Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

NK Fourcross op 26 augustus 2007 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Do Aug 23, 2007 5:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Prijzen voor deelname:

- Summer race, losse wedstrijd: € 17,50
- Summer Race, reeds ingeschreven én betaald voor de gehele Cup: € 0,00
- NK 4X, alleen licentiehouders: € 0,00
- Slopestyle: € 7,50

Doe je aan het NK mee, dan dien je je in te schrijven voor de Summer Race.
Heb je je bijvoorbeeld ingeschreven voor de hele cup bij de eerste wedstrijd, en heb je een licentie van de KNWU, dan ding je automatisch mee naar de titel Nederlands Kampioen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
boomer

BerichtGeplaatst: Do Aug 23, 2007 9:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hopen dat het zonnige weer nu nog even doorzet, dan wordt het zondag écht knallen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2007 2:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mededeling voor iedereen die vandaag en morgen komen trainen op zowel de fourcrossbaan als het slopestyle parcours.

Informeer bij Martijn en Sander (allebei aanwezig vandaag en morgen) OF je kunt rijden, WAAR je mag rijden en waar je rekening mee moet houden.

We willen de banen zondag in topconditie klaar hebben.
Sommige delen kunnen nog een beetje nat zijn vanwege wat regen dat we deze week gehad hebben. Deze delen kunnen kapot gereden worden en het zou ons alleen nog maar meer werk kosten om een en ander weer te repareren.

Dus hou hier rekening mee en informeer bij de baancommissarisen.

Alvast hartelijk dank voor jullie begrip en medewerking.

Floris - Team SBG

P.s. graag tot morgen en overmorgen!!!
P.s. 2: zaterdag komen is prima, echter, overnachten met tent bij de baan is verboden. Alleen campers toegestaan. Er worden legertenten geplaatst morgen. Overleg morgen met de crew of en waar je mag gaan slapen als je dat wilt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
xRemcox

BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2007 4:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

morgen ff rijden, kijken of ik nog een beetje heel beneden kom, beetje meehelpen eventueel met de crew. Heeft het dan nog geregend vandaag daar? Ik ben nu in Veendam en hier was het gewoon echt WARM!
Naar boven
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2007 9:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, vandaag geen regen gehad.

Voorspellingen zijn voor morgen goed, droog, half bewolkt.
Zondag: de ene site zegt droog, de andere kans op regen.

Maar de windvoorspellingen zijn Noord 2.....valt mee dus.

Morgen is de crew van SBG de hele dag bezig met opbouwen en klaarmaken van het terrein voor zondag.

Beetje extra hulp is natuurlijk altijd van harte welkom.
Dus wil je je handen wel even laten wapperen naast het trainen, meld je dan bij de crew, altijd wel wat te doen.....BEDANKT!!!
Naar boven
Cr!p

BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2007 11:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag zijn alle lijnen van de slopestyle gereden! Inclusief die dikke dirt lijn van drie!!! Er ligt nu ook nog een gruwelijk erxtra North Shore stuk bij boven! Dus komt dat zien.... en rijden!

Hopelijk voor jou tot zondag Wink
Naar boven
yves

BerichtGeplaatst: Za Aug 25, 2007 8:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

nog een stuk northshore erbij.. Surprised

goed werk mannen..morgen om 0900u staat de 020 clan voor de poort..( dus zet de koffie maar klaar..hehe)

tot morgen
Naar boven
Segunda3

BerichtGeplaatst: Za Aug 25, 2007 10:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

Cr!p schreef:
Vandaag zijn alle lijnen van de slopestyle gereden! Inclusief die dikke dirt lijn van drie!!! Er ligt nu ook nog een gruwelijk erxtra North Shore stuk bij boven! Dus komt dat zien.... en rijden!

Hopelijk voor jou tot zondag Wink

Copy that NS is zelfs gedropt door een gastje op een BMX, gruwelijk, 'k wordt oud Crying or Very sad

ik-was-even-vergeten-hoe-die-heet deed ff een vette 360:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
yves

BerichtGeplaatst: Za Aug 25, 2007 7:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zo ,

nog even snel een nieuwe fiets opgebouwd , moet toch een beetj goed voor de dag komen morgen...( van het rijden moet ik het niet hebben , dus posher gehalte maar een beetje opkrikken)
Naar boven
rene st

BerichtGeplaatst: Za Aug 25, 2007 8:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

gasten tot morge ben te herkene aan me mooie rooie helm :P en biketeamnop shirt zie jullie morge
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Segunda3

BerichtGeplaatst: Za Aug 25, 2007 9:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Rustig hier Wink Stilte voor de storm ? Very happy
Denk er serieus over om de slopestyle te rijden ipv. de 4x te 'proberen' te racen. Shocked Hoe is die eerste wallride geworden ?
Naar boven
rene st

BerichtGeplaatst: Zo Aug 26, 2007 8:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ben net trug thuis was zeker wel lijp maar fotos iemand ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
MarzocchiZ1FR3

BerichtGeplaatst: Zo Aug 26, 2007 9:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

he rene is me weer voor, was wel hartstikke vet in groningen vandaag, volgende keer rijde we weer heen he rene Surprised maar iemand pics of vids?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Gerardlv

BerichtGeplaatst: Zo Aug 26, 2007 9:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb een aantal foto's online gezet:
http://members.home.nl/vanderlaan/xKOTHGroningen260807
Naar boven
boomer

BerichtGeplaatst: Zo Aug 26, 2007 9:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

het was echt suuuuuuuper dik, echt keihard genoten! de slopestyle was ook echt de sjjjjiiiiit Cool
Naar boven
Lite

BerichtGeplaatst: Zo Aug 26, 2007 9:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Helemaal mee eens! was vandaag een topdag! Echt super genoten.
Complimenten voor de organisatie,
Naar boven
Wicked DJ

BerichtGeplaatst: Zo Aug 26, 2007 9:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Alvast even een voorzetje voor de aftertalk:

Naar boven
papa hans

BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 7:49 am    Onderwerp: junioren race kater Reageer met quote

Voor de junioren was het wel wat erg snel afgelopen.
Volgende keer het inschrijfgeld verlagen zou wel redelijk zijn .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Goofy @ Team SoliD

BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 8:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

GASTEN!

het was echt TOP gisteren! goed geregeld allemaal! volgende keer alleen een slopestyle zonder de fourcross erbij! Smile Arms wide open

foto's die door firefox zijn gemaakt:

klik hier voor de link

TOP!

tot de volgende keer!

erg mooie sfeer foto al zeg ik het zelf Angel...

Christiaan

BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 9:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wilde net voorstellen, GEEN slopestyle de volgende keer, hoef je niet te wachten voor de 4X omdat de slopestyle er tussendoor moet Evil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Goofy @ Team SoliD

BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 9:30 am    Onderwerp: Reageer met quote

Christiaan schreef:
Ik wilde net voorstellen, GEEN slopestyle de volgende keer, hoef je niet te wachten voor de 4X omdat de slopestyle er tussendoor moet Evil

joa we maken onze eigen dag wel Smile
zowieso nog een wedstrijd op onze lokale trails. Arms wide open
Segunda3

BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 10:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Was een gaaf dagje !
De 4x was ERG snel, de kwali's was ik doorgekomen maar, in de 16e stond ik ineens in dezelfde heat als Twiggy, onvoorstelbaar hoe hard dat weg ging ! Was wel het snelste treintje waar ik ooit in gezeten heb. Very happy Vond het een hele persoonlijke overwinning dat ik ze nog tot halverwege uberhaupt nog in beeld heb gehouden... Wink

Christiaan schreef:

Hoe ver ben je dan wel niet gekomen Christiaan ?

Ik vond de slopestyle wel erg tof om te zien, sterker nog na gezien hebben hoe hard dat gaat, volgende keer ga ik gewoon meedoen Very happy

Brakke picsás komen nog !
Naar boven
Dennis Katinas

BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 11:00 am    Onderwerp: Fujitsu Siemens Computers King of Slopestyle Reageer met quote

hey mensen, Groningen was gister echt top. De finales van de 4X waren super en het Slopestyle event was helemaal geweldig, gekkenhuis! Very happy En volgen jaar wordt het alleen maar beter! Ik ben foto's op www.pinkbike.com aan het zetten bij Dirtjumping. je kunt zoeken op land en plaats dus dan vind je het wel. Evil
[/quote]
Rens

BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 1:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tom tafel

unknown

tom dubbel

Ik 450, foto by menno

Daniel Prijkel

Joost Wichman
Naar boven
Rens

BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 1:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nog 2

tom table

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8

Ga naar: