullie plannen er nu goed uitzien, dus het zou dan ook prettig zijn als de baan een keer goed af is. Dan is het bijhouden van de baan ook leuker en trekt de baan ook weer meer volk.
partyboj

BerichtGeplaatst: Zo Okt 12, 2008 7:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag in Groningen mijn 4x ontgroening gehad...
Een rookie van 27 WTF Surprised
Bovenin was de baan mooi droog, maar beneden reed ik in mijn entousiasme zo een modderpoel in! Laughing
Als er een keer gegraven moet worden... count me in!
(mits het geen laatste moment planning is)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
fly high

BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2008 5:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vandaag ff wezen biken met een paar vrienden! en echt, k vind het heel jammer dat de slopestyle "weg" is lijkt wel een fking oerwoud Shocked

maar de 4x is wel vet, alleen is er op het einden een nieuw "wasbord" aangelegt die niet te doen is en er ligt er naast een soort onmogelijk gab ofzo? ik weet niet eens wat het eigenlijk is...
en dan die 2 nieuwe kombochten, tsja sprakeloos die zijn wel weer heel fijn!
en dan die laatste finisch table achtig iets heeft niet echt een landing Confused

en de dirts die er waren, de grote en de kleine lijnen zijn weg door de verbouwingen en door het niet onderhouden... het bovenste slopestyle gedeelte zie je nouwlijks meer door de planten en shit, de eerste 3 houten opjecten zijn nog wel te doen
maar dan heb je dat 2e houten drop en die is nu niet meer te doen omdat ze de 4x verlegt hebben, jammer dat ze dan geen landing hebben gemaakt voor die drop, dan had je namelijk een leuke gab over de 4x track.

het is zo'n vette heuvel met zo veel mogelijk heden en zo tehoren zijn er ook wel mensen die graag een dagje komen om de bende ff teverbouwen!
ik zeg, wanner is die dag?! want dan zijn wij ook van de partij.
de tables opnieuw shapen en niet lopende stukken verbeteren/veranderen.

peace out!
legion

BerichtGeplaatst: Za Nov 22, 2008 12:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

partyboj schreef:
Als er een keer gegraven moet worden... count me in!

Check!

http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=41073
partyboj

BerichtGeplaatst: Za Nov 22, 2008 3:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had het al gelezen Cool !
Ik zal m'n best doen om er te zijn op zondag (zaterdag+ werken)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
niaboc

BerichtGeplaatst: Wo Jan 07, 2009 4:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

weet iemand hoe het ervoor staat met de baan? is het alweer rijdbaar, of moet er nog gegraven worden? is het graven zowiezo te doen in het koude weer?
ik zou er graag een keer heen komen als het de moeite waard is, maar het is 2,5 uur rijden vanaf hier dus wil ik eer wel ff weten of het wat is natuurlijk.
zijn er mischien mensen die wat fototjes hebben?
ik had al op de site gekeken maar die word blijkbaar niet ge-update, laatste nieuws was van november 2008.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
brave22

BerichtGeplaatst: Wo Jan 07, 2009 11:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er afgelopen zaterdag een rondje gelopen. Was toch in de buurt, moet er normaal ook 2,5uur voor rijden.
Ze zijn daar goed bezig geweest! Hoop dat ze dat ook in 2009 volhouden!
De baan is voor 80% veranderd ten opzicht van vorig jaar. Ik vind de veranderingen positief, vind alleen de pro lijn iets te pro, denk dat er nu 5 zijn op een NK die er overheen gaan en de rest van het jaar het onkruid erg hoog staat! Had er liever gewoon 2 wat eenvoudigere lijntje gezien dat ook de rest van het veld er een inhaal poging kan doen, en je meer spanning in die wedstrijden creeerd.
Zaterdag was de ondergrond bevroren, denk dat als het dooit het 1 grote baggerbende is, er moet nog wel wat aan de waterafvoer gebeuren denk ik!
Nu het vriest is het denk wel te rijden alleen is de ondergrond er grof, er moet denk nog wat afgewerkt worden denk ik.
Denk dat als je wil gaan 4x-en je misschien beter naar bouge bij namen kan rijden. Ligt er daar altijd goed bij, ben er laatst nog geweest.
Naar boven
Free-Wheelz

BerichtGeplaatst: Do Jan 08, 2009 9:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Even kort, De baan is inderdaad grondig verbouwd maar we zijn nog lang niet klaar. Wanneer het vriest zoals nu kun je evt. wel fietsen maar persoonlijk zou ik daar geen 2 uur voor in de auto gaan zitten. Beter nog even afwachten tot we klaar zijn. Hopelijk is alles begin april zoals we willen en goed fietsbaar.

Cheers,

Martijn
MasterDisaster

BerichtGeplaatst: Do Jan 29, 2009 4:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als er nog word verbouwt mail mij dan ook ffe Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht ICQ nummer Bekijk de bikes van deze gebruiker
Mathijs-

BerichtGeplaatst: Zo Feb 22, 2009 10:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil binnenkort ook een keer in groningen gaan biken, maar er is toch vrijwel alleen maar een 4x baan? En waar is dat precies, daar bij dio groningen en die klim wand? En die heuvel heet 'kardinge heuvel' ofso? mischien staat dit ook wel ergens maar dan heb ik daar niet goed naar gekeken. thanks Wink.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Zo Feb 22, 2009 10:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk ff bij die link van Martijn!

www.bikepark.nl Cool

quote.:
Bikepark Groningen is te vinden op recreatieterrein Kardinge langs de oostelijke ringweg van de stad Groningen. Het fourcrossparcours is aangelegd op de zuid-oostelijke helling van de Kardingeheuvel tegenover de Pitch en Putt golfbaan.

Beter ga je rijden als het af is...
Naar boven
Infloto

BerichtGeplaatst: Ma Feb 23, 2009 10:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De baan is nog niet echt rideable. Maar we zijn er hard mee bezig om dat voor elkaar te boksen. Afgelopen weekend en ook weer komend weekend wordt er weer volop aan de baan gewerkt en kunnen we weer de nodige hulp gebruiken.
Dus wil je meewerken aan de baan, kom langs!

Voor je vaginatie: Bieskemaar, Groningen
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Di Feb 24, 2009 8:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

Kan niet garanderen dat ik komend weekend langskom om de handen ook weer eens even uit de mouwen te steken in verband met kluswerkzaamheden thuis maar wellicht!

Zijn er nog foto's van de vorderingen gemaakt afgelopen weekend?

Ik (en ik denk meerdere mensen) ben nieuwsgierig!

Floris
Naar boven
Free-Wheelz

BerichtGeplaatst: Wo Feb 25, 2009 8:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb zondag eind van de dag nog een paar foto's gemaakt..

check even op bikepark.nl

Martijn..
sherlock

BerichtGeplaatst: Wo Feb 25, 2009 8:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bomber schreef:

Ze bestaan wel......

Ze zijn alleen meer bezig met dirt dan dat ze als eerste beneden willen zijn Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Wo Feb 25, 2009 9:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

Free-Wheelz schreef:
Ik heb zondag eind van de dag nog een paar foto's gemaakt..

check even op bikepark.nl

Martijn..

Nice!

Gisteren Jos nog even aan de telefoon gehad. Was nog een beste baggerbende maar het begint wel erg mooie vormen te krijgen. Ik begreep ook dat er komend weekend ook wat spannende dingen staan te gebeuren?
Zaterdag ga ik zelf thuis even klussen maar best kans dat ik zondag ook even de handen uit de mouwen kom steken.

Hoe laat zijn jullie meestal aanwezig en zou ik dan eventueel nog wat gereedschap mee moeten nemen of is alles voorhanden?

Tof van Wiggy trouwens dat ie ook mee komt helpen Thumbs up!
Naar boven
Free-Wheelz

BerichtGeplaatst: Wo Feb 25, 2009 1:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt.. komend weekend oa. Rockgarden plaatsen. Dit staat zonder tegenbericht voor zaterdag op de planning.
Als je komt helpen neem dan even een schep mee als het mogelijk is. Er zijn wel een aantal voorhanden maar dit is niet altijd voldoende..

Martijn
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Wo Feb 25, 2009 2:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Free-Wheelz schreef:
Klopt.. komend weekend oa. Rockgarden plaatsen. Dit staat zonder tegenbericht voor zaterdag op de planning.
Als je komt helpen neem dan even een schep mee als het mogelijk is. Er zijn wel een aantal voorhanden maar dit is niet altijd voldoende..

Martijn

ff steentjes scheppen....haha!

Maareh, is goed, schop en spade zijn wel te fixen.
Wellicht tot zondag!
Naar boven
Infloto

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2009 4:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zo! Weer een graaf- en shapeweekend gehad. Het parcours heeft weer een sreieuze update ondergaan en is er weer een stuk mooier uitgekomen.
De baan is een bult stenen rijker (er volgen nog meer) en de logride ligt er nu ook in.
Check voor foto's van de updates: www.bikepark.nl
Naar boven
Trekrules

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2009 6:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De baan wordt nu wel erg gaaf zo te zien Cool
Cees Chase

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2009 2:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Die baan word echt Gruwelijk Surprised

Even een vraagje, misschien al ergens gevraagd, maar waarom maar 2 wedstrijden?
als er meer wedstrijden zouden zijn kan bpg er toch meer geld uithalen? of worden er nog wedstrijden gepland in het najaar? Grtz.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Apocalypse

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2009 4:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wedstrijden organiseren kost helaas alleen maar geld...en tijd. We zouden er het liefst meer hebben natuurlijk, maar aangezien we al het geld zelf bij elkaar moeten harken in de vorm van sponsors (we krijgen ook geen subsidies oid) is het budget toch bepalend voor het aantal wedstrijden...en niet hoe graag we het willen. Met alleen inschrijfgeld is een wedstrijd helaas nog niet eens kostendekkend, laat staan dat we iets verdienen voor andere evenementen. Ook het aanleggen van de baan in de huidige vorm is uiteraard niet gratis en daar gaat logischerwijs al een deel van het budget heen.

De baan wordt overigens wel erg cool, zeker na de aanwijzingen van Joost. De baan wordt ook een stuk extremer dan hij was.

Hope you all like it.

Cheers!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross / Fietscross Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 1 van 12

Ga naar: