Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Officieel; Hayes lijft Answer Products in ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Di Mrt 20, 2007 10:41 pm    Onderwerp: [nieuws] Officieel; Hayes lijft Answer Products in Reageer met quote

In november vorig jaar berichtte we al over de op handen zijnde overname van Manitou door Hayes. Inmiddels is geheel Answer Products door de Hayes Bicycle Group overgenomen. De overname omvat het totale productscala van Answer; de sturen, stuurpennen en schoenen. Daarnaast de complete divisie vorken en dempers van Manitou. Zoals bij eerdere overnames van onder andere Wheelsmith en Ringlé, zullen de merknamen Answer en Manitou gewoon blijven bestaan.

Naast deze overname heeft HB Performance Systems, het moederbedrijf van de Hayes Bicycle Group, bekend gemaakt alle activiteiten te bundelen in één vestiging te Wisconsin, Amerika, met de ontwikkelings- en verkoopafdeling gesitueerd in Mequon en Milwaukee. Het merendeel van de productie zal in Taiwan en China plaats blijven vinden.

2008

We zijn 2007 nog maar net begonnen, of de plannen voor 2008 liggen al op tafel. Onder de 'Hayes' merknaam zal er een nieuw remsysteem geïntroduceerd worden onder de naam ‘Stroker’. Op velgengebied zal er de ‘Equalizer’ verschijnen. Van beide producten worden echter nog geen specificaties vrij gegeven. Manitou zal met twee nieuwe topmodellen komen die de lichtste zullen zijn in hun respectievelijke categorie. Daarnaast zal er een vork uitgebracht gaan worden voor 29” wielen.

Hayes Bicycle Group geeft aan dat men zich het komende jaar vooral richt op de high-end modellen van Manitou. Het programma zal daardoor ook slinken ten opzichte van afgelopen jaren. Zodra de productie hiervan gestroomlijnd is, zullen de instapmodellen eveneens opnieuw bekeken worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Trekrules

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 21, 2007 5:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ben erg benieuwd naar die nieuwe remsysteem van hayes en wat manitou brengt voor 2008,in ieder geval zijn ze goed bezig.
free-rider

BerichtGeplaatst: Za Mrt 24, 2007 12:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

nou vind ik de hfx nine er nou niet bepaalt op vooruit gegaan
de laatste jaren als ik zie hou die in mekaar zit qua afmontage met altijd met die ontluchtings set erbij.
qua dat past manitou goed in het concept ook vaak lek

maar dit is natuurlijk mijn bescheiden mening
ze hebben ook wel goede dingen maar in de praktijk hebben ze ook alletwee een paar flinke flaters .....
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
BLRacing

BerichtGeplaatst: Za Mrt 24, 2007 9:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Na mijn Skareb avonturen zie je mij nooit meer terug bij Manitou. Wat een bende Very happy . Deze fout maak ik nooit weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: