Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[special] Ride the Hill: 4-Cross race ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Aug 21, 2007 7:35 pm    Onderwerp: [special] Ride the Hill: 4-Cross race Reageer met quote

Zaterdag 18 augustus vond in het Duitse plaatsje Lindlar een 4-Cross wedstrijd plaats. Nadat ik van teamrijdster Marielle op vrijdagavond nog een sms kreeg met de strekking "Veel glas, smalle baan, veel puin, wij rijden direct verder naar Schwalmstadt" besloot ik het er zaterdagochtend vroeg toch maar op te wagen en reed met mtb.nl concullega Wicked DJ naar het plaatsje vlakbij Keulen...

Nu kan ik een heel verhaal vertellen, maar ik hou het bij wat je wel of juist niet gemist hebt!

Wat je gemist hebt:
-Een 'Entzorgungsstelle' (afvalverwerkingsterrein) wat voor een dag omgetoverd was in een mountainbike festivalterrein
-Verhalen van Jurg Meijer over het EK in Griekenland: met metalen vlaggestokken!
-Een shuttledienst bestaande uit meerdere busjes!
-Nog meer verhalen van Meijer over het EK: de vlakke startheuvel en wat er gebeurde als je een slingshot start deed...
-Joey van Veghel: "wanneer valt het hek?" Eind tweede oranje... en gaat vervolgens bij begin eerste oranje vol aan om nog geen meter gereden te hebben vol voorover het hek te gaan! (het was nogal een traag vallend hek)
-Een schitterend uitzicht over (vuilnis-)heuvels afgedekt met zwart dekzijl
-Verhalen van... jawel: ditmaal over de stuurkunsten van shuttledrivers in Vigo
-De parachute van Wicked DJ!
-Verhalen van ditmaal Gert-Jan "Cheeta": Roy van de Berg afkomende op een grote dubbel die uitroept: "Doe eens gek!"
-Een vlak voor de start van de finales ontploffende binnenband van Ozzie Terry Scar
-Joey van Veghel die beloofde over de eerste table een back-flip te doen
-Bami die liggend met zijn gezicht op het dekzijl zich bedenkt wat er allemaal vlak onder zijn neus zou kunnen liggen (pampers,...)
-Joost die alle gebreken van zijn fiets opsomt (toch makkelijk een balhoofd wat je er zonder pers inkrijgt!)

Wat je eigenlijk niet gemist hebt:
-De traumahelicopter die een van de Duitse halve finalisten op kwam pikken. Naar verluid met gebroken ribben...
-Na de eerste bocht een rhythm sectie zonder echt rhythm en vooral SMAL!
-De 'Belgische' organisatie
-De schitterende goodiebag. Met Schwalbe als hoofdsponsor hadden ze er gezien de vele lekke banden beter een reserve binnenband in kunnen doen in plaats van een debiel petje

Zou ik gegaan zijn als ik van tevoren had gezien hoe het parcours er echt uit had gezien? Nee!
Had ik deze dag willen missen? Absoluut niet, het was een erg toffe dag met de andere NL 4x boys!

Tekst en foto's: Coen de Jongh
Beginfoto: Copyright Christian Benze

Voor nog meer foto's zie: www.benze-fotografie.de

Laatst aangepast door Steelboy op Wo Nov 14, 2007 8:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Christiaan

BerichtGeplaatst: Di Aug 21, 2007 8:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Coen,

Wellicht handiger om voor je te kijken tijdens het fietsen Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Aug 21, 2007 9:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Christiaan schreef:
Coen,

Ik keek of er echt niemand meer achter me reed... Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Di Aug 21, 2007 9:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
Christiaan schreef:
Coen,

Ik keek of er echt niemand meer achter me reed... Wink

is dat niet eerder regel dan uitzondering in jouw geval?

Arms wide open
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2007 12:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Steely,

-Joost die alle gebreken van zijn fiets opsomt (toch makkelijk een balhoofd wat je er zonder pers inkrijgt!)

Wellicht kan der Wiggmei$ter beter een 5-spot erbij nemen voor als ie los wil gaan in een Bikepark.

Z'n Turner HT is natuurlijk wel een pure 4X Race bak.

Géén All-Mountain ride!

ps. of gewoon de Turner 4X gebruiken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2007 12:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Steely!

Hoeveel Riders deden er nú mee?
Minus Geert en Mariëlle dus... Surprised

En omkijken doe je in het vervolg maar bij een SingleSpeed 'no pedal' contest op een BMX baan.

Tabee,
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: