Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

NK Fourcross op 26 augustus 2007 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Cr!p

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 5:39 pm    Onderwerp: NK Fourcross op 26 augustus 2007 Reageer met quote

Fujitsu Siemens Computers King of the Hill

- Dutch Fourcross National Championship
- Dutch Fourcross Series Final
- King of Slopestyle

Stichting Bikepark Groningen presenteert voor het eerst in haar geschiedenis een multiple extreme mountainbike evenement: de Fujitsu Siemens Computers King of the Hill. Op zondag 26 augustus 2007 wordt de finale van de Dutch Fourcross Series verreden, zal er een Nederlands Kampioen Fourcross gekroond worden en zal blijken wie de King of Slopestyle is. Kortom: één dag, twee extreme mountainbike disciplines, drie verschillende competities en dat allemaal op Bikepark Groningen.

In samenwerking met de Koninklijke Nederlandse Wielren Unie (KNWU) organiseert Stichting Bikepark Groningen (SBG) op zondag 26 augustus 2007 het officiële Nederlands Kampioenschap Fourcross (NK Fourcross) en de finale van de Dutch Fourcross Series 2007 (D4XS). Het NK Fourcross en de finale van de D4XS zullen tegelijk verreden worden. Deelnemers met een officiële KNWU licentie komen in aanmerking voor de titel van Nederlands Kampioen Fourcross bij de Heren, Dames en Junioren. Voor het derde achtereenvolgende jaar zal er gestreden worden om deze unieke titel. De vraag is echter wie dit jaar de troon opvolger wordt.

De finale van de D4XS, de Summer Race, zal bepalen wie zich de beste rijder van de Dutch Fourcross Series mag noemen. Evenals in de voorgaande races, de Springrace en de Oranjerace, zal worden gestreden in drie verschillende klassen: Heren, Dames en Junioren. In het algemeen klassement staat een aantal rijders zeer dicht bij elkaar en iedereen zal er alles aan doen om de felbegeerde titel in de wacht te slepen.

Om het weekend helemaal compleet te maken zal er naast de finale van de D4XS en de strijd om het NK Fourcross een, voor Nederlandse begrippen, nieuwe mountainbike discipline geïntroduceerd worden: de MTB Slopestyle.

Naast het fourcrossparcours van Bikepark Groningen zal een slopestyle parcours worden gebouwd met alles wat van een slopestyle verwacht mag worden: drops, grote sprongen en genoeg mogelijkheden voor de freeriders om hun mooiste kunsten te vertonen.

Alle dirtjumpers en freeriders zijn dan ook van harte welkom om hun beste trucs te showen op het allereerste slopestyle evenement van Nederland. De deelnemers van de Fujitsu Siemens Computers King of Slopestyle worden door een jury beoordeeld op hoogte, stijl, moeilijkheidsgraad en flow over het gehele parcours. De rider met de meeste punten zal worden beloond met de ere titel: King of Slopestyle the First!

Kortom, een weekend vol extreme mountainbiking op Bikepark Groningen en dat alles mogelijk gemaakt door Fujitsu Siemens Computers.

Voor meer informatie kijk op www.bikeparkgroningen.nl en www.fujitsu-siemens.nl.

Graag tot ziens bij de Fujitsu Siemens Computers King of the Hill.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Pieter en zijn V10

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 6:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Waarom richten jullie je nu op meerdere diciplines?
En blijft de baancomissie hetzelfde. Want voor de wedstrijd de baan goed maken is natuurlijk prima, maar om de baan de rest van de tijd te laten verloederen is natuurlijk minder. Alleen Martijn lijkt er fanatiek mee bezig te zijn..

Maar ik hoop dat het een goed evenement word. Cool

Is een dualbaan geen optie. hoefd niet giga veel werk te zijn..

en 4 topic's lijkt mij wel wat overdreven en het is zeker geen dh wedstrijd dus waarom je het topic daar in zet snap ik niet..
Cr!p

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 7:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kom maar naar het evenement dan zal ik persoonlijk al je vragen beantwoorden Wink

En nee, idd geen down hill maar wel een freeride wedstrijd Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Pieter en zijn V10

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 7:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Waarom start je dan een topic? Nu kun je toch prima vragen beantwoorden..
Steelboy

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 7:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Officieel NK... dus met UCI punten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cheeta

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 8:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat ik niet uit het persbericht kan halen: is het mogelijk om aan beide evenementen mee te doen? Zonder dat je nog buiten adem van de vorige race de heuvel op moet rennen welteverstaan... Niet dat ik ooit een erg indrukwekkende Slopestyle-run zal neerzetten, maar toch...

Pieter en zijn V10 schreef:
Waarom richten jullie je nu op meerdere diciplines?

Ballonnetje: met meerdere disciplines worden meer mensen aangesproken daarmee wordt het evenement interessanter voor een grotere doelgroep en daarmee eveneens voor een sponsor...

Alleen hield de bezetting de vorige keer IMHO niet echt over; met twee evenementen zou ik dat zonder meer als risico willen bestempelen.

Mocht er nog interesse zijn om Geert z'n stembanden en armspieren enigszins te ontlasten, dan valt er zeker en vast een en ander te regelen --> "Privé"-knop...
Naar boven
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 9:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
Officieel NK... dus met UCI punten?

hangt geloof ik van het type wedstrijd af (welke codering) geloof ik. De contacten met de KNWU zijn goed maar dit wordt nog kortgesloten. Hierover binnenkort meer info.
Naar boven
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 9:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Cheeta schreef:
Wat ik niet uit het persbericht kan halen: is het mogelijk om aan beide evenementen mee te doen? Zonder dat je nog buiten adem van de vorige race de heuvel op moet rennen welteverstaan... Niet dat ik ooit een erg indrukwekkende Slopestyle-run zal neerzetten, maar toch...

Tuurlijk kan dat.

Hoe het er exact uit gaat zien is nog niet helemaal bekend, maar een deel van het slopestyle parcours wordt geïntegreerd in het fourcrossparcours.
Dit wordt op korte termijn uitgewerkt. Tussen de fourcrossheats door zullen de slopestyle wedstrijden verreden worden. Het wordt dus een uitgebreid programma. Je kunt dus zowel tijdens de fourcross als tijdens de slopestyle je kunsten vertonen.
Naar boven
Pieter en zijn V10

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 9:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En wat gebeurd er met het slope style parcours na de wedstrijd?
Christiaan

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 9:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Waar wil je het Slopestyle parcours ueberhaupt neerleggen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Segunda3

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 10:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Erg benieuwd; I'm in Arms wide open
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Bernard

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 10:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer dat dit tegelijk met de IXS downhill wedstrijd in Rittershausen valt.

Voor veel mensen zal Rittershausen de voorkeur hebben.

Mogelijk een weekend later?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 7:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

KNWU Bernard-Jan!

Dus als je een datum staat dezen vast!

Enne weet SBG wel wat een paar KNWU Bobo's ko$t€n! Evil
(dan ook nog een frituur regelen want de Bobo's verwachten een vette hap tussen de middag)
M@lphy

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 8:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Cheeta schreef:
Mocht er nog interesse zijn om Geert z'n stembanden en armspieren enigszins te ontlasten, dan valt er zeker en vast een en ander te regelen --> "Privé"-knop...

Aah 4 Pro-gates...

-teTeTEE-
Bernard

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 8:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

M@lphy schreef:
KNWU Bernard-Jan!

(dan ook nog een frituur regelen want de Bobo's verwachten een vette hap tussen de middag)

Jij verwacht toch ook een vette hap....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 8:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bernard schreef:
M@lphy schreef:
KNWU Bernard-Jan!

Jij verwacht toch ook een vette hap....

Bart, wakker worden... dit is een inkopper..!

("Je bent zelf...")
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 12:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

M@lphy schreef:
KNWU Bernard-Jan!

Hou jij je nou maar bezig met je voorbereidingen voor de wedstrijd zodat je een goede klassering gaat rijden.
Laat de stichting de boel maar regelen.

Tot dan!
Naar boven
Christiaan

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 2:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

M@lphy will not be there, AK 6 on home track Made!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 2:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

BMX heerst!

4X is dead in Nederland... lang leve Bergschenhoek!
M@lphy

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 2:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Arnetteman schreef:

Laat de stichting de boel maar regelen.

Wie is Cr!p... enne wigga' met een blauwe bandana?

Beter past ie uit dat er géén Bloods rond lopen want dan is ie Rip.
Naar boven
Cheeta

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 4:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Here we go again.... Crying or Very sad

Weer een "bende" oorlog die hier beslecht lijkt te moeten worden.
Naar boven
Mathijs

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 9:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ook ik ben wel benieuwd naar de motieven van de Stichting om ook op Slopestyle te richten en zeker ook naar de wijze waarop dit in de 4X-track geintegreerd gaat worden... Please explain, aangezien mijn aanwezigheid op losse schroeven staat en ik het wel wil weten.
boomer

BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2007 2:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik vin het juist te gek dat er meerdere verschillende mogelijkheden zijn, dat trekt meer biker dunkt me?

mij komt het alleen net ongunstig uit, die zaterdag heb ik een TE dik jaarlijks feest, waar ik mogelijk half dood vandaan kom. Nog even zien hoe ik dat aanpak dus.

ik ben ontzettend benieuwd naar die slopestyle! laat maar komen, ik wil ook best wat jumps meehelpen bouwen/pakken Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Eric

BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2007 7:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Laat ze liever al hun aandacht richten op de four-x baan.
Met de vorige wedstrijd hebben we met 6 man de avond van te voren nog de kom moeten shapen omdat het gras een halve meter voor het houtwerk stond!
Naar boven
xRemcox

BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2007 8:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

wat loopt iedereen weer te zeiken zeg, dit is niet goed dat is niet goed. het is toch super dat ze dit doen. bitch forum deluxe dit...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 1 van 8

Ga naar: