Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Ritchey SuperLogic ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Ma Aug 18, 2008 6:02 am    Onderwerp: [nieuws] Ritchey SuperLogic Reageer met quote

Jaren lang was de WCS (World Cup Series) componentenserie het vlaggenschip bij Ritchey. Hier vonden we de lichtste componenten en werden de nieuwste technieken toegepast. Nu komt daar een nieuwe groep boven; Ritchey SuperLogic. Het SuperLogic label is weggelegd voor de meest lichte en innovatieve producten gebasseerd op de laatste high-end materialen. Op de komende EuroBike zal Ritchey voor 2009 vier SuperLogic componenten voorstellen. Zo zullen er twee typen racesturen, een low-rise moutainbike stuur en een zadelpen worden voorgesteld. Dat SuperLogic de grenzen voor Ritchey scherp moet stellen, blijkt uit onder meer uit de getallen van de 300 millimeter lange, 27.2 millimeter in doorsnee metende zadelpen; deze weegt slechts 148 gram.

Bron: www.ritcheylogic.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Fast

BerichtGeplaatst: Wo Aug 20, 2008 1:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het wordt tijd dat Ritchey zich weer gaat bezig houden met het maken van prachtige stalen frames.
Gène

BerichtGeplaatst: Wo Aug 20, 2008 4:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Fast slaat de spijker op z'n kop! Het nadeel van Ritchey is dat de halve wereld ermee rijd. Met andere woorden: saaaaai.

mzzl
Gène
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Aug 20, 2008 5:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zeg eens eerlijk: wat zouden jullie doen als je Tom Ritchey was... 100 stalen frames per jaar verkopen, waar je een winst van max 100 eur per stuk op haalt, of 1.000.000 onderdelen verkopen waar je gemiddeld een euro op verdient....

Ik zou het ook wel weten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
BOSS

BerichtGeplaatst: Wo Aug 20, 2008 5:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geld alleen maakt niet gelukkig, ik denk dat Tom's hart ook liever stalen framepjes maakt.......maar hij zal wel een duur wijf hebben!
En wie zegt er dat je moet kiezen, je zou ook beide kunnen doen.

dusssssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
mateis

BerichtGeplaatst: Wo Aug 20, 2008 7:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik geloof niet dat je kan zeggen dat Tom Ritchey van alleen geld gelukkig wordt: http://www.projectrwanda.org/ Cool

Edit: euh, het ging natuurlijk om de onderdelen... Ziet er goed uit, carbon lowrisers van Ritchey zien er altijd erg goed uit qua vorm, vind ik mooi! Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
hutchey

BerichtGeplaatst: Ma Sep 08, 2008 1:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Fast schreef:
Het wordt tijd dat Ritchey zich weer gaat bezig houden met het maken van prachtige stalen frames.

...spijker op z'n kop jongen, ik koester mijn P20 van harte...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: