Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Dutch Fourcross Series 2008: 15 juni Race 1 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Do Mei 29, 2008 10:16 am    Onderwerp: Dutch Fourcross Series 2008: 15 juni Race 1 Reageer met quote

Op zondag 15 juni a.s. organiseert Stichting Bikepark Groningen de kick-off van de Dutch Fourcross Series 2008. Op het bikepark in Groningen zal het Nederlandse Fourcross seizoen losbarsten.

Het fourcrossparcours heeft op een aantal punten flinke veranderingen ondergaan die de heats extra spannend moeten maken. Bovendien verzorgt Bikepark Groningen in samenwerking met de Sparerib Express een gratis barbecue voor de ingeschreven deelnemers na afloop van de wedstrijd.

De Dutch Fourcross Series bestaat dit jaar uit twee wedstrijden. Op 20 september zal de tweede en laatste wedstrijd van dit seizoen verreden worden. Hierover later meer.

Verder informatie:

Plaats: Bikepark Groninge, recreatieterrein Kardinge te Groningen
9.00 - 12.00 uur: inschrijving
10.00 - 12.00 uur: training
v.a. 13.00 uur: kwalificaties
v.a. 14.30 uur: heats
v.a. 17.30 uur: finales
18.00 uur: prijsuitreiking en barbecue

Kosten:
€ 15,00 per race
€ 25,00 voor race 1 en 2 bij inschrijving op 15 juni.

Bij inschrijving ontvangen de deelnemers een stuurbord. Deze dient bij elke wedstrijd op het stuur gemonteerd te zijn. Tussentijds ruilen is niet mogelijk. Stuurbord kwijt? Dan is er voor €2,50 een nieuw stuurbord te verkrijgen.

Inschrijving is uitsluitend mogelijk op de wedstrijddagen in de tent van de wedstrijdleiding.

- Team SBG -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Do Mei 29, 2008 10:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Overigens is het ook mogelijk om tussen de heats door gebruik te maken van de Slopestyle en de dirts.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Mrtnrider

BerichtGeplaatst: Do Mei 29, 2008 4:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

verdomme! zou mijn eerste wedstrijd zijn. breek ik mijn schouder en sleutelbeen en bijna mijn nek! TERING Argue Argue Mad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
legion

BerichtGeplaatst: Vr Mei 30, 2008 7:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat had je eigenlijk niet moeten doen, maar dat had je zelf misschien ook bedacht.

Suc6 ermee...
Mrtnrider

BerichtGeplaatst: Vr Mei 30, 2008 8:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

legion schreef:
Dat had je eigenlijk niet moeten doen, maar dat had je zelf misschien ook bedacht.

Suc6 ermee...

Ja, dat had ik me al bedacht. Very happy

thnx dude!

Iedereen die meedoet: succes he, geniet er maar goed van!

grtz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Segunda3

BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2008 7:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Geen dirty/slopestyle comp dus, alleen dual ?
Dat van die spareribs klinkt wel goed Very happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2008 9:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt, dit jaar geen slopestyle/dirt competitie @BPG...daarin wordt al voorzien door SDG in o.a. Heerenveen en Rijswijk.

DJ en Slope zijn overigens wel te gebruiken op aanwijzing van de organisatie a.s. zaterdag en zondag.
Naar boven
Trekrules

BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2008 7:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben van de partij Smile ,heb er weer zin in.Nu maar hopen op mooi weer Very happy
Reprox

BerichtGeplaatst: Wo Jun 11, 2008 7:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben er ook bij! + Een paar lui

Topic kick!

Groeten,
Daan
Christiaan

BerichtGeplaatst: Do Jun 12, 2008 9:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

lijkt een klein opkomst te worden in groningen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Pieter en zijn V10

BerichtGeplaatst: Do Jun 12, 2008 10:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Christiaan schreef:
lijkt een klein opkomst te worden in groningen

Jij gaat wel, en je weet waarom Wink
Steelboy

BerichtGeplaatst: Do Jun 12, 2008 11:03 am    Onderwerp: Re: Dutch Fourcross Series 2008: 15 juni Race 1 Reageer met quote

Arnetteman schreef:
9.00 - 12.00 uur: inschrijving
10.00 - 12.00 uur: training
v.a. 13.00 uur: kwalificaties
v.a. 14.30 uur: heats
v.a. 17.30 uur: finales
18.00 uur: prijsuitreiking en barbecue

Mag ik zeuren?

Gaan we 3 uur lang de heats afwerken?!!
Een gemiddelde World Cup doet de 1/16 tot de finales in een uur, dan is 3 uur wel erg lang, zeker als velen van verre komen en nog enigzins op tijd thuis willen zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
legion

BerichtGeplaatst: Do Jun 12, 2008 12:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je zal wellicht inmiddels weten dat die tijdschema's niet veel meer dan een indicatie zijn, alles gaat net als voorgaande jaren: 3 quali's en dan redelijk achter elkaar door de heats, dit tijdschema is dus inderdaad "wat aan de ruime kant."
Maakt u zich vooral niet te veel zorgen.
Steelboy

BerichtGeplaatst: Do Jun 12, 2008 1:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

legion schreef:

OK! Hippy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Do Jun 12, 2008 7:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

legion schreef:
Je zal wellicht inmiddels weten dat die tijdschema's niet veel meer dan een indicatie zijn, alles gaat net als voorgaande jaren: 3 quali's en dan redelijk achter elkaar door de heats, dit tijdschema is dus inderdaad "wat aan de ruime kant."

Komt bij dat wij geen Worldcup organisatie zijn. Nog steeds alles op vrijwillige basis.

Tot zondag Coen!
Naar boven
yves

BerichtGeplaatst: Za Jun 14, 2008 10:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

en dan de vraag der vragen:

hoe is het gesteld met de baan , blij dat ik glij of lekker hard en droog ..??

( en dirt en slopestyle ook berijdbaar wat ondergrond betreft)

Laatst aangepast door yves op Za Jun 14, 2008 11:53 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bomber

BerichtGeplaatst: Za Jun 14, 2008 11:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan helaas geen actueel verslag geven van de conditie van de baan, maar het is naar mijn info redelijk droog gebleven deze week in Groningen en de baan kon vorige week wel wat vocht gebruiken.

Dus de baan is volgens mij Hard en *droog en als er wat regen valt, dan komt dat alleen maar ten goede van de grip. Moet natuurlijk niet te veel water vallen.

Voor morgen zijn de weers verwachtingen twijfelachtig, maar gewoon komen en support de Sport en de jongens van BPG! Arms wide open

Voorwat betreft de Dirts/Slopestyle ben ik zelf ook wel benieuwd. Ik ga met wat mensen vanmiddag al die kant op om vanavond de track te checken en wat te rollen.
Dus inpakken die wagen, benzine/diesel/gas in de tank en knallen maar Wink

Cheers Sjors
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
yves

BerichtGeplaatst: Za Jun 14, 2008 11:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bomber schreef:
Ik kan helaas geen actueel verslag geven van de conditie van de baan, maar het is naar mijn info redelijk droog gebleven deze week in Groningen en de baan kon vorige week wel wat vocht gebruiken.

Dus de baan is volgens mij Hard en *droog en als er wat regen valt, dan komt dat alleen maar ten goede van de grip. Moet natuurlijk niet te veel water vallen.

Voor morgen zijn de weers verwachtingen twijfelachtig, maar gewoon komen en support de Sport en de jongens van BPG! Arms wide open

Voorwat betreft de Dirts/Slopestyle ben ik zelf ook wel benieuwd. Ik ga met wat mensen vanmiddag al die kant op om vanavond de track te checken en wat te rollen.
Dus inpakken die wagen, benzine/diesel/gas in de tank en knallen maar Wink

Cheers Sjors

klinkt goed ..

weersverwachtingen kloppen de laatste tijd niet ..het zou hier in a'dam nu toch echt moeten regenen , maar toch schijnt de zon al de hele dag
Naar boven
rene st

BerichtGeplaatst: Za Jun 14, 2008 5:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik en mijn maat komen morgen vanuit emmeloord Cool
Naar boven
MarzocchiZ1FR3

BerichtGeplaatst: Za Jun 14, 2008 6:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zeekrsteweten dat daarheen wij gaan komen he rene!! Surprised
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
legion

BerichtGeplaatst: Za Jun 14, 2008 8:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Menschen! De track heeft nog wéér ff een beurt gehad en het weer was ideaal vandaag, geeft goede hoop voor morgen. Iedereen is welkom, het wordt een superchille dag!
Reprox

BerichtGeplaatst: Za Jun 14, 2008 9:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is goed nieuws! Wat zeggen de voorspellingen?
Wij zijn er morgen heel vroeg om een beetje te trainen. Is er evt. nog hulp nodig met opbouwen/afzetten?

Groeten,
Daan
Heckler

BerichtGeplaatst: Ma Jun 16, 2008 7:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Que Pasa?
hil1

BerichtGeplaatst: Di Jun 17, 2008 10:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

Iemand op een cruiser BMX heeft alle 4x-ers eruit gereden! (nou ja, het was ook wel iemand die best aardig kon BMX-en......)
Maar idd...waar is de napraat en fotorepo's??????
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Jun 17, 2008 10:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

Foto's hier:

http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=39033&highlight=

Ik zal pogen deze week ook nog wat online te zetten...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: