Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Eerste 24 uur wedstrijd in Nederland ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Dec 19, 2006 2:16 pm    Onderwerp: [nieuws] Eerste 24 uur wedstrijd in Nederland Reageer met quote

Op zaterdag 8 en zondag 9 september 2007 zal de eerste 24 uur mountainbikewedstrijd in Nederland plaats vinden. De locatie voor deze wedstrijd is rondom recreatiegebied de Baggelhuizerplas in Assen.
Het is mogelijk om indidueel deel te nemen of in estafette vorm. Degene die na 24 uur de grootste afstand heeft overbrugt is de winnaar. Er zijn diverse klassen: fun, sport en individueel. Voor degene die niet gelijk de klok rond wil rijden is er ook de mogelijkheid om een zes uurs wedstrijd te rijden.
Naast de wedstrijd zal er ook een heus mountainbike festival georganiseerd worden met onder andere trial en dirt demo's. Kijk voor meer informatie op: www.mtbrace.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Erikje

BerichtGeplaatst: Di Dec 19, 2006 4:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

DP team daar aanwezig?

Erikje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Dec 20, 2006 1:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vermoed van wel, het is ook een Kona sponsored event. En als er niks anders op die datum is ben ik er wel, het is om de hoek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
bikertek

BerichtGeplaatst: Wo Dec 20, 2006 2:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij is dat weekend ook het WK in Fort William...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Infloto

BerichtGeplaatst: Do Dec 21, 2006 7:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij weet ik het zeker......
Gène

BerichtGeplaatst: Vr Dec 22, 2006 8:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat heeft lang geduurt. In Engeland zijn die races al langer. Vanwaar deze "achterstand"? Nu zijn "we" wel weer wat vooruitstrevender met singlespeed. Of waren "we" hier ook te laat mee?

mzzl
Gène
Steelboy

BerichtGeplaatst: Za Dec 23, 2006 1:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zit dan in Ft Willy...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Nielz

BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 6:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gène schreef:
Dat heeft lang geduurt. In Engeland zijn die races al langer. Vanwaar deze "achterstand"? Nu zijn "we" wel weer wat vooruitstrevender met singlespeed. Of waren "we" hier ook te laat mee?

mzzl
Gène

Mwa... wij organiseren al voor de 11e keer een 4 uurs estafette wedstrijd, daarin (waren) we vrij vooruitstrevend. Een 24 uurs vraagt veel meer van de vrijwilligers, een heus mountainbikefestival opzetten is nog moeilijker (zonder dat het een finacieel debakel wordt bedoel ik dan).

Knap als ze het volbrengen en ik wens ze ook veel succces!
Naar boven
Hubert !

BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gène schreef:

mzzl
Gène

In vergelijking met Engeland zijn "we" ook laat met SingleSpeed. Dat is daar groter als in NL.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Konadude

BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 11:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Let op!!!
Vrijdag is de uiterste inschrijfdatum. Bijschrijven is helaas niet mogelijk.
Tijdens het evenement zijn er ook trial en dirt-jump demo's, 's avonds nog een klein feestje in de feesttent.
Leuk om te rijden, ook leuk om te kijken dus.
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: