Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Dirty Pages... nu vernieuwd!!! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Nov 19, 2007 11:44 pm    Onderwerp: [nieuws] Dirty Pages... nu vernieuwd!!! Reageer met quote

Na maandenlang eraan gewerkt te hebben, is het nu zover: een geheel vernieuwde versie van Dirty Pages! Het uiterlijk is zoals je ziet grondig aangepakt en in een moderner jasje gestoken. Het retro behang op de achtergrond is een dikke knipoog naar ons idee dat je je thuis moet voelen op Dirty Pages!

In 1999 is Dirty Pages begonnen als creatieve uitlaatklep van de oprichter, Ruben. Een tweetal jaar later in 2001 is daar een forum bij gekomen, wat het begin was van een grote community Nederlandse en Belgische bikers, die elkaar dicht bij huis en ver weg ontmoeten op meetings. Wie herinnert zich zo de eerste grote meeting in Todtnau nog...?!

De groei van Dirty Pages in bezoekersaantallen en de respons op onze eigen artikelen, zorgden voor een flinke stimulans om nog meer te doen. De afgelopen jaren hebben jullie dat gemerkt aan het aantal artikelen en nieuwsberichten, die enorm toegenomen zijn, nu is dus het uiterlijk aan de beurt. Laten we de belangrijkste inhoudelijke veranderingen op de nieuwe site even toelichten:

• In de kop van de website is een permanente menubalk verwerkt, waarmee snel en overzichtelijk tussen de diverse onderdelen binnen de website genavigeerd kan worden. Dit kan nu vanuit ieder onderdeel binnen de site.
  • Per onderdeel zijn de meest recente artikelen direct terug te vinden op de voorpagina. De minder recente artikelen zijn overzichtelijk terug te vinden op de onderliggende pagina.
  • Er is een onderverdeling gemaakt tussen Nieuws (het laatste mountainbike gerelateerde nieuws), Specials (testen, evenementen, wedstrijden) en Spotlight (productpresentatie). Hierdoor zijn deze afzonderlijke artikelen makkelijker en sneller terug te vinden.
  • Inloggen op de site kan nu vanaf iedere pagina in de kop rechtsboven. Hier is tevens directe toegang tot je profiel en persoonlijke berichten.
  • Een aantal onderdelen van de oude site zijn niet meegenomen, omdat deze niet up-to-date meer waren. In de nabije toekomst geven we hier een nieuwe invulling aan.
Met deze vernieuwingen willen we nog een extra impuls geven aan onze website en zo 2008 met frisse energie tegemoed gaan!

De redactie van Dirty Pages,

Coen, Jeroen en Ruben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
schnitzer

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 12:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

nice very nice, doe zo verder jongens goed bezig Thumbs up!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 12:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sow,ziet er goed uit gasten!
Vooral doorgaan zo!
Tuup J

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 12:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zeker zeer mooi geworden!

Lijkt nu alleen of het forum gedeelte smaller geworden is. Ofja is volgens mij ook zo.
hubertje

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 12:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

best ok vind ik.
Oranje had wel wat, maar iets neutraler staat me ook wel aan. Ik vind't er op vooruit gegaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
mr.Monster

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 12:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

is errug mooi geworden en retro is zo cool!!
keep up the good work.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
twentysixbiker

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 12:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

dat hebben jullie ff mooi gemaakt zeg Thumbs up!
vernieuwde site ziet er erg netjes uit

Laatst aangepast door twentysixbiker op Di Nov 20, 2007 12:58 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
tribal198

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 12:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dacht ff dat ik op een link had geklikt Laughing , maar ziet er goed uit! Worship
Naar boven
^oZ

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 1:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er goed uit! Verder nog zo goed als hetzelfde dus hoef nergens aan te wennen

Bravo!
Roel@dTb

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 7:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Haha, ik dacht wat is dit Arms wide open
Echt mooi geworden, beter dan de vorige layout.
Netjes Arms wide open
BOSS

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 7:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

ja, complimenten! Ziet er serieus uit.
Maar er moet natuurlijk wat te zeuren overblijven................tenslotte wil je naar de ultieme perfectie toe..... Laughing Cool

-die banners van Bikestuff/Bike Boutique vind ik echt bloedirritant, ik denk dat de plek(net naast het DP logo) fout is. Verder vind ik ze niet echt bij de stijl van de website passen qua design. Vooral die begwegende van de Bike Boutique vind ik heeeeeeeeel erg ordinair.
Dit valt of staat tot op zekere hoogte natuurlijk met hoeveel er geschoven wordt door de adverteerders........wie betaald bepaald!
-de lay out van het forum zelf.....is die niet in de stijl van de site te brengen? Waarschijnlijk niet anders hadden jullie dat wel gedaan......

keep up the good work!

dusssssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Christiaan

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 7:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

LOOKING GOOD!
Naar boven
Plons

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 7:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kom toch nog eerst op het forum terecht zonder op de main page te komen

nog iemand ?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Plip

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 7:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

Moooi! echt gaaf!
Naar boven
bmx tom

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 7:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

zuuuuuupersjilllllllllllllll Surprised Surprised echt mooi jongens
jojo

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 8:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wat ik er van zie is prima en mooi!

Krijg alleen links geen knoppen te zien (neem aan dat dat wel zo hoort) zoals; forum, nieuws enz.

Kan zijn dat dat komt omdat ik op mijn werk ben, zal thuis ook eens even proberen!

edit: ik zie al hoe het komt, als ik het webadres intyp krijg ik tevens het oude DP logo boven in, zodra ik op home click dan krijg ik de nieuwe layout!!
T

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 8:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik dacht al, huh een fav icon? Maar wat een waanzinnige make-over, gefeliciteerd Ruben en natuurlijk ook Jeroen en Coen. Looks frikkin' awesome!

ps. de "english' knop lijkt niets te doen.
geertjes

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 8:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

jojo schreef:
Wat ik er van zie is prima en mooi!

Krijg alleen links geen knoppen te zien (neem aan dat dat wel zo hoort) zoals; forum, nieuws enz.

Kan zijn dat dat komt omdat ik op mijn werk ben, zal thuis ook eens even proberen!

edit: ik zie al hoe het komt, als ik het webadres intyp krijg ik tevens het oude DP logo boven in, zodra ik op home click dan krijg ik de nieuwe layout!!

SUkkel! Wink

Mooie site mannen!
Naar boven
illuminatastigmata

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 8:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi geworden inderdaad,maar het geheel lijkt een stuk langzamer te werken of ligt
dat aan mijn peecee?

Grtzzzzz.
RR

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 8:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn complimenten, ziet er super uit.
Naar boven
Rubenio

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 8:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er super uit idd! Arms wide open
Maar ik heb ook het idee dat het iets langzamer loopt maar dat mag de pret niet drukken. Ik koop binnekort toch een snellere pc Very happy
Naar boven
Sven

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 8:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

illuminatastigmata schreef:
Mooi geworden inderdaad,maar het geheel lijkt een stuk langzamer te werken of ligt
dat aan mijn peecee?

Dat zou niet mogen, de scripts worden eenmaal uitgevoerd waarna ze uit je cache worden opgeroepen.

Mensen die problemen hebben met de site raad ik aan om eerst de cache leeg te maken en temporary files te deleten.
DESL

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 9:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Surprised dacht al dat ik gek werd, mooi werk jongens.

Weer eens een verfrissende nieuwe look ,TOP !
ott

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 9:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

metde tijd mee Surprised
alain

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 9:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het is even schrikken bij de eerste blik,
maar dat is snel voorbij.
Mooie en verfrissende kleurtjes en layout,
maar met een schoonheidsfoutje in.

De textuitlijning van het "ingelogd & profiel" gedeelte klopt niet helemaal,
ik zal hier maar een foto neerplempen, dat is veel duidelijker Wink

Nog erbij vertellen dat dit onder Debian is met Iceweasel 2.0.0.8 (firefox).
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: