Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] World Cup Schladming XC ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2008 7:53 pm    Onderwerp: [nieuws] World Cup Schladming XC Reageer met quote

Met Christoph Sauser en Maja Wloszczowska (wie? Wloszczowska!) heeft Schladming een verdiende respectievelijk een relatief onbekende winnaar gekregen van de afsluitende cross-country wedstrijden. Ook de cross country werd nog enigzins geplaagd door de hevige regenval in Oostenrijk de voorbije dagen. De overwinning van Maja was een verrassende, temeer daar ze gevolgd werd door door Kalentieva, Premont, Fullana en Spitz, toch niet de minsten! Bij de heren ook verrassingen; wie had er eerder gehoord van Jaroslav Kulhavy...?
De eindoverwinningen zijn gegaan naar Julien Absalon en Marie-Helene Premont.

Uitslagen
Heren:
1 SAUSER Christoph
2 HERMIDA RAMOS José Antonio
3 ALVAREZ GUTIERREZ Ivan
4 FLÜCKIGER Lukas
5 KULHAVY Jaroslav

Dames:
1 WLOSZCZOWSKA Maja
2 KALENTIEVA Irina
3 PREMONT Marie-Helene
4 FULLANA RIERA Margarita
5 SPITZ Sabine

Deze keer geen bijdehante opmerkingen bij Irmo zijn foto's, die spreken voor zichzelf Smile

Tekst: Coen de Jongh
Foto's: Irmo Keizer / Adrenalinemedia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
zonoskar

BerichtGeplaatst: Di Sep 16, 2008 2:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wloszczowska was toch 2de op de OS en op het WK reed ze ook al goed (5de) Zo gek is het dus niet dat ze een WC race wint lijkt me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
De Lars Cuevas

BerichtGeplaatst: Di Sep 16, 2008 9:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wow, wat weet die Irmo (dp 'er? ik ken hem niet) briljante foto's te maken in het donkere bos. Clapping Clapping Clapping Clapping Clapping Clapping Clapping
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
BOSS

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 6:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

De Lars Cuevas schreef:
Wow, wat weet die Irmo (dp 'er? ik ken hem niet) briljante foto's te maken in het donkere bos. Clapping Clapping Clapping Clapping Clapping Clapping Clapping

Ik vond ze eerlijk gezegd wat tegenvallen............

dusssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 7:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

BOSS schreef:

dusssssss©

Ik blijf het moeilijk te herkennen vinden, maar dit is natuurlijk ouderwetse Noord-Hollandsche humer Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
BOSS

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 12:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
BOSS schreef:

dusssssss©

Ik blijf het moeilijk te herkennen vinden, maar dit is natuurlijk ouderwetse Noord-Hollandsche humer Wink

nope!

ik vind sommige foto's te veel geflitst. (foto 1,4 & 5)Ook te veel flits op de grond, dit kan je makkelijk voorkomen door meer te zoomen met je flits of even een "vlaggetje" onder de flits te plakken.

Verder denk ik, maar weet dit niet zeker, dat de tijd wel wat langer had gekund of een hogere iso waarde waardoor de omgeving minder donker wordt en je dus ook minder hard hoeft te flitsen.

Net even de exif bekeken, foto 4(rijder #3) daar had ik persoonlijk een grotere diafragma opening gekozen en/of een langere tijd en een hogere isowaarde waardoor je:
-een mooiere, groenere achtergrond krijgt
-minder hoeft te flitsen en dus niet zo'n rare lichtvlek op dat walletje krijgt.

Verder had ik de flits hoger gemonteerd waardoor je automatisch minder licht op de vloer krijgt en niet van dat enge licht op je rijder..........bij een portret leg je de lampen ook niet op de grond.....waarom nu dan wel?

Voor foto 5(rijder #5) geldt eigenlijk hetzelfde.

Maar goed mijn visie is geen wet heh Rolling smile Wink

dussssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Irmo

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 1:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ieder zijn meug Smile . Flits over de grond was nu net de bedoeling ... al heb je het niet helemaal bij het juiste eind. Foto 4 als voorbeeld; 2 flitsers; 1 in de boom net onder ooghoogte, links van Sauser. Flitser 2, op de grond achter Sauser. Rare lichtvlek was dus een bedoelde lichtvlek. Me like, you not. Wink

Groen is dan weer gevolg van omzetting; laptop LCD blijft waardeloos...in originelen zit zat achtergrond doortekening.

Overigens was de track weinig inspirerend...en weinig plaats om te werken...leukste lus was uit het parcours gehaald. Evil
Naar boven
BOSS

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 2:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

2 lampen=dubbele schaduw=vloeken in de kerk!

dussssss©
Irmo

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 2:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

BOSS schreef:

dussssss©

Vloeken in de kerk = leuk Angel...
Naar boven
Irmo

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 2:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

BOSS schreef:

dussssss©

Vloeken in de kerk = leuk Angel...

Oh even los daarvan; Schladming was echt een flop van een World Cup qua parcours (XC en 4x) en publiek (heeeeeel, heeeeeeeeeeel weinig). Waar ik ook echt genoeg van heb is die fourcross 's avonds. Doe dat AUB eens overdag....
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: