Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[spotlight] Tifosi Optics ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Zo Feb 24, 2008 7:34 pm    Onderwerp: [spotlight] Tifosi Optics Reageer met quote

Het uit Amerika afkomstige Tifosi Optics is sinds enige tijd hard op weg om een plaats op de Europese markt te veroveren. Met een zéér breed programma kan Tifosi een breed publiek aanspreken en kan zich onderscheiden met de concurrentie door geavanceerde technologieën toe te passen in combinatie met aantrekkelijke prijzen.

De brilglazen zijn bij vrijwel alle modellen uitwisselbaar om af te stemmen op de weersomstandigheden. Tifosi levert diverse typen lenzen voor elk montuur. Zo kan er gekozen worden uit polarizerende lenzen met Glare Guard, welke de felste schitteringen wegneemt. De Fototec glazen hebben een variabele tint, welke zich aanpast aan de hoeveelheid UV straling. Polarized Fototec is een combinatie van deze twee en is leverbaar op een select aantal van de monturen.

De hieronder links afgebeelde Q3 is voorzien van de 'High Speed Red Fototec' lens en kost €59,95. Rechts het Slip montuur, voorzien van Smoke lens en in de hardcase meegeleverde bruine, gele, heldere en AC (All Condition) rode lenzen komt als complete set op €49,95.

Alle Tifosi brillen worden standaard geleverd met een hardcase, al dan niet voorzien van opbergruimte voor de diverse glazen, en een bijbehorend zakje, welke tevens dienst doet als poetsdoekje. Er zijn diverse lenscombinatie mogelijk bij elk montuur. De duurste combinatie bevat de gepolarizeerde, de AC Red en gele lens, met een totaal prijs van €89,95.

Tifosi brillen worden in Nederland verdeeld door Rivo Sports.

Meer informatie: Tifosi Optics
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Sjef

BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 10:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er netjes uit, prijs/pretverhouding lijkt me ook niet verkeerd.

Iemand ervaring met die meekleurende lenzen?
En, gezien de lage dollarstand, enig idee waar je dit online uit de US kunt laten komen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
mateis

BerichtGeplaatst: Do Feb 28, 2008 12:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De meekleurende glazen werken goed, maar dat is wel een winkeltest. Ik vraag me af of het interessant is om de brillen uit Amerika te laten komen, volgens mij is het prijsverschil daarvoor te klein op een te klein bedrag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2008 4:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie brillen idd, voor een mooi prijs/kwaliteit verhouding.

Alleen vraag ik mijn dan weer af.. wat is smal en wat is breed. En wie verkopen ze hier in Nederland? B2B had ik al gespot. Maar wie nog meer?

Jeroen, (even jouw hoofd als referentie) hoe valt de Q3?

Rinse
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2008 10:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Rinse Appelstroop schreef:
Mooie brillen idd, voor een mooi prijs/kwaliteit verhouding.

Alleen vraag ik mijn dan weer af.. wat is smal en wat is breed. En wie verkopen ze hier in Nederland? B2B had ik al gespot. Maar wie nog meer?

Jeroen, (even jouw hoofd als referentie) hoe valt de Q3?

Rinse

Hij zit iets dichter bij mn hoofd/wenkbrauwen dan een M-Frame. Scheelt niet veel. De meeste brillen zitten standaard áltijd tegen mn wenkbrauwen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: