Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Schwalbe Ride the Hill 2007 4X Race in Lindlar bei Köln ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Cheeta

BerichtGeplaatst: Vr Jul 27, 2007 8:41 pm    Onderwerp: Schwalbe Ride the Hill 2007 4X Race in Lindlar bei Köln Reageer met quote

FYI...

Stond op MTB-News.de en Köln is qua afstand ook nog een keer aantrekkelijker voor een dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
geertjes

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 1:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is meer iets voor de liefhebbers van lange afstanden, als je goed leest gaat het om een wel heel rare 4 cross.

Een mtb-wedstrijd van 4 uur, eventueel als team te rijden:

"Art der Veranstaltung:
4 Stunden MTB Team Rennen

Gewonnen hat der Fahrer bzw. das Team mit den meisten Runden nach 4 Stunden."

Misschien wel leuk op 19 augustus en ongeveer even ver:

Schwalmstadt MDC FElt cup

meer info: http://www.mitteldeutscherdualcup.de/

groet

Geert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 1:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tis toch echt een 4X... ook zijn er XC wedstrijden, dan dan weer wel. En het is op zaterdag zodat het ook te combineren is met de MDC een dag later (ligt niet eens zo heel ver uit elkaar)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cheeta

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 4:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat vage fotootjes van de baan in aanbouw.
Ziet er, voor zover ueberhaupt op dit formaat te beoordelen, goed uit...

Steelboy schreef:
Tis toch echt een 4X... ook zijn er XC wedstrijden, dan dan weer wel. En het is op zaterdag zodat het ook te combineren is met de MDC een dag later (ligt niet eens zo heel ver uit elkaar)

... voor Duitse begrippen.

Nog mensen die sowieso naar Schwalmstadt gaan?
Naar boven
mariëlle

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 6:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi

Het is inderdaad wel een echte fourcross met prijzengeld Wink
Een goed idee om beide te combineren. Ik heb net een mailtje verstuurd naar de organisatie om te vragen of er ook vrijdag op de 4x baan getraind kan worden en of er douches en wc's (heel belangrijk Cool ) zijn en of er een mogelijkheid is om daar te kamperen ofzo...
Geert en ik gaan in ieder geval naar schwansstad Wink en dus misschien ook nog wel die dag ervoor naar die wedstrijd bij Köln.

Groetjes Mariëlle
Naar boven
Cheeta

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 8:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ok... /me gaat even hard nadenken. Zaterdag is ook wel erg aanlokkelijk... Mocht je een reactie krijgen, laat het hier anders even weten. Vraag me sowieso af of je er "normaal" bij kunt, schijnt op een vuilstort (ook een DH parcours) te liggen die nog niet helemaal gesloten is.

Deze week meende ik vooraanmelden voor de MDC...
Naar boven
jarnö

BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 9:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

damens en kerels, hierbij de officiele mail die ik kreeg van de organisatie.

mocht iets niet duidelijk zijn, mail mij op jarno_hoogland@hotmail.com
of mail naar de organisatie zelf.
Ohja, ik heb gehoord dat Joost Wichman ook van de partij zal zijn...
gr.

jarno

To you Bikers,

the Berigsche Waste- and Tradassociation and its Partners look forward quite cordially you on Saturday, 18 August, to second “SCHWALBE Ride the Hill“ to the area of the waste disposal center Leppe, in Lindlar near Cologne, to invite.

This year a 4-Cross as well as a CROSS Country team running represent the main part of our meeting. To the 4X we would like to invite you now personally.

Training for 4X is possible on Saturday starting from 8.00 o'clock.

The qualification runs start then against 11.45 o'clock and the Finals starts about at 14.00 o'clock.

The other process times you infer please from the specified schedule under www.Trihill.de. The starting money amounts to 15€ per participants, and the winners podiums are placed with a prize money of 1000€ as well high-quality special prices from the company "SCHWALBE".

On the new built 4x Track, which corresponds to the present standard of levelful 4-track, a lots of good driver field with well-known representatives of the national and international MTB scene expects you. By the use of the original Europeanchampionship starting gate, which for example in Stollberg/GER employment found, guarantee we a most professional expiration of running.

To the registration go please on www.Trihill.de and announce you over the form. There you find also current news to the distance momentarily under guidance by "Angie Hohenwarter" and "Flo Gottschlich" are built. First pictures are already on-line under "NEWS"...

An overlap with the MDC Cup could be avoided by exact timing on the Sunday following on it, so that a participation in both meetings is possible on the weekend.

On a special Schmankerl may you on this day also still be pleased. In Herborn near Siegen, 45 minutes far away from the 4x track in Leppe, a Dirt Jump Contest with following after show party take place starting from 18 o´clock. For everything, which after so an intensive sport weekend the stomach rumble, the grill burns the whole evening.

We hope to have directed your attention with this invitation on our Event, and we would be pleased to see you at the start!

Best regards,

Michael Kull

SCHWALBE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 9:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dude!

SUPERSPITZENKLASSE... nah.
Naar boven
Christiaan

BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2007 6:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wie gaan er allemaal?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Christiaan

BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2007 7:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Trekrules

BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2007 9:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

damm wat ziet dat er gaaf uit daarzo Cool .
M@lphy

BerichtGeplaatst: Wo Aug 08, 2007 8:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou zijn gegaan ware het niet dat ik zit met.:

- verjaarspartij familie-lid

- 25-jarig bestaan BMX club BBQ
geertjes

BerichtGeplaatst: Wo Aug 08, 2007 2:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bovenstaande staat ook allemaal op de site www.trihill.de

Mocht je mee willen doen:

Vrijdag wordt er nog aan de baan gewerkt, maar vanaf ongeveer 1700 uur kan je rustig inrijden.

Er is een klein weilandje waar je mag kamperen, daar is ruimte voor ongeveer 10 tenten. ( 1 plek gereserveerd door mij Wink

Als je jezelf opgeeft word er verwacht dat je van tevoren geld overmaakt. Maar ik heb gemaild voor IBAN # etc. Die hadden ze niet,
vanuit het buitenland vinden ze het niet erg als je ter plaatse betaald.
Wel ff mailen denk ik.

groetjes
Geert

ps M@lphy heb je al een kleinere framemaat kunnen vinden?
Naar boven
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Aug 14, 2007 10:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Kleinere?

Geert ik heb meerdere rides dus de goede maten zitten ertussen!

16" voor XC

14" voor Mtn. X

15" FS voor Bikeparks

20" voor BMX

Binnenkort een 24" 'erbij' voor Cruiser 40+
Wicked DJ

BerichtGeplaatst: Di Aug 14, 2007 2:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb me gewoon via de website (formulier) ingeschreven. Was dat een handige zet, of kan ik beter via een andere weg (directe e-mail) mezelf aanmelden?
Naar boven
Cheeta

BerichtGeplaatst: Di Aug 14, 2007 4:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wicked DJ schreef:
Ik heb me gewoon via de website (formulier) ingeschreven. Was dat een handige zet, of kan ik beter via een andere weg (directe e-mail) mezelf aanmelden?

Ik heb me via de website aangemeld (~ week geleden), geld overgemaakt (IBAN+BIC online laten berekenen met "IBAN-Rechner" a.h.v. Bankleitzahl en Kontonr.) en kreeg vandaag een bevestiging per mail.
Naar boven
geertjes

BerichtGeplaatst: Di Aug 14, 2007 9:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

we zijn niet allemaal zo handig Wink
Naar boven
Wicked DJ

BerichtGeplaatst: Di Aug 14, 2007 9:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Cheeta schreef:
Ik heb me via de website aangemeld (~ week geleden), geld overgemaakt (IBAN+BIC online laten berekenen met "IBAN-Rechner" a.h.v. Bankleitzahl en Kontonr.) en kreeg vandaag een bevestiging per mail.

Ik heb me wel aangemeld, maar kreeg tot nu toe in het geheel geen bevestiging en instructies per mail, vandaar.
Denk ook dat het nog wat kort dag is om het geheel voor zaterdag in orde te hebben.
Er werd hier al aangegeven dat je ook ter plaatse kon betalen, dus daar ging ik ook een beetje van uit, maar een simpele bevestiging van de aanmelding had al leuk geweest Cool

En nou maar hopen dat de weergoden ons een beetje gunstig gezind zijn. Om nou weer weg te spoelen op een wedstrijd is ook weer zo wat Rolling smile
Naar boven
Pieter en zijn V10

BerichtGeplaatst: Di Aug 14, 2007 10:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wicked DJ schreef:
Cheeta schreef:

Ik heb me wel aangemeld, maar kreeg tot nu toe in het geheel geen bevestiging en instructies per mail, vandaar.
Denk ook dat het nog wat kort dag is om het geheel voor zaterdag in orde te hebben.
Er werd hier al aangegeven dat je ook ter plaatse kon betalen, dus daar ging ik ook een beetje van uit, maar een simpele bevestiging van de aanmelding had al leuk geweest Cool

En nou maar hopen dat de weergoden ons een beetje gunstig gezind zijn. Om nou weer weg te spoelen op een wedstrijd is ook weer zo wat Rolling smile

En zo denken hun er ook over, als je op een andere manier wilt betalen is het wel zo netjes dat in een mail aan te geven.
Wicked DJ

BerichtGeplaatst: Wo Aug 15, 2007 1:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Pieter en zijn V10 schreef:

En zo denken hun er ook over, als je op een andere manier wilt betalen is het wel zo netjes dat in een mail aan te geven.

Ik had na aanmelding via het formulier een e-mail verwacht met instructies, maar die blijft dus tot op heden uit.

Wellicht ten overvloede, (maar beter een keer teveel dan een keer te weinig) heb ik er nog een directe mail naar het contactadres aan gewaagd. We gaan dan wel of ze daar dan op reageren.
(misschien willen ze gewoon niet dat ik meedoe of zo Laughing )
Naar boven
Wicked DJ

BerichtGeplaatst: Wo Aug 15, 2007 10:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Er is inmiddels op de e-mail gereageerd en het lijkt dus allemaal goed te komen.

De weersverwachtingen voor zaterdag zijn vooralsnog 'droog'.

De routebeschrijving is te vinden op : http://www.trihill.de/anfahrt.html
Naar boven
Wicked DJ

BerichtGeplaatst: Do Aug 16, 2007 12:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor degenen die een (s)Tom (s)Tom o.i.d. in de auto hebben en naar Lindlar afreizen de volgende opmerking van de organisatie:

Quote:
the "leppe deponie" doesn´t have any adress. so you have to adjust your navi to the city "engelskirchen", after that you have to follow the signs to the city "lindlar" and know you will get enough signs "leppe deponie".
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Zo Aug 19, 2007 1:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor degenen die er wel waren: ondanks de wazige track, de 'belgische' organisatie en de mooie omgeving, hebben we toch een toffe dag gehad!

Thumbs up!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Dennis W.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 19, 2007 3:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
Voor degenen die er wel waren: ondanks de wazige track, de 'belgische' organisatie en de mooie omgeving, hebben we toch een toffe dag gehad!

Thumbs up!

Zet je je foto's nog online dan? Ben wel benieuwd... Cool
Steelboy

BerichtGeplaatst: Zo Aug 19, 2007 4:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Komt er nog aan...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: