Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Comeback van de Kidscup ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Mei 17, 2007 11:45 pm    Onderwerp: [nieuws] Comeback van de Kidscup Reageer met quote

De Kidscup is terug! Na twee jaar afwezigheid vindt op zaterdag 26 mei in Bergschenhoek een nieuwe editie plaats van deze mountainbikedag voor de jeugd. Tijdens de Kidscup beoefenen de deelnemers mountainbikesport in de volle breedte: crosscountry, trial en downhill staan alledrie op het programma. De Kidscup is er voor alle kinderen van zes tot en met veertien jaar, met of zonder licentie. De inschrijving is inmiddels geopend!

De Kidscup 2007 wordt georganiseerd door mountainbikeclub Dirty Hill. Via de website, www.dirtyhill.nl, kunnen de deelnemers zich aanmelden voor de cup. Er zijn vier verschillende leeftijdscategorieën. Op het parkoers in Bergschenhoek strijden alle deelnemers in de verschillende disciplines, waarna aan het eind van de dag een klassement wordt opgemaakt. Alle kinderen met een mountainbike zijn welkom; een helm is verplicht, een veldrijfiets verboden!

Het idee achter de Kidscup is om de jeugd ervaring te laten opdoen en kennis te laten maken met de mountainbikesport in de volle breedte. Het uitdagende parkoers in Bergschenhoek biedt daarvoor een uitgelezen mogelijkheid: er staat een volwaardige crosscountry, trial en downhill wedstrijd op het programma. De wedstrijden zijn aangepast aan de verschillende leeftijdscategorieën; elke deelnemer rijdt een “wedstrijd op maat”. Elke leeftijdsgroep krijgt ook zijn eigen begeleiding mee. Voorafgaand aan de wedstrijden wordt het parkoers verkend. Bij de trial gaat het om de behendigheid, die door een jury wordt beoordeeld; de downhill is een individuele race tegen de klok en de crosscountry een groepswedstrijd.

De leeftijdscategorieën zijn de volgende: 6-8, 9-10, 11-12, 13-14 jaar, op basis van het geboortejaar. De meisjes rijden mee met de jongens, maar hebben wel hun eigen klassement. De deelnemers doen aan alle disciplines op één en dezelfde fiets mee. De inschrijvingen op 26 mei beginnen om 09.00 uur; tussen de middag is er luchpauze en om ongeveer 16.00 is de Kidscup achter de rug.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
me

BerichtGeplaatst: Vr Mei 18, 2007 10:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe gaan ze die downhill dan doen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Snorro

BerichtGeplaatst: Vr Mei 18, 2007 9:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon naar beneden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
b-dirt

BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2007 10:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik zit bij dirtyhill en de downhill die zij maken zijn egt wel vet en dat gaat zeker lukken. ik denk dat ik een betje begelijden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
vettigen tarzan2

BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2007 1:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

b-dirt schreef:
ik zit bij dirtyhill en de downhill die zij maken zijn egt wel vet en dat gaat zeker lukken. ik denk dat ik een betje begelijden

U zegt? Confused
zonoskar

BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2007 2:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vettigen tarzan2 schreef:
U zegt? Confused

Hij is lid van Dirty hill en de downhill die ze gaan maken is echt wel vet (mooi) en dat gaat zeker lukken. Hij denkt dat hij het een beetje gaat begeleiden.

Denk ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
b-dirt

BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2007 5:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

juist jij heb het door
Naar boven
Snorro

BerichtGeplaatst: Do Mei 24, 2007 10:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jâh b-dirt is een b-tje van de breezâh generatie

ergo

ja b-dirt is een beetje van de breezer-generatie.

Dat heb je met die kids tegenwoordig he
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: