Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Het grote Winterberg topic! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Bikeparks Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 54, 55, 56  Volgende
Auteur Bericht
Pim Sum

BerichtGeplaatst: Zo Jun 29, 2014 8:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

WAARSCHUWING!!!!

Het dievengilde is weer actief (geweest) in winterberg en heeft ons twee fietsen gekost! Mijn auto stond geparkeerd voor hotel resort winterberg en is van voor tot achter opengebroken! Uiteindelijk hebben ze de achterruit er zelfs uit gesneden om de fietsen te bereiken. Afdekken is niet meer voldoende en alles wordt meegenomen. Ook volledig geblindeerde bussen waarin de fietsen zelfs op slot stonden waren slachtoffer. Dus pas goed op je zuur verdiende fiets!

Oh ja! Mocht je iemand op een grijze supreme operator met fox 40, hope crown, deemax zilver wielen en groene odi's zien zitten: overtuig dit persoon vriendelijk doch zeer dwingend om de fiets af te staan, want die is zeker niet van de bereider! Beloning komen we zeker uit!

Gr. Pim Stokman
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Flip van Veen

BerichtGeplaatst: Zo Jun 29, 2014 10:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Waardeloos dit Tip deel dit ook ff op MTBNEWS.DE kans is groot dat daar men meer gezien of aanbod heeft van vieze bikes!
DESL

BerichtGeplaatst: Ma Jun 30, 2014 4:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Pim Sum schreef:
WAARSCHUWING!!!!

Het dievengilde is weer actief (geweest) in winterberg en heeft ons twee fietsen gekost! Mijn auto stond geparkeerd voor hotel resort winterberg en is van voor tot achter opengebroken! Uiteindelijk hebben ze de achterruit er zelfs uit gesneden om de fietsen te bereiken. Afdekken is niet meer voldoende en alles wordt meegenomen. Ook volledig geblindeerde bussen waarin de fietsen zelfs op slot stonden waren slachtoffer. Dus pas goed op je zuur verdiende fiets!

Oh ja! Mocht je iemand op een grijze supreme operator met fox 40, hope crown, deemax zilver wielen en groene odi's zien zitten: overtuig dit persoon vriendelijk doch zeer dwingend om de fiets af te staan, want die is zeker niet van de bereider! Beloning komen we zeker uit!

Gr. Pim Stokman

Ten eerste allemaal erg $*t natuurlijk, en ik zeg het volgende niet om je te demotiveren in het ooit terug zien van je bike, maar:

Denk maar niet dat je deze nog compleet zal zien rollen in wtb of ergens anders want zo te horen zijn dit doorgewinterde bike dieven.

Deze sniuters gaan de bike in parts aanbieden op div. duitse fora en de duitse marktplaats variant enz.

Fiets dieven verdienen dit: Crashed

Ps. En de 2e fiets was?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Joris_W

BerichtGeplaatst: Ma Jun 30, 2014 4:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik was met Pim mee dus tweede fiets was de mijne.
Een Kona Entourage 2013, grijs/zilver, maat Large.
Vrij standaard maar met een 200mm achterschijf ipv 180 en ODI Rogue BMX grips.

We gaan er uiteraard niet vanuit dat we ze ooit nog terug zien maar je weet maar nooit..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
_rolo_

BerichtGeplaatst: Di Jul 22, 2014 11:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wil ik as zaterdag naar wb, kan ik geen fiets meer huren. Had eerder gemoeten.
Nou kan ik op de gok gaan en op tijd komen voor een fiets (wat de shop me aanraadde) maar ja als je daar staat en er is niets meer is het ook ruk.
Kan je nog ergens anders dh fietsen huren in wb of alleen bij het bikepark?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
richard_librium

BerichtGeplaatst: Wo Jul 23, 2014 7:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

volgens mij alleen bji het bikepark, maar anders zou Willingen ook nog een optie zijn, is daar 30km vandaan en kan je je ook goed vermaken Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
morin

BerichtGeplaatst: Zo Aug 10, 2014 1:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is er nog iemand die deze week naar winterberg of willingen gaat? en nog een plekje over heeft?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Pas-cal

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2014 10:43 am    Onderwerp: Beginner Reageer met quote

Hallo,

Ik wil graag met mijn zoon naar Winterberg in oktober. (Ik ben al hard aan het duimen voor goed weer)
Mijn zoon heeft een Cannondale Chase en is er de hele dag mee in de weer. Ondanks dat is een bikepark (afgezien van een paar keer Doetinchem) een nieuwe ervaring.
Op welke tracks kan hij uit de voeten in Winterberg? Ik denk de oefen track? Misschien nog wat anders?
Op de site kan ik niet vinden wat de entree kosten zijn. Ik zie alleen maar prijzen voor de lift(en) klopt dit?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groeten,

Pascal. Smile
Naar boven
JeroenSchlaman

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2014 1:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je hoeft alleen een liftpas te kopen voor, jawel, de lift.
Verder maak je gratis gebruik van het park. Als je zelf omhoog fietst/loopt kost het je dus niets.
Je kunt beginnen op het ubungsparcour. Hier hoef je op zich geen liftpas voor te hebben. Op dat parkoer vind je genoeg elementen om ervaring op te doen.

Daarna kun je altijd naar de andere tracks.
Naar boven
Pas-cal

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2014 1:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JeroenSchlaman schreef:
Je hoeft alleen een liftpas te kopen voor, jawel, de lift.
Verder maak je gratis gebruik van het park. Als je zelf omhoog fietst/loopt kost het je dus niets.
Je kunt beginnen op het ubungsparcour. Hier hoef je op zich geen liftpas voor te hebben. Op dat parkoer vind je genoeg elementen om ervaring op te doen.

Daarna kun je altijd naar de andere tracks.

Dank voor je info! Smile
Naar boven
Greenhorn

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2014 5:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De Continental Track en Bell Free Cross zijn vrij vloeiende, brede banen met af en toe klein tafeltje. De Fourcross is natuurlijk ook leuk op zijn fiets.

Maar tis moeilijk te bepalen wat iemand zijn nivo (of aanleg) is, maar goed neem de dag de tijd om de moeilijkheidsgraad op te bouwen.
Naar boven
nonsens

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2014 6:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik lees op verschillende sites iets over een trailpark in Winterberg, echter de info is vrij summier...... 20km, niveau tussen bikepark (DH) en XC in, als voorbeeld 7stanes, opening in Oktober 2014.
ben erg benieuwd.
Naar boven
joddi

BerichtGeplaatst: Zo Sep 28, 2014 7:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon heengaan liftpas kopen en beginnen met de makkelijkere banen dit staat aangegeven op het grote bord bij de ingang van het park. Het niveau van het park valt reuze mee en denk dat menig XC rijder zonder DH/FR/Enduro ervaring prima beneden komt.
Naar boven
datang

BerichtGeplaatst: Di Sep 30, 2014 2:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

As. zaterdag ga ik ook naar bikepark Winterberg. Nou heb ik een dirtbike (met voorrem, versnellingen, 95-140mm Pike en mini-downhill wielset) en ik vraag me af of ik daar niet prima mee weg ga komen. Tuurlijk, het is vast niet het snelst maar het kan wel?

voordelen:
- scheelt 35 euro huur
- zeker weten een fiets beschikbaar
- evt. ook dirtparcours rijden
- ik ken de fiets, goed onder controle
- meer plezier op northshore (lichtere en kortere bike)
-..

nadelen:
- op de downhill minder controle
- grotere kans op kromme velg/deuken etc. achter
- ik heb nog nooit op een freerider gefietst, dus ik weet dan niet hoe veel beter/fijner dat dan is
-..

Alvast bedankt voor adviezen!
Naar boven
WitteReus

BerichtGeplaatst: Di Sep 30, 2014 4:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat jezelf al schrijft en als het echt niet bevalt kun je altijd een fiets huren
Als er nog eentje vrij is natuurlijk Wink

http://wittereus.pinkbike.com/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
WitteReus

BerichtGeplaatst: Di Sep 30, 2014 4:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wie gaat toevallig volgende week woensdag?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
WitteReus

BerichtGeplaatst: Wo Okt 01, 2014 2:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Niemand volgende week woensdag zin om mee te rijden?
Ik vertek vanuit Roermond Wink

Naar boven
WitteReus

BerichtGeplaatst: Za Okt 04, 2014 7:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Komende week wordt het dus niet.
Wie gaat de 20 of 21ste oktober?

Naar boven
Trekrules

BerichtGeplaatst: Za Okt 04, 2014 7:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga de 14e en 25ste(dat laatste hangt af van het weer) en dan is het bikepark seizoen voor mij afgelopen.
WitteReus

BerichtGeplaatst: Di Okt 14, 2014 3:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

We gaan met een groepje van 4 jongens naar WB de 24ste.
Wie is er dan ook?

Naar boven
WitteReus

BerichtGeplaatst: Za Okt 18, 2014 7:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Niemand?

Naar boven
PickleWars

BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2014 12:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

30 en 31 oktober ben ik er, mits de regenval niet te dramatisch is Rolling smile
Naar boven
WitteReus

BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2014 7:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

We gaan met 3 man incl bikes de 24ste Wink

Naar boven
Tom...

BerichtGeplaatst: Za Mei 09, 2015 6:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Laat ik deze topic weer even van de stoffige plank halen! Morgen en overmorgen aanwezig (10&11 Mei) Samen met mijn broertje 2 dagen knallen! Cool
Giela

BerichtGeplaatst: Wo Mei 13, 2015 9:27 am    Onderwerp: Winterberg Reageer met quote

Afgelopen weekend lekker geknald in Winterberg. Top weer was!

https://www.youtube.com/watch?v=wUjJLxdUS48
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Bikeparks Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 54, 55, 56  Volgende
Pagina 55 van 56

Ga naar: