Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Cube 2007.5: CX! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Zo Aug 19, 2007 9:06 pm    Onderwerp: [nieuws] Cube 2007.5: CX! Reageer met quote

De nieuwe 2008 modellen zijn nog niet gepresenteerd, maar Cube lanceert voor het echte cyclocross seizoen losbarst wel nog even twee CX fietsen! De X-Race modellen zijn onderverdeeld in een X-Race Pro en een X-Race Comp, welke respectievelijk afgemonteerd zijn met grotendeels Shimano Ultegra en 105. Beide fietsen zijn voorzien van een carbon Easton EC70X voorvork. Het 7005 aluminium frame, daar is over nagedacht! De kabelvoering loopt bovenover de bovenbuis, welke aan de onderzijde is afgeplat voor een beter draagcomfort. Ook de geometrie en bandenvrijheid is aangepast aan de specifieke cyclocross behoeften.
De X-Race Pro is verkrijgbaar voor 1499 euro, de X-Race Comp al voor 1099 euro. Beiden zijn verkrijgbaar in de maten 49/52/55/59cm.

Laatst aangepast door Steelboy op Wo Nov 14, 2007 8:13 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Gène

BerichtGeplaatst: Zo Aug 19, 2007 9:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bestaan er uberhaubt nog CX fietsen waarbij de kabelloop onderlangs is en de bovenbuis rond?

Kleurstelling is trouwens erg oke.

mzzl
Gène
BLRacing

BerichtGeplaatst: Zo Aug 19, 2007 9:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet niet precies wat ik met dit bericht aan moet. We hebben niet eens een specifieke wielren sectie (bewust voor gekozen natuurlijk) en nu komt er een nieuwsbericht over cyclocrossfietsen. Wat heeft Dirty-pages nu met cyclocrossen Confused Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Zo Aug 19, 2007 9:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

BLRacing schreef:
Ik weet niet precies wat ik met dit bericht aan moet. We hebben niet eens een specifieke wielren sectie (bewust voor gekozen natuurlijk) en nu komt er een nieuwsbericht over cyclocrossfietsen. Wat heeft Dirty-pages nu met cyclocrossen Confused Laughing

In de regel zijn Cyclocrossers nogal 'dirty'... ey? Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cubeman

BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 6:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

Nice!
Moet op de gemiddelde Nederlands prut toertocht serieus snel zijn!
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 7:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Meer hardcore en dirty dan CX kan het niet worden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 8:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

BLRacing schreef:

Het is komkommertijd qua nieuwsberichten bij DP!

CX: Als het nou een echte 29'er was geweest van cube dan was het pas nieuws geweest...

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Hubert !

BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 11:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:

CX: Als het nou een echte 29'er was geweest van cube dan was het pas nieuws geweest...

TBB

Twee jaar geleden zag ik daar de eerste al van ....... Gaaaaap.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
mateis

BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 3:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gène schreef:
Bestaan er uberhaubt nog CX fietsen waarbij de kabelloop onderlangs is en de bovenbuis rond?

Wink
Mijn alu Alan uit de jaren '70 heeft beide kenmerken al (en een vork die bijna 10cm chattert bij zwaar remmen).

Mooie fietsjes, verdomt chique vorken, leuke wielen (weer eens wat anders) en een scherpe prijs! Zie ik meekleurende Easton stickers? Smile Wit stuurlint op een cx? Naughty Afgebeelde fiets lijkt trouwens Ultegra SL, ben benieuwd hoe dat in het echt uitpakt.

Mooie kans om je mtb een beetje te sparen, hoewel misschien niet helemaal IMBA-approved... Shut up
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
alain

BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 3:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mateis schreef:
Mooie kans om je mtb een beetje te sparen, hoewel misschien niet helemaal IMBA-approved... Shut up
Mary bar erop en IMBA is ook weer tevreden Arms wide open
Naar boven
Fast

BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 5:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
Meer hardcore en dirty dan CX kan het niet worden!

Helemaal mee eens, daarnaast ook nog eens mooie fietsen om te zien.
mateis

BerichtGeplaatst: Di Aug 21, 2007 11:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

alain schreef:
Mary bar erop en IMBA is ook weer tevreden Arms wide open

Ik doelde eigenlijk meer op het met te smalle bandjes op te modderige paden rijden... Met als doel door de toplaag heen te zakken voor grip. Staat niet netjes en zorgt voor pr-problemen voor bosfietsers.

Beter een singlespeed met Supermoto's pakken in de winter dan. Very happy Hoewel je dan weer moet lopen bergop, wat nog slechter zou zijn voor de ondergrond... Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: