Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] DP presents: Cannondale Factory Tour & Ride! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2006 10:42 pm    Onderwerp: [nieuws] DP presents: Cannondale Factory Tour & Ride! Reageer met quote

Op zondag 26 november organiseert Dirty Pages een unieke dag exclusief voor haar bezoekers: Een Cannondale Factory Tour met aansluitend de mogelijkheid om als eerste in Nederland een uitgebreide testrit te maken op de nieuwe Cannondale Taurine en Rush Carbon!
Tijdens de Factory Tour zal een select aantal deelnemers een uitgebreide rondleiding krijgen door de Cannondale fabriek in Oldenzaal, waar de fietsen voor de gehele Europese markt worden geassembleerd, frames custom gespoten worden en waar alle service en garantie afgehandeld wordt. Daarnaast zal uitvoerig ingegaan worden op de geschiedenis van het merk (de klassieke fietsen verzameling zal zeker niet ontbreken!) en wordt aandacht besteed aan de recentere ontwikkelingen van het merk.

Nieuw voor 2007 zijn de Rush Carbon en Taurine mountainbikes. De ervaring die Cannondale opdeed bij het maken van raceframes (deels) uit carbon, wordt nu verder toegepast bij de nieuwste high-end mountainbikes. Hiermee slaat Cannondale een nieuwe weg in en vertellen zij graag over hun filosofie hierachter.

Het tweede dagdeel zal bestaan uit het testrijden van de Rush Carbon en de Taurine, die voor deze dag exclusief beschikbaar gesteld zullen worden en waarmee de leden van Dirty Pages de primeur zullen hebben, op een nabijgelegen testparcours. Uiteraard zal Cannondale ook hierbij aanwezig zijn om toelichting te geven of vragen te beantwoorden en zal de firma van de Rode Stier voor de bijbehorende energieke drankjes zorgen.

Let op! Deze Factory Tour & Ride is slechts toegankelijk voor 20 bezoekers van Dirty Pages! Om in aanmerking te komen stuur je voor vrijdag 10 november een e-mail met (een kort) antwoord op de vraag: waarom moet jij uitgenodigd worden op de Cannondale Factory Tour & Ride dag?

Stuur deze motivatie via het formulier in vóór 10 november:

Helaas, de opgave is gesloten.

Uit de ingezonden geïnteresseerden zullen de beste 20 motivaties geselecteerd worden die deel kunnen nemen aan deze Factory Tour & Ride. Deze deelnemers zullen uiterlijk 17 november een uitnodiging per e-mail krijgen met daarin alle nodige details en een tijdschema voor deze dag.

Laatst aangepast door Ruben op Ma Nov 20, 2006 8:49 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Raynus

BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 7:31 am    Onderwerp: Cannondale Reageer met quote

Very happy Ik heb me alvast aangemeld laat al dat moois maar komen, dat wordt genieten van al die Cannondale's!! Super idee! Raynus,-))
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
BOSS

BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 8:14 am    Onderwerp: Re: Cannondale Reageer met quote

Raynus schreef:
Very happy Ik heb me alvast aangemeld laat al dat moois maar komen, dat wordt genieten van al die Cannondale's!! Super idee! Raynus,-))

Ook welkom op het forum trouwens Embarassed Angel...

dusssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 12:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Er gaat ergens wat fout met het formulier merk ik Sad De aanmeldingen komen in ieder geval niet binnen. Ik zoek dit vanavond uit. Tot dit tijd is het verstandig mij even een email te sturen wanneer je je na zaterdag hebt opgegeven. Waarschijnlijk kan ik nog wel zien wie zich heeft opgegeven mocht het niet zo zijn dan lees je dat hier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Gène

BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 1:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De aanmeldingen voor zaterdag zijn wel volgens plan verlopen he?

mzzl
Gène
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 3:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, die van jou is ook binnen bijvoorbeeld.
Naar boven
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 8:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is de mijne ook goed terecht gekomen?
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 10:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Die van jou ook. Het foutje in het formulier is opgelost. Het kan weer gewoon ingezonden worden.
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Nov 15, 2006 9:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor degenen die een keer een SystemSix of Six13 racefiets willen proberen, ook deze zijn beschikbaar tijdens de Cannondale Factory Tour & Ride!

Eigen pedalen mee en rijden maar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Gène

BerichtGeplaatst: Wo Nov 15, 2006 9:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Beter, wanneer worden de uitnodigingen verstuurd? Cool

mzzl
Gène
Steelboy

BerichtGeplaatst: Zo Nov 19, 2006 7:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De uitnodigingen worden morgen verstuurd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Maartend

BerichtGeplaatst: Ma Nov 20, 2006 5:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En ik heb hem (de uitnodiging)!! Very happy Very happy Very happy Surprised Surprised Surprised Laughing Laughing Angel...
Arms wide open
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Raynus

BerichtGeplaatst: Ma Nov 20, 2006 5:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja hallo en ik dan?? nickname = Bicycle... Argue Mr Cannondale en dan niet uitgenodigd?? hier is duidelijk iets verkeerd gegaan.
Embarassed Evil Sad
Naar boven
Maartend

BerichtGeplaatst: Ma Nov 20, 2006 5:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Raynus schreef:
Ja hallo en ik dan?? nickname = Bicycle... Argue Mr Cannondale en dan niet uitgenodigd?? hier is duidelijk iets verkeerd gegaan.
Embarassed Evil Sad

Ach gut Surprised Surprised Surprised
Naar boven
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Ma Nov 20, 2006 5:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat maakt jou "Mr. Cannondale"? Dat wil ik nou wel eens weten. Pas 4 posts op DP en dan al zo'n status?

TBB
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Nov 20, 2006 7:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Raynus schreef:
Embarassed Evil Sad

Blijkbaar, ik heb namelijk jou en je wederhelft bijna zeker weten een mail gestuurd...
Naar boven
Raynus

BerichtGeplaatst: Ma Nov 20, 2006 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

beste mensen ik wil er gewoon bijzijn en waarom niet omdat ik pas 4 keer gereageert heb op deze "gewelige"site, maar omdat ik er bij wil zijn en al jaren Cannondale rij en omdat ik geintresserd ben in de Rush -Carbon daarom snappie>roodkappie Evil
Naar boven
Gène

BerichtGeplaatst: Ma Nov 20, 2006 7:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Haha, als "Mr Specialized" heb ik ook een uitnodiging ontvangen. Toppie, want ik ben wel benieuwd hoe die mensen dat allemaal regelen. Daarnaast wil ik wel eens een strakke Cannondale besturen.

Tot zondag (hmm moet wel nog even vervoer regelen)

mzzl
Gène
goofy2

BerichtGeplaatst: Ma Nov 20, 2006 8:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Crying or Very sad edit Embarassed naar Surprised
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Nov 20, 2006 8:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

goofy2 schreef:
Crying or Very sad edit Embarassed naar Surprised

Ik wilde al reply-en: jij komt toch ook?

Mensen die zwaar in de problemen komen met vervoer, kunnen eventueel afgehaald worden op station Enschede of zo...
Naar boven
Gène

BerichtGeplaatst: Ma Nov 20, 2006 9:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn vervoer heb ik geregeld, ik kom met een busje, dus als Cannondale nog wat van het een of andere af wil: ik heb er de ruimte voor Very happy

mzzl
Gène
BLRacing

BerichtGeplaatst: Ma Nov 20, 2006 9:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Yess heb de uitnodiging binnen. Bedankt Dirty-pages en cannondale.
Arms wide open
Naar boven
Maartend

BerichtGeplaatst: Ma Nov 20, 2006 9:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gène schreef:
Mijn vervoer heb ik geregeld, ik kom met een busje, dus als Cannondale nog wat van het een of andere af wil: ik heb er de ruimte voor Very happy

mzzl
Gène

En ik heb mijn fietsdrager achterop (plaats voor 3 fietsen, waarvan 1 plaats waarschijnlijk wordt ingenomen door mijn dale jekyll (heb ik op de heenweg opgehaald)
Naar boven
Faxmulder

BerichtGeplaatst: Ma Nov 20, 2006 11:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nou mensen die gaan, veel plezier en laat ons weten hoe t was.

Maak foto's waar mogelijk etc.

Ben wel benieuwd hoe t was!
Raynus

BerichtGeplaatst: Di Nov 21, 2006 7:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zo dus ik ben er toch (!) ook bij Very happy
dus allemaal tot zondag, hopelijk is het lekker nat Cool, das goed voor het betere testwerk Arms wide open
Ci@o
Raynus,-)
---- __ò
------- -`\<
---- (*)/ (*)
Mr Cannondale!,-) Evil
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: