Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Commençal's Titanium VIP! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Za Nov 10, 2007 11:55 am    Onderwerp: [nieuws] Commençal's Titanium VIP! Reageer met quote

De aluminium VIP Flame van Commençal krijgt er een sjieke broer bij in de vorm van een titanium VIP! Gemaakt uit double butted 3al/2.5v titanium hoofdbuizen en het wat sterkere 6al/4v titanium voor bracket shell en balhoofdsbuis zal deze nieuwste telg in een medium framemaat zo'n 1500 gram wegen. We zien een mooie versie van de reeds bekende wishbone en aan de achterkant geven modulaire, uitwisselbare en verstelbare dropouts je de mogelijkheid zowel mét als zonder versnellingen te rijden. De geometrie is identiek aan de aluminium VIP Flame.

Het nieuwe VIP Titanium frame komt in de lente van 2008 in zéér gelimiteerde oplage beschikbaar voor een prijs rond de 1900 euro.

Meer over de '08 fietsen van het merk uit Andorra: Commençal.com

Bron: Bikeradar.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Sven

BerichtGeplaatst: Za Nov 10, 2007 1:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Prachtig!

Gewoonweg Prachtig!

Wel een stevig prijsje... Daarvoor heb ik ook wat anders in gedachten Wink
hubertje

BerichtGeplaatst: Za Nov 10, 2007 6:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hier wacht ik al lang op..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
lazylad

BerichtGeplaatst: Za Nov 10, 2007 6:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Erg fraai, ook vanwege de SS mogelijkheid.
Dit zou een waardige opvolger van m'n vip nuts 2 kunnen zijn, ware het niet dat ik al iets van karton op het oog heb in dezelfde prijsklasse.
Daarentegen spreekt het gelimiteerde me wel aan ...
  • Scott Cr1
  • Scott cross team
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
mateis

BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 12:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi? Sad Ik ben normaal wel behoorlijk fan van Commencal, maar zulke uitvalpatten... Crying or Very sad Vind dat persoonlijk wel heel erg lomp. Heeft bv Litespeed volgens mij toch een stukje subtieler opgelost.

Maar goed, dit is ook de reden dat ik geen Explosif rij, maar een of ander alu barrel met een optisch wat lichtere achterkant... Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: