Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

29 April: Spring Race!! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
flapmeth41

BerichtGeplaatst: Ma Apr 16, 2007 9:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Arnetteman schreef:
AzOnic schreef:
Trouwens vraagje, heb je daar last van vliegen? irritant als ze in je ogen komen? dan moet ik nog even snel een goggle regelen.

Zal nu nog wel een beetje meevallen maar een goggle kan altijd van pas komen. Ik rij altijd met (vooral tegen wind en mogelijk stof). Gewoon meenemen dus.

Jup, dat stof is wel mega iritand zonder goggle...
Rabelista
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Apr 16, 2007 11:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Oke heb ondertussen een goggle geregeld..
Naar boven
jojo

BerichtGeplaatst: Ma Apr 16, 2007 4:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En het kan er flink waaien.... 1e SOA vorig jaar.

maar meestal valt er prima te rijden zonder bril.
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Di Apr 17, 2007 7:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Voor de mensen die ook op zaterdag al willen trainen, je kan ook een testfietsje proberen!

Netherlands

Bezoek ons en maak een gratis testrit op onze nieuwste Kona bikes. Bekijk ons schema (binnenkort beschikbaar) en bezoek ons op een van de events. Neem je fietsspullen mee (vergeet de helm niet!) en je favourite pedalen. Het enige dat wij nodig hebben is een geldig identificatiebewijs en “hit the dirt”!

voor meer info: www.bikepark.nl / www.konaeurope.com

gr. Rinse
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Di Apr 17, 2007 8:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nog een paar berichten toegevoegd op de Bikepark Groningen site
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
dirty maus

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 9:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

hier nog even een handige link voor mensen die met 2 man met de trein komen http://ns.nl/servlet/Satellite?link_type=new&cid=1140173658742&pagename=www.ns.nl%2FArtikel%2FOverig_www.ns.nl&c=Artikel dan kun je voor 35 euro samen 1 dag in het weekend onbeperkt reizen en tel daar dan 12 euro bij op voor 2 fietsen dan kom je op 47 euro voor 2 personen uit dus dat is niet duur (als je net als ik en een maat van mij van ver moet komen[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rabelista
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 11:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

Waat!! Super handig!
2de kaartje dan gewoon gratis! een retour van hier naar groningen is 40 euro.. nu 2 kaartjes voor 35..
Naar boven
dirty maus

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 11:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

voor ons komt het ook op 40 euro p.p. en ik kwam dit op de ns site tegen toen ik voor vertragingen keek Cool dus denk laat ik dit even delen Wink een dagkaart voor de fiets is 6 euro overgens voor mensen die dit nog niet weten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Trekrules

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 11:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

jammer dat de fiets niet in de prijs zit in begrepen van die lente toer,dat zou wel handig wezen,maar het is eenmaal niet zo.
boomer

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 11:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kom met een vriendin van mij kijken, neem m'n nieuwe dropzone wel mee Smile (ben net begonnen)

zij wil binnenkort ook beginnen Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
dirty maus

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 12:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ja idd maar toch het scheeld wel 45 euro als je van ver komt dus dan maakt die 6 euro ook niet uit
Naar boven
mr-s

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 2:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

even een vraag, ik doe normaal geen 4x.
heb je een 4x licensie of iets dergelijks nodig
om mee te kunnen doen ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM naam Yahoo messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
MasterDisaster

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 2:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik neem aan dat je de zaterdag voor de wedstrijd ook gewoon mag komen trainen met je eigen bike?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht ICQ nummer Bekijk de bikes van deze gebruiker
legion

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 3:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

- Je hebt een KNWU licentie nodig, als je die niet hebt geef je dat aan en dan regelen wij kosteloos een daglicentie voor je.

- De baan is altijd open voor training, zaterdag dus ook. Er is ondertussen wel ook een Kona testdag, hou dus rekening met wat meer drukte.
Trekrules

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 3:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

legion schreef:
- Je hebt een KNWU licentie nodig, als je die niet hebt geef je dat aan en dan regelen wij kosteloos een daglicentie voor je.

- De baan is altijd open voor training, zaterdag dus ook. Er is ondertussen wel ook een Kona testdag, hou dus rekening met wat meer drukte.

dat geld voor mij dus ook,ik doe ook voor de eerste keer mee.Goed dat je het zegt want het wordt niet aangeven in het wedstrijd regelement.
mr-s

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 4:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

legion schreef:

das mooi dat je een daglicensie kan krijgen....dan weet ik dat ik dat ff moet aanvragen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM naam Yahoo messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 4:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Arnetteman,

Die KNWU licentie heeft zeker met verzekering te maken / aansprakelijkheid.

Volgens mij was niemand ondanks dat je een bordje van SBF had aangeschaft alsnog NIET verzekerd.

Voor sommigen niet geheel onbelangrijk als het erop aan komt.
M@lphy

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 4:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ooh Arnetteman / SBG.

Laatste uur van het inrijden zeker ook starthek training?

Ook wel zo handig voor de meesten onder ons...
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 7:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@Lopes: over starttraining op zondag de 29e kan ik geen uitspraken doen, dit zal op de dag zelf bekend worden gemaakt. We hebben 2 man die de start verzorgen. Wanneer zij er klaar voor zijn zal er met starthek getraind kunnen worden. Het wordt ruim op tijd aangegeven wanneer dit zal zijn. Informeer anders even bij de wedstrijdleiding, de starters en de baancommissie. Alle SBG members zijn te herkennen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 7:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

boomer schreef:
Ik kom met een vriendin van mij kijken, neem m'n nieuwe dropzone wel mee Smile (ben net begonnen)

zij wil binnenkort ook beginnen Cool

Hartstikke mooi, er moeten meer vrouwen gaan fourcrossen, is voor Mariëlle ook wel zo leuk.

Ik wil geen enkele dame (maar ook heer) bangpraten hoor, maar Mjelle rijdt echt als een dolle die baan af de laatste tijd..... Maarja, wat wil je ook met een fourcrossbaan in je achtertuin.... Cool

Vandaag is er weer fijn gereden door verschillende mensen. DP Ruben, Mariëlle, Cr!p, Nathan, ik zei de gek en Kona Tom (was in de buurt).
De baan wordt al erg mooi ingereden, hier en daar nog wat aangepast aan de baan en wat netjes gemaakt. Langzamerhand geraken wij er helemaal klaar voor. Er komen ook steeds meer mensen kijken die vragen of er ook wedstrijden komen.

Dus zondag 29 april, Bikepark Groningen.....D4XS race #1....be THERE!!!
Naar boven
boomer

BerichtGeplaatst: Do Apr 19, 2007 4:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:

Hartstikke mooi, er moeten meer vrouwen gaan fourcrossen, is voor Mariëlle ook wel zo leuk.

Ik wil geen enkele dame (maar ook heer) bangpraten hoor, maar Mjelle rijdt echt als een dolle die baan af de laatste tijd..... Maarja, wat wil je ook met een fourcrossbaan in je achtertuin.... Cool

dope Cool
We zullen zien hoe snel zij het op pakt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
legion

BerichtGeplaatst: Do Apr 19, 2007 7:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ff ter info voor de niet-licentiehouders (de overgrote meerderheid naar verwachting): Jullie hoeven bij inschrijving slechts aan te geven dat jullie geen dergelijke licentie hebben, dan regelen wij verder alles voor je. Heeft inderdaad te maken met de verzekering. Papierwerk, maar toch ergens wel heel belangrijk.
Voor de helderheid het enige dat jullie moeten doen is komen opdagen met 45e op zak om je in te schrijven voor de hele cup (op 17.50 per race), een degelijke fiets mee, een helmpje op en als je het hebt nog wat protection. Na inschrijvingen zorgen wij dat je helemaal klaar bent om te racen!

Tot de 29e

PS vergeet de Kona testdag op zaterdag 28-4 niet. Mooie gelegenheid om de baan en de kona fietsen te leren kennen.
geertjes

BerichtGeplaatst: Do Apr 19, 2007 7:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

@ iedereen met licentie:
Mensen met een licentie moeten hem wel even meenemen naar de inschrijfbalie.
Heb je geen licentie hoef je dus niets te doen.

@boomer: Super dat er nog weer een Groninger fourcrosser bijkomt, mijn advies gewoon meedoen met die wedstrijd, heb ik vorig jaar ook gedaan helemaal zonder ervaring etc. kan je heel veel van leren en is echt supercool (zeker beter dan kijken, wat ook al vet is). Zelfde geld uiteraard voor je vriendin.

@ M@lfie: Ik zal bij de wedstrijd optreden als (hulp) starter (vanwege mank pootje) en ik zal zeker proberen om nog ff een training met starthek te versieren.
Naar boven
boomer

BerichtGeplaatst: Do Apr 19, 2007 1:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ok, goeie tip! jammer dat je nu niet kunt meedoen Crying or Very sad ik ben te herkennen aan een grijze cube btw...

de hele event gelijk meedoen, of 1 run?
die vriendin wil het vast ook wel, ze heeft alleen nog geen fiets Sad

hopen dat m'n helm snel binnen is, kan ik nog ff oefenen Smile
Naar boven
legion

BerichtGeplaatst: Do Apr 19, 2007 2:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hele event uiteraard. Eerst een paar trainingsruns (na inschrijving), dan de quali's en de heats in richting de finale en gewoon zien waar het schip strand. Waarom niet?
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7

Ga naar: