Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Fixed Gallery ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 44, 45, 46  Volgende
Auteur Bericht
vondel

BerichtGeplaatst: Do Okt 18, 2012 9:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Thanx ik ga het ff bekijken, hehe mooie freestyle bike hoor Damnn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
jsprbcn
Gast

BerichtGeplaatst: Za Okt 20, 2012 10:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

fotos

Laatst aangepast door jsprbcn op Di Jul 09, 2013 2:50 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Mattin

BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2012 1:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb gister even een racestuurtje op mijn NSF gemonteerd Smile :

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Stan33

BerichtGeplaatst: Zo Dec 09, 2012 8:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Deze heb ik van de week in elkaar gezet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
tompeeters87

BerichtGeplaatst: Ma Dec 17, 2012 11:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Oke het plaatsen van de foto ging niet helemaal goed, maar krijg deze reactie nu ook niet meer weg, hieronder de foto's

Laatst aangepast door tompeeters87 op Ma Dec 17, 2012 11:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
tompeeters87

BerichtGeplaatst: Ma Dec 17, 2012 11:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zo hier ook mijn eerste zelf gebouwde fixed, met onderdelen van 3 verschillende fietsen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Dec 17, 2012 11:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Leuke classy fiesten allemaal! Ik zou nog wel even riemen door die toe clips trekken tom!

JJ
marten

BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2012 7:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
Leuke classy fiesten allemaal! Ik zou nog wel even riemen door die toe clips trekken tom!

JJ

geen rem, wel een bel? Rolling smile
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2012 5:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Safety first Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
psychoaiko666

BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2012 6:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mooie fiets, wat voor verzet heb je? kettingprobleem al opgelost?
tompeeters87

BerichtGeplaatst: Za Dec 22, 2012 1:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

Thanx heb 46-16
Heb de riempjes geprobeerd maar vond het niet echt relaxt, vinden zonder beter, bij volgende fiets wil ik r wel straps opzetten
Haha ja kan niet zeggen dat ik de voorrem echt mis, was het eigenlijk wel van plan, maar nooit meer van gekomen. De del daarentegen heb ik toch regelmatig nodig om al die roekeloze fietsers erop te attenderen dat ik er aankom:)

Dacht dat het ketting probleem opgelost was, viel er niet vaak meer af, tot eergisteren ; wist dat ie eigenlijk te slap stond, toch nog even snel de fiets gepakt... Helemaal rond de achteras gedraaid, 2 punten gebroken en verwrongen, Wijze les.
Naar boven
Mattin

BerichtGeplaatst: Wo Feb 13, 2013 2:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn Peugeot is eindelijk af! Smile

Naar boven
spijkers3

BerichtGeplaatst: Wo Feb 13, 2013 11:25 pm    Onderwerp: Tilburg fixed gear cityring race! Reageer met quote

Brakeless time attack on the cityring Tilburg!

https://vimeo.com/59560695
Naar boven
Mattin

BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2013 8:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

marten schreef:
JJ schreef:

JJ

Haha geniaal, onder het motto "als de ander al een rem heeft of aan de kant kan gaan heb ik er geen nodig." Werkt perfect tot hij een andere fixie rijder tegen komt met alleen een bel en geen rem Smile
Naar boven
psychoaiko666

BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2013 8:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mattin schreef:
marten schreef:
JJ schreef:

JJ

Haha geniaal, onder het motto "als de ander al een rem heeft of aan de kant kan gaan heb ik er geen nodig." Werkt perfect tot hij een andere fixie rijder tegen komt met alleen een bel en geen rem Smile

zoals ik Bicycle...
oh wacht... ik heb geen bel Evil
Matthie9000

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2013 4:26 pm    Onderwerp: fixie Reageer met quote

hoihoi, ben nieuw hier; onlangs mijn stalen racegeval omgetoverd tot een fixie; verzet is 42x15. Kreeg in eerste instantie de ketting niet goed op lengte maar een lokale fietsenmaker had nog een halflink liggen en daarmee past het allemaal goed. De wieltjes heb ik zelf gespaakt adv rigida dp18 velgen die ik nog had, best een leuk karwei Smile.

Wat vinden we ervan?
Naar boven
nutsjesmoar

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2013 9:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ketting staat nog wel erg slap.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Matthie9000

BerichtGeplaatst: Di Mrt 26, 2013 10:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Er is nog ruimte om hem wat verder op spanning te brengen (+ voor verlenging v/d ketting), zal er es naar kijken; eerste keer sinds tijden dat ik op iets fiets zonder kettingspanner dus heb d'r weinig ervaring mee; moet de ketting zo strak mogelijk?
Naar boven
Basabc

BerichtGeplaatst: Di Mrt 26, 2013 12:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als je de ketting zo strak mogelijk zet is er veel weerstand waardoor je harder moet trappen om vooruit te komen. Als je de ketting te slap zet is er een kans dat hij er af valt. Omdat het tandwiel niet rond is heb je plaatsen waar de ketting enorm strak zit en plekken waar de ketting wat losser zit. Probeer een middelpunt te zoeken zodat de ketting een klein beetje speling heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
@sph@ltdude

BerichtGeplaatst: Wo Apr 03, 2013 7:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nutsjesmoar schreef:
Ketting staat nog wel erg slap.

Voor zover te zien op een plaatje van 440x289 staat ie prima.

Strak is te strak.
nutsjesmoar

BerichtGeplaatst: Do Apr 04, 2013 7:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hij staat hier gewoon te slap -.-, als de ketting goed staat moet hij zo'n 1cm spelling hebben, dus 1 naar boven en 1 naar beneden. Deze ketting heeft wel 3 a 4.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Matthie9000

BerichtGeplaatst: Do Apr 04, 2013 12:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hij stond inderdaad te slap maar het zorgde tijdens de eerste testritten nog niet voor problemen, heb het wiel iets meer achterin de padden gedrukt!

Fietst goed door en ongecompliceerd; nog wel ff wennen dat ik in de bochten door moet trappen; heb al een paar keer de cranks (170mm) bijgeschaafd.
Naar boven
jsprbcn
Gast

BerichtGeplaatst: Do Apr 04, 2013 8:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Filmpjes

Laatst aangepast door jsprbcn op Di Jul 09, 2013 2:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
jsprbcn
Gast

BerichtGeplaatst: Do Apr 04, 2013 8:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

fotos

Laatst aangepast door jsprbcn op Di Jul 09, 2013 2:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
@sph@ltdude

BerichtGeplaatst: Vr Apr 12, 2013 1:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Foto is een beetje brak uitgevallen, maar dit is de laatste incarnatie van mijn oude trouwe Aquila.
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 44, 45, 46  Volgende
Pagina 45 van 46

Ga naar: