Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

4 uurs ATB Estafette: 22 april 2007 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden
Auteur Bericht
Nielz

BerichtGeplaatst: Wo Dec 06, 2006 10:56 pm    Onderwerp: 4 uurs ATB Estafette: 22 april 2007 Reageer met quote

Zondag 22 april 2007 organiseert ATB-Vereniging 26 inch uit Bladel voor de 11e keer een 4 uur durende ATB Estafette.

De inschrijving is inmiddels gestart en deze vorderd gestaag!

Meer informatie op: www.26inch.nl

of...

via dit topic natuurlijk! Surprised

Laatst aangepast door Nielz op Di Feb 13, 2007 5:27 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Pino

BerichtGeplaatst: Do Dec 07, 2006 9:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Valt samen met Kellerwald marathon, maar dan gaan we toch weer naar Bladel. Hij was leuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Nielz

BerichtGeplaatst: Do Dec 07, 2006 4:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt... valt idd (weer) samen, afstand daar heen tussen de 350-400km, minimaal 4 uur rijden. Overnachting sowieso noodzakelijk, vindt het niet echt in de buurt.

Ben benieuwd of er veel mensen naar Kellewald gaan ipv Bladel of Houffalize. Laat het ff weten.
Naar boven
trek

BerichtGeplaatst: Di Dec 19, 2006 9:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Whaaa tuurlijk komen wij weer. Dit word geloof ik de zevende keer ofzo.
Dus ik schrijf me weer zo snel als mogelijk in (echt lekker man starten op de erste rij Very happy )

We proberen dit jaar 2 teams te maken ipv 1. Een team voor de fun en een team om door te raggen Cool

Jullie zien ons weer, groeten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Nielz

BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 6:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Op dit topic mag gerust een slotje op en/of de reacties in het andere topic over het evenement van dit forum plaatsen. Wink
Naar boven
Hubert !

BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 8:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb de laatste 2 jaar meegedaan, TOP evenement. Heel waarschijnlijk zal ik er weer bij zijn met zelfde teammate als voorgaande jaren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
flying duitsman

BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 12:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

hoe kom jij daar te best naartoe?
ik heb geen eigen auto en ik zie ook geen trainstation in de buurt...
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage ICQ nummer Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 11:05 am    Onderwerp: Re: 4 uurs Estafette 2007 Reageer met quote

Nielz schreef:
We zijn al weer begonnen voor editie 2007. Deze zal waarschijnlijk 22 april 2007 plaats gaan vinden. De inschrijving zal aan het einde van het jaar open gaan. Very happy

Meer informatie volgt, oud-deelnemers krijgen deze maand sowieso een brief/mail.

Erg jammer dat het tegelijk is met World Cup in Houffalize!!

RInse
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Nielz

BerichtGeplaatst: Za Jan 27, 2007 12:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

flying duitsman schreef:
hoe kom jij daar te best naartoe?
ik heb geen eigen auto en ik zie ook geen trainstation in de buurt...

Dat klopt... wil nu niet zeggen dat we aan het einde van de wereld zitten maar... openbaar vervoer is in onze regio niet zo grootschalig dan in de randstad. Rolling smile
Kijk maar eens op www.9292ov.nl voor een reisadvies. Het adres van het evenemententerein is: de Pals, Hapert.
Ik heb je deze info ook gemaild. Cool
Naar boven
Nielz

BerichtGeplaatst: Za Jan 27, 2007 12:08 pm    Onderwerp: Re: 4 uurs Estafette 2007 Reageer met quote

Rinse Appelstroop schreef:

RInse

Jij hebt ook elk jaar een opmerking over onze datum... Cool

Maar idd je hebt gelijk, we hebben de laatste 2 jaar een beetje pech met het vaststellen van de datum. Neutral
Naar boven
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 1:28 pm    Onderwerp: Re: 4 uurs Estafette 2007 Reageer met quote

Nielz schreef:

RInse

Jij hebt ook elk jaar een opmerking over onze datum... Cool

Maar idd je hebt gelijk, we hebben de laatste 2 jaar een beetje pech met het vaststellen van de datum. Neutral

Ik wil gewoon graag meedoen, die eerste keer in bladel heb ik nog steeds goeie herinneringen aan! Alleen ja, een WC vind ik toch leuker. Maar goed, volgend jaar weer een kans!! Alvast veel succes met organiseren!

Rinse
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Nielz

BerichtGeplaatst: Di Feb 13, 2007 5:28 pm    Onderwerp: Re: 4 uurs Estafette 2007 Reageer met quote

Ik wil gewoon graag meedoen, die eerste keer in bladel heb ik nog steeds goeie herinneringen aan! Alleen ja, een WC vind ik toch leuker. Maar goed, volgend jaar weer een kans!! Alvast veel succes met organiseren!
Rinse

Dank je! Tot volgend jaar!? Cool
Naar boven
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 11:21 pm    Onderwerp: Re: 4 uurs Estafette 2007 Reageer met quote

Nielz schreef:

Rinse

Dank je! Tot volgend jaar!? Cool

Als jullie een datum regelen zonder andere belangrijke xc/4x wedstrijden kom ik met meer man uit het hoge noorden!!

Rinse
Naar boven
Nielz

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 09, 2007 9:32 am    Onderwerp: Re: 4 uurs Estafette 2007 Reageer met quote

Als jullie een datum regelen zonder andere belangrijke xc/4x wedstrijden kom ik met meer man uit het hoge noorden!!
Rinse

Tja, we gaan er wel naar kijken, het probleem is dat de data van die wedstrijden zo laat bekend wordt gemaakt en ook nooit vast staat. Neutral

Om onze PR-campagne tijdig op te kunnen starten zetten we onze datum vast, flyers worden gedrukt, sponsors benaderd, vandaar.

We zullen het zien in 2008! Wink
Naar boven
trek

BerichtGeplaatst: Di Apr 17, 2007 10:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het is bijna zo ver!

Er zijn intussen aardig wat teams, En een grote vooruitgang vind ik de chip in de bidon i.p.v. aan je enkel. Het wisselen zo moet veel makkelijker gaan. Moet alleen de bidon gewisseld worden. of ook het stuurbordje zoals vroeger. Meen te herinderen dat vorig jaar elk team 2 stuurbordjes kreeg (1 per bike)

Groeten Rob,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden
Pagina 1 van 1

Ga naar: