Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Dutch Fourcross Series 2007 Race 1 aftertalk ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 6:13 pm    Onderwerp: Dutch Fourcross Series 2007 Race 1 aftertalk Reageer met quote

Dump hier je aftertalk van race 1.

Het was:

- warm
- winderig
- gezellig
- lekker druk
- mooi racen
- .....

@ iedereen die er was om wat dan ook maar te doen: Bedankt en tot de volgende race, 17 juni, Bikepark Groningen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rabelista
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 6:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het was echt te vet.. het was wel warm maar de wind was wel koud.. super vet.. ben uiteindelijk in de kwartfinales van de junioren gekomen.. =D ik ben er zeker volgende keer! Surprised Arms wide open

wie heeft er foto's?
Naar boven
boomer

BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 6:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jaaaah het was echt gruuwelijk Surprised

best nog redelijk gereden ook! ik ben in ieder geval tevreden...

nu wil ik wel eens foto's zien Cool ik kan natuurlijk niet wachten tot ik m'n eerste bike pic van mezelf heb Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rabelista
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 6:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zag tochwel best veel fotograven.. waren die van het bikepark? nee toch?..
Naar boven
Erikje

BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 7:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vond het ook leuk, lekker met vrouw en kindjes gekeken, wat een speaker Rolling smile . Zeker als hij mij niet herkent op 1 meter afstand maar daar hadden meerderen last van...

En toch..... regel catering mannen! D'r was echt totaal niets te nassen of te drinken. Of mag ik er de volgende keer staan met eten en drinken? (en nog serieus ook!!!)

Erikje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rabelista
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 7:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nee dat is wel waar.. ook geen toilet zover ik weet?.. mag volgende keer wel patat kraampje ofzo staan.. =D
Naar boven
bmx-race.nl

BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 7:50 pm    Onderwerp: Uitslagen Reageer met quote

Wij konden helaas niet aanwezig zijn, maar zijn erg benieuwd naar de uitslagen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Trekrules

BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wat een super dag was het vandaag,mooi weer en lekker warm.De sfeer was heerlijk en de heats waren snel en mooi.Dit was mijn eerste keer en ik heb mijn best gedaan.De volgende wedstrijd ben ik zeker weer van de partij.Hier zijn(veel) fotos van die wedstrijd.

twentysixbiker

BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 8:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

was zeker leuk eerste keer voor mij in groningen tot halve finale gekomen dus ben wel tevreden
op naar de volgende race Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Dennis W.

BerichtGeplaatst: Ma Apr 30, 2007 9:16 pm    Onderwerp: Foto's Reageer met quote

Ik heb ook foto's gemaakt, nadat ik eruit lag...

Door Pinkbike, is de kwaliteit (een klein beetje) verminderd, wil je de orginele foto's, pb me dan even je E-Mail, en welke foto's je wilt. Dan stuur ik je ze op.

Dennis
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Ma Apr 30, 2007 9:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@BMX-race:

De uitslag (helaas heb ik het niet compleet in mijn hoofd zitter):

Heren:

1. Jurg Meijer
2. Joost Wichman
3. Daniël Prijkel
(4. en dus net niet podium: Koen Valkenhoef)

Dames:
1. ...
2. Mariëlle Jonker
3. ...

Junioren:

1. Mark Willems
2. Ole Hahn (Duitsland)
3. ...

Persbericht volgt overigens nog, is in de maak.

Groeten,

Floris - Team Bikepark Groningen
Naar boven
Rabelista
Gast

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 12:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

De 3de van de junioren was: Cees
Naar boven
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 10:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

Arnetteman schreef:
@BMX-race:

De uitslag (helaas heb ik het niet compleet in mijn hoofd zitter):

Heren:

1. Jurg Meijer
2. Joost Wichman
3. Daniël Prijkel
(4. en dus net niet podium: Koen Valkenhoef)

Dames:
1. Simone Rengeling
2. Mariëlle Jonker
3. Bianca v/d Hoek

Junioren:

1. Mark Willems
2. Ole Hahn (Duitsland)
3. Cees Kersten

Persbericht volgt overigens nog, is in de maak.

Groeten,

Floris - Team Bikepark Groningen

Deze uitslagen zijn nu aangepast.

- Volledige uitslagen van de wedstrijd en daarbij ook de punten voor de Serie volgende in de loop van deze week begin volgende week.
- Even belangrijk voor de mensen die een stuurbord hebben, deze is voor gehele CUP. Dus volgende keer weer meenemen!!

Rinse - Team Bikepark Groningen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 12:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

SBG Dudes!

Vermeld gewoon de 1e 4 riders!

Het is tenslotte Fourcross...

Of gaan we net als NORBA USA weer terug naar Dualslalom terwijl wereldwijd 4X word gereden?
Naar boven
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 2:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

M@lphy schreef:
SBG Dudes!

Of gaan we net als NORBA USA weer terug naar Dualslalom terwijl wereldwijd 4X word gereden?

Heren:

4. Koen Valkenhoef

Dames:

4. ..... is dr niet, waren maar 3 dames in de finale wegen uitvallen van Beerten

Junioren:

4. bij mij niet bekend....sorry, moet ik aan de wedstrijdleiding vragen.

Volledige uitslagen moeten nog even in een net overzicht verwerkt worden, staan binnenkort online. We werken eraan meneer Lopes.

BTW, bij het WK worden ook alleen maar de eerste 3 gehuldigd, dat zal dus ook onveranderd blijven. Eerste 4 vermelden ok, maar huldigen alleen de eerste 3.
Naar boven
Dennis W.

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 2:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Arnetteman schreef:
M@lphy schreef:
SBG Dudes!

Heren:

4. Koen Valkenhoef

Dames:

4. ..... is dr niet, waren maar 3 dames in de finale wegen uitvallen van Beerten

Junioren:

4. bij mij niet bekend....sorry, moet ik aan de wedstrijdleiding vragen.

Volledige uitslagen moeten nog even in een net overzicht verwerkt worden, staan binnenkort online. We werken eraan meneer Lopes.

BTW, bij het WK worden ook alleen maar de eerste 3 gehuldigd, dat zal dus ook onveranderd blijven. Eerste 4 vermelden ok, maar huldigen alleen de eerste 3.

Nr. 4 van de junioren was toch al naar huis gegaan voordat de (junioren)finale was?
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 3:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk ff naar de Worldcups gasten! ! !

Check.:

http://www.trailinvasion.de/Net_Groningen_springrace/Groningen.htm

Check die movie!

Vielen Dank an die Deutschem 4X Freunden!
(Ole Hahn helemaal uit Berlijn)
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 4:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Opgelet

....

Drieeee

......

Tweeeee

....

Eeeeeen

.....

Go

.....

-KLAP!-

SBG Geert style van startcommando'zzzzZZZZzzz.
(en dan het starthek optrekkoord kapot trekken en met been blessure ± 1 meter naar beneden donderen en dan nóg manker lopen... HAN-DIG!))

Gewoon kort en krachtig!

Wel zo handig met de wind ivm. balanceren.

Ook niet 2 keer Riders Ready roepen!
Ook niet ff kijken of iedereen gereed staat!

FF wat kanttekeningen.
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 4:07 pm    Onderwerp: Re: Foto's Reageer met quote

Dennis W. schreef:
.
Dennis

Hey Dennis,

Moet ik DJ al zo spuiten? Angel...
BmB

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 5:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

erg leuke dag, na eerst in de training me voorvelg kapot te hebbe gesprongen en in de afval rondes me kuitbeen te hebbe gescheurd, heb ik me ouders overgehaald om het bottlerocket frame te kopen Surprised
verheug me al op de volgende race Arms wide open
Wicked DJ

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 7:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk voor de heren en laten we de dames ook niet vergeten de volgende keer...

Over starten gesproken... Hoorde links en rechts nog wel wat commentaar op de valsnelheid van het starthek. (schijnt wat traag te gaan?)

Verder heb ik me goed vermaakt. Het weggehaalde puin was een 100% verbetering ten opzichte van de week ervoor.

En over die "klim" in het parcours... Tja, daar komen we volgens mij nooit uit met de SBG crew Wink
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 7:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wicked DJ schreef:

En over die "klim" in het parcours... Tja, daar komen we volgens mij nooit uit met de SBG crew Wink

Die klim, heeft iemand daar echt last van gehad in de wedstrijd? Iedereen die ik daar heb gezien moest vol in de ankers voor de bocht erna...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rabelista
Gast

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 7:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bocht vond ik zwaar irritant verminderde je snelheid echt, en daarna een vaag dropje..
Naar boven
Wicked DJ

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 7:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
Iedereen die ik daar heb gezien moest vol in de ankers voor de bocht erna...

Daar zat vooral m'n persoonlijke puntje van kritiek in... Net even iets te ver om als je het mij vraagt. Vooral voor de minder geoefenden vaak lastig om een beetje tempo te houden.
In gesprek met leden van de SBG crew begreep ik dat dit stukje parcours vooral is bedoeld om het "kaf van het koren te scheiden" maar het kaf zijn dus vooral de minder begaafde rijders, die dan regelmatig in nog minder kansrijke posities terecht komen...

Maar wil er geen 'hot item' van maken hoor... Cool
Naar boven
Marklesss

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 7:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
Wicked DJ schreef:

Die klim, heeft iemand daar echt last van gehad in de wedstrijd? Iedereen die ik daar heb gezien moest vol in de ankers voor de bocht erna...

True, het is misschien een beetje vreemd, en sommige hadden het anders aangelegd maar het heeft ook wel iets.

De week ervoor toen er nog zoveel puin lag kon je er slecht omhoog komen, nu was het goed te doen.
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: