Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Alleycat "Arnhem Uphill" 12 januari! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
OohDie

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 8:15 pm    Onderwerp: Alleycat "Arnhem Uphill" 12 januari! Reageer met quote

Bij deze is iedereen hier fixie, ss, schakelbak, 29' of wat dan ook meer van harte uitgenodigd voor de 'Arnhem Uphill'. Één van de zwaarste alleycats van Nederland. Dus voor éénieder die denkt die heuveltjes in Arnhem wel even te doen, kom!

Organized by the: Haute Courier

ps Ik zorg in ieder geval dat er bier genoeg is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
lazylad

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 8:35 pm    Onderwerp: Re: Alleycat "Arnhem Uphill" 12 januari! Reageer met quote

OohDie schreef:
Dus voor éénieder die denkt die heuveltjes in Arnhem wel even te doen, kom!

Dat denk ik Laughing
  • Scott Cr1
  • Scott cross team
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
sedatif

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 8:44 pm    Onderwerp: Re: Alleycat "Arnhem Uphill" 12 januari! Reageer met quote

lazylad schreef:
OohDie schreef:
Dus voor éénieder die denkt die heuveltjes in Arnhem wel even te doen, kom!

Dat denk ik Laughing

count me in (alleen als m'n hulp niet nodig is bij de checkpoints)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Per

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 9:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tof! Ik zoek alvast een kleiner tandblad Wink

Maarehh... is het nou 12 januari zoals de kop van het topic aankondigt of op 12 februari zoals het op de flyer staat? Confused
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 9:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zie een Tomkov en een Roberto!

Maar ik verplaats em wel even naar wedstrijden, ook al is het geen officiele wedstrijd Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
OohDie

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 10:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is echt 12 januari, foutje van de dtp'er.
Tomkov zal er ook zeker zijn Roberto weet ik niet zeker maar ik verwacht hem wel.
Naar boven
haute courier

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 10:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ben net gebeld door Ooooooooohdie en moet idd morgen gaan rectificeren. officiele datum is 12 januari 2008. zie morgen op haute courier voor meer info. nu eerst lekker tegen de dikke bibs van mammie aan liggen en morgen veranderingen doorvoeren.

de organisatie.

ennnne... doe gerust mee aan de prijsvraag.
haute courier

BerichtGeplaatst: Wo Nov 21, 2007 8:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

done!
@sph@ltdude

BerichtGeplaatst: Wo Nov 21, 2007 7:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

12 jan... count me in Smile
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Wo Nov 21, 2007 8:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey slimmerikken,

Leuk dat jullie dit evenement organiseren maarreh, waarom op een zaterdag????!?!?!

Dan werkt half DP (mij incluis)!

Hoop maar dat het of s'avonds plaatsvindt of dat het nog verplaatst kan worden naar een zondag?

Groet,

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Per

BerichtGeplaatst: Wo Nov 21, 2007 8:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:
Hey slimmerikken,

Hoop maar dat het s'avonds plaatsvindt

Groet,

TBB

Lees ff goed het flyertje slimmerick Wink
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Wo Nov 21, 2007 10:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Excuses,

eroverheen gelezen!

TBB
Naar boven
haute courier

BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2008 5:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

sorri tijdje niets van me laten horen maar je weet toch, fietskoeriertje druk, druk, druk.

nounou, ik ben net terug van een uurtje vlammen door die strontregen hier. als er al fixies zijn die het laten afweten as zaterdag wil ik iig niet als reden horen dat ze de hele week al gewerkt hebben. aub geen slappe excuses. afmelden mag natuurlijk altijd maar ik zal niet zomaar uit mijn hoofd kunnen zetten dat je overmand bent door angst.

amai. wat een parcours: 3 manifesten, ruim een uur koers, weinig verlichting, regen en zeker 65% klimmen, klimmen, klimmen. okee ik reed er dan weliswaar 59 minuten over maar ik zal jullie een kwartiertje extra gunnen ivm zoeken en checkpoint wachttijd. okee, tis zal geen 24uurs (slopendste fietskoeriersrace wereldwijd) zwaarte worden maar dat mag je ook niet verwachten in ruim 6 keer de bult op en af.

laat ik dan maar meteen erbij vertellen: verlichting en helm zijn niet verplicht maar zeker geen overbodige luxe. inschrijving is vanaf 20:00 en start is om 21:00 stipt. eerste dirty pager met 3 manifesten klaar op de manier die ik ervan verwacht wordt winnaar. prijzen ben ik nog mee bezig en zal ik in de loop van deze week laten weten welke dat worden.

er komen vanzelfsprekend ook mensen van de dutch messengers association forum. echte fietskoeriers die ook hun eigen prijs krijgen. zij zijn benieuwd naar wie die fakengers nou eigenlijhk zijn en het waarom enzo. (jullie classement komt los te staan van de kattebak!!!) maar reken maar dat ze er op gebrand zijn om jullie los te rijden en eerder te finishen. Dit bericht is ook naar het fietskoeriersforum verzonden.

ik blijf erbij het een goed idee te vinden jullie hiervoor uit te nodigen dus... wie komt er nu nog??
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2008 9:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Rinus en ik komen direct van de zaak naar Arnhem toe. Verwachte aankomsttijd pakweg 18:30-19:00 uur. Waar moeten we precies zijn? Waar kan je het beste je auto (gratis) stallen?

etc.

TBB
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2008 9:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben er ook bij (Met Slingbag??)

JJ
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2008 9:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ow ja, aangezien we beginners zijn Wink

Manifest is een checkpoint? En wat is de gang van zaken? je krijgt een kaaryje met checkpoints? Die moet je aan de hand van zelf meegebrachte kaart van Arnhem zoeken?

klinkt als een spannend avondje fietsen!!

JJ
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2008 9:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:
Waar moeten we precies zijn?

Het is net een alleycat, even zoeken en je hebt het gevonden:

12 januari 2008 20.00 uur Uphill en Singelrace Arnhem

Singelstraat 81 Arnhem

JJ
@sph@ltdude

BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 3:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

haute courier schreef:
. wie komt er nu nog??

Check Smile
ott

BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 6:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Checkie Very happy
Nog even een klein hoofdlamje geregeld, complete verlichting lijkt me een beetje overbodig
OohDie

BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 11:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vanaf mijn checkpoint ga je toch echt (even) het donker in.
Maar Vince en ik hebben allebei nog een Cateye schijnwerper en die zijn altijd te lenen.
Maar een hoofdlampje volstaat ook wel.

Zit me nu al vergenoegend te vermaken over wat jullie allemaal voorgeschoteld krijgen.
p.s. in ieder geval bier (voor of na afloop wat jullie lekker vinden).
Naar boven
haute courier

BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 9:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:
Rinus en ik komen direct van de zaak naar Arnhem toe. Verwachte aankomsttijd pakweg 18:30-19:00 uur. Waar moeten we precies zijn? Waar kan je het beste je auto (gratis) stallen?

etc.

TBB

mooi op tijd. gratis stallen kan volgens mij alleen maar op de ventweg naast de johan de wittlaan en in de statenlaan. is bovendien dan ook maar 1 a 2 minuutjes fietsen van le Haute. adres is singelstraat 81, arnhem tel.nr. 0654678740 of 0643706020
haute courier

BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 9:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
Ben er ook bij (Met Slingbag??)

JJ

cool dat je komt. tas, verlichting, helm, slot en reservebandje, telefoon en redelijk stel hersens zijn aan te radenom te finishen. gewoon net alsof je als fietskoerier aan het werk zou gaan, hahahahaaa Cool Wink Very happy
haute courier

BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 9:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
Ow ja, aangezien we beginners zijn Wink

Manifest is een checkpoint? En wat is de gang van zaken? je krijgt een kaaryje met checkpoints? Die moet je aan de hand van zelf meegebrachte kaart van Arnhem zoeken?

klinkt als een spannend avondje fietsen!!

JJ

ohw, okeeeej. manifest is een papier waarop staat waar jij jouw zending mag gaan ophalen. het zogeheten checkpoint dus.

bij het checkpoint van ophalen (pick-up) krijg je te horen waar je moet afleveren (drop off). ben je dr nog?

wanneer jij jouw eerste manifest hebt voltooid kom je terug naar de baas/zaak (ik!/le Haute)

dan krijg je je tweede manifest. nieuwe klant, nieuw checkpoint. dus nieuwe route en ergo nieuwe heuvel. ben je dr nog?

er zijn 3 manifesten en niet iedereen gaat ze in de zelfde volgorde doen. (tenzij je natuurlijk een setje of stelletje bent, niet alleen in het donker durft, alleycatten toch eigenlijk een beetje eng vindt, minderjarig bent, 'm nog steeds niet snapt of niet begrijpt dat een koerier stiekum eigenlijk gewoon solo werkt en dat dit dus geen veredelde koppelkoers of ploegentijdrit is) je bent er nog!!!

op de manifesten zal ik proberen iets van een kaartje te drukken opdat je iig deweg naar dezaak weer terug weet te vinden. maarwaarschijnlijk wordt het een soort plaatje van de omgeving waarin je je checkpoints kunt vinden. zolang je in arnhem-noord blijft is er in principe niets aan de hand. maar ga aub niet bellen om 23:30 dat je verdwaald bent en bordjes afsluitdijk ziet staan want dan word ik gek, okeeeeej? Cool

zijn dr nog vragen of kunnen we nu eindelijk beginnen. Wink
@sph@ltdude

BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 12:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

haute courier schreef:

zijn dr nog vragen

Mag ik mijn matje en slaapzak meenemen? Want midden in de nacht en met biertjes op geraak ik niet meer terug in het westen denk ik Getting drunk
haute courier

BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 11:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hohoho, geef ze wat gezelligheid en ineens wil men meer, meer, meer. nu moet ie ineens stomdronken en stinkend naar zweet in mijn hut slapen en snurken.

tsja, na die uphill zullen er waarsch wel meer mensen te gaar, dronken, uitgefietst of enthousiast zijn om uberhaupt te vertrekken uit arnhem, dus bij deze dan ook maar weer een uitnodiging om iedereen te laten slapen. vermits je er wel zelf al een pietsie rekening mee houdt dat je dus heel erg oldskool stijl de slaapruimte in mijn hut mag delen. zeg maar de idee van de slaapzaal tijdens schoolreisje. misschien zelfs met meisjes, hahahahaaaaa.

oftewel sure, je bent welkom. ik zal rekening houden met ontbijt, eitje, jus d'orange en croissants. mijn vriendinnetje en zoon wonen 60 meter verderop en daar is de volgende ochtend breakfast. anyone else? want anders meer boodschappen enzo!!

ik hoor het wel.
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: