Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Route nuenen ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Vaste routes
Auteur Bericht
robbie013

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 28, 2007 10:20 am    Onderwerp: Route nuenen Reageer met quote

Ik weet niet of iemand er regelmatig overheen fietst, maar de oude razob berg is zeker een aanrader!
reactie van andere razobbers?

greetzz

Rob Reurings

www.robreurings.nl
(under construction)
Rudie

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 28, 2007 11:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

En waar kan ik die vinden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
DESL

BerichtGeplaatst: Zo Apr 01, 2007 9:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

In Nuenen (naast Eindhoven) waar ook de golf baan langs licht, het is een oude stort bult die men ook wel het dak van brabant noemt.

Blader hier maar eens door dan krijg je een redelijk goede indruk:
http://www.tcnuenen.nl/tcfotoboek/thumbnails.php?album=51

Gr,
DESL
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rudie

BerichtGeplaatst: Zo Apr 01, 2007 5:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt! Alleen wat maakt de berg zo vet? Als ik de foto's zo bekijk, ziet het er niet echt technisch uit ofzo
Naar boven
robbie013

BerichtGeplaatst: Vr Apr 06, 2007 9:04 am    Onderwerp: nuenen Reageer met quote

hij is mss niet heel technisch op de foto's, maar ik zou zeggen ga 'm een keer nemen. Natuurlijk geen vergelijk met alpen of dat soort zaken, maar wel het hoogste punt van brabant. het slingerende pad langs de berg is toch wel een uitdaging, en het zig-zag pad aan de andere kant met afdaling vind ik voor deze omgeving uniek.
Advies, rij de 2 routes die er liggen aan elkaar....als je tijd genoeg hebt...rij um 2 keer!

Groet,

Rob Reurings

www.robreurings.nl
(under construction)
Rudie

BerichtGeplaatst: Vr Apr 06, 2007 9:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt! Ik zal het zeker in gedachte houden Smile Als ik een keer de auto van paps i.p.v. mams mee kan krijgen, zal ik zeker een bezoekje brengen
Naar boven
pietervds

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik kom er ook wel eens...de foto's geven niet echt een goed beeld, maar er zijn 4 a 5 verschillende klimmen en dalingen te maken. leuk om een keer te rijden, maar meer ook niet vind ik. een aantal van die tracks berijd ik overigens illegaal omdat die niet onderdeel zijn van het parcours
dirtybastard

BerichtGeplaatst: Vr Jun 22, 2007 9:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik rijd daar regelmatig, leuk rondje.................maar als je er 20 x bent geweest is alles saai!

Laatst route gemert/bakel + stiphout + nuenen gereden..............stiekum toch wel vermoeiend! uurtje of 3,5 over gedaan (incl lunch)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
chillozz

BerichtGeplaatst: Za Jan 23, 2010 12:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb deze track ook al meerdere malen gereden ma ik vindt hem zkkr wel vet en mooi enzo Wink
maar denk dat meredeel hier echt t downhill gebeuren op willen zoeken enzo dit is toch echt meer cross country achtig Wink wel leuk ma denk dat der veel gaan zeggen dat die tegenvalt Very happy

ma t is wel een leuke route we gaan der zkkr vaker komen waalr is trouwens ook leuk Wink

have fun
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
hamiet

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2010 8:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

He lui !

Ik woon ook om de hoek van deze bult, en rijd hem ook wel eens van tijd tot tijd.
Nu heb ik mezelf voorgenomen om wat meer te trainen op hoogtemeters, want voor de betere hoogtemeters moet ik al naar limburg en ondanks dat het niet zo heel erg ver rijden is blijft het toch stiekem heen en terug een dikke 2 uur.
ik vroeg me af of dat er iemand is die de hoogte metertjes van deze bult al eens heeft gemeten (beide zijde danwel) zo dat ik wat meer gericht naar een doel kan trainen. En dan vraag 2, van welke zijde lopen er dan nog meer paden over over deze
bult?

MVG frank
Naar boven
robbie013

BerichtGeplaatst: Vr Mei 14, 2010 9:58 am    Onderwerp: dak van brabant Reageer met quote

ola...ik ken de hoogte meters niet....maar voor de training zou je kunnen zeggen dat je de "zig zag" kant een een keertje of 10 neemt. als je boven bent kun je makkelijk naar beneden en meteen links weer naar boven. Ik sprak laatst een gast die gaat elk jaar biken in het buitenland en die train op deze manier daar. Bijna dagelijks een sitje of 10 naar boven. blijkt te helpen.
in principe loopt er maar 1 pad naar boven, dat zig zag gebeuren dus.
het smalle pad dat als uiteinde vd route ligt slingert op en neer en komt ook boven uit, maar voor hoogte meters is dat niet echt een training...wel fun.
Laat effe weten wat je dr van denkt!
grtzz
brabo

BerichtGeplaatst: Za Jan 26, 2013 7:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

He mensen,

Net kreeg ik ons wijkblad binnen en daar staat een mooi stukje in over deze leuke berg.
De organisatoren van de gulberg24 (Frans van Dommelen en Benni Schrurs) zijn bezig om samen met de SRE en de beheer maatschappij van de Gulbergen, een mountainbike parours met een olympisch karakter te gaan aanleggen.
Als het aan Frans en benni ligt, krijgt het nieuwe parours kenmerken van het olympisch mountainbike parcours in Londen. De parcoursbouwer Patrick Jansen is in de arm genomen om een ontwerp te maken.
Patrick heeft een vijfenhalf kilometer lang parours ontworpen met rots partijen,dropoff's en springmogelijkheden.
Het plan ligt nu ter goedkeuring bij Attero de eigenaar van de Gulbergen.

Ik zeg goed nieuws voor ons. Thumbs up!
Naar boven
two-one

BerichtGeplaatst: Zo Jan 27, 2013 12:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Oei, dat klinkt goed! Laat ik net een Enduro fiets opgebouwd hebben? Dan is een testterrein binnen 5km toch wel het grootste kado dat ik zou kunnen krijgen Very happy
Naar boven
Brum.

BerichtGeplaatst: Zo Jan 27, 2013 3:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

two-one schreef:
Oei, dat klinkt goed! Laat ik net een Enduro fiets opgebouwd hebben? Dan is een testterrein binnen 5km toch wel het grootste kado dat ik zou kunnen krijgen Very happy

Ik geloof dat de discipline gewoon XC was? Alleen dan fatsoenlijk (alhoewel het UK Olympic parcours niet volgens iedereen voldeed) ipv Nederlansch boschwielrennen.
Naar boven
two-one

BerichtGeplaatst: Zo Jan 27, 2013 3:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Brum. schreef:

Ik geloof dat de discipline gewoon XC was? Alleen dan fatsoenlijk (alhoewel het UK Olympic parcours niet volgens iedereen voldeed) ipv Nederlansch boschwielrennen.

Heb je gelijk in hoor Brum, alleen is veel vering best leuk, en om je versgebouwde shimstack even te testen moet je hem toch na het sleutelen op een rockgarden loslaten... en daar hebben we op het moment een zwaar tekort aan Sad
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Vaste routes
Pagina 1 van 1

Ga naar: