Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[special] Dirty Pages fietskleding! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Jun 26, 2006 11:53 pm    Onderwerp: [special] Dirty Pages fietskleding! Reageer met quote

Eindelijk is het dan zover, fietskleding van je favoriete mountainbike site! Ons ontwerpteam heeft maanden gezwoegd op een verfrissend ontwerp en hebben er echt iets moois van gemaakt. Voor crosscountry rijders is er een shirt met korte- of lange mouwen en een bijpassend bibshort. Daarnaast is er ook een freeride/downhill shirt. Voor dames is er een bibshort met dameszeem leverbaar.

· Fietsshirt korte mouw – 49,95 euro
    · Fietsshirt lange mouw – 54,95 euro
    · DH/Freeride shirt – 54,95 euro
    · Bibshort met Flexpad zeem – 54,95 euro

De kleding wordt vervaardigd door Ultima. Hiermee ben je zeker van de beste kwaliteit fietskleding. De shirts zijn voorzien van raglan mouwen, 3 achterzakjes en elastiek in de mouwen en taille. Het DH/Freeride shirt heeft uiteraard geen zakjes op de rug en is niet voorzien van elastiek in de mouwen of de taille! De bibshort is voorzien van een Flexpad zeem, welke verschillende diktes heeft en daardoor beter functioneert. Voor de dames wordt de bibshort naar keuze geleverd met een Flexpad dameszeem.

Alle kledingstukken zijn verkrijgbaar in de maten S - M – L – XL – XXL. Deze zijn vergelijkbaar met de oude wielermaten 3 - 4 - 5 - 6 - 7. Let er bij het DH/Freeride shirt op dat je deze iets groter kiest dan de standaard fietskleding (in verband met protectie en loose-fit).

Passen is mogelijk tijdens het Benelux Kampioenschap in Zoetermeer op 1 en 2 juli in de Dirty Pages Teamtent. Kom gerust langs, er is altijd iemand die je verder kan helpen! Kledingmaat adviezen kunnen daarnaast ook via e-mail verkregen worden. Neem hiervoor contact op met .
Aanstaand weekend zullen we op de site wat meer precieze maten in centimeters aangeven van de verschillende maten en kledingstukken, zodat je het kunt vergelijken met je huidige kleding.

Bij elke bestelling ontvang je een aantal Dirty Pages stickers en wanneer je twee of meer kledingstukken besteld doen we er ook nog eens gratis een Dirty Pages T-shirt bij!

De levering van de kleding zal ergens eind oktober liggen, eerder kan helaas niet in verband met de planning van de fabrikant.

Bestellen

Om te bestellen vul je simpelweg het volgende formulier in:

Bestellen kan helaas niet meer, de kledingactie is afgelopen. Iedereen die besteld heeft: bedankt!

Na het bestellen worden de betalingsinstructies toegestuurd. Let op: De betaling moet uiterlijk 31 augustus binnen zijn. Het is alleen mogelijk om shirts vooraf te bestellen en te betalen. Na afloop van de actie zijn in principe alle bestelde kledingstukken verkocht en zul je moeten wachten op een volgende ronde.

Verzenden

De kleding wordt alleen per post opgestuurd. Hierdoor heeft iedereen zijn of haar kleding het snelst in het bezit. Voor het verzenden worden de volgende kosten berekend:

· Nederland, 1 item: 3,50 euro
    · Nederland meerdere items: 7 euro
    · België, 1 item: 5 euro
    · België, meerdere items: 10 euro

Spelregels

· Bestellen en betalen kan alleen vooraf
    · De betaling moet uiterlijk 31 augustus binnen zijn
    · Passen van kleding is vooralsnog alleen mogelijk op het Benelux Kampioenschap in Zoetermeer
    · Kleding wordt alleen per post opgestuurd
    · Kleuren en modellen kunnen enigszins afwijken van de hier getoonde voorbeelden

Voor verdere vragen:

Shirt korte mouw
Maat - lengte - breedte
1 - 565 - 460
2 - 580 - 480
3 - 590 - 500
4 - 610 - 520
5 - 625 - 540
6 - 650 - 560
7 - 665 - 585
8 - 710 - 610

Shirt lange mouw (full zipper)
Maat - lengte- breedte -mouwlengte
1 - 590 - 480 - 550
2 - 590 - 500 - 560
3 - 595 - 520 - 570
4 - 640 - 540 - 570
5 - 640 - 560 - 570
6 - 640 - 590 - 575
7 - 695 - 610 - 580
8 - 695 - 625 - 585

NB:
Lengte is gemeten langs voorzijde
Breedte is gemeten tussen de oksels (ongerekt)
Mouwlengte is gemeten aan onderzijde vanaf oksel tot eind

Broek]
Maat - breedte pijp
1 - 150
2 - 160
3 - 170
4 - 180
5 - 190
6 - 195
7 - 205
8 - 210

NB
Breedte is gemeten over niet uitgerekte (platgelegde) pijp

Alle maten in millimeters!

Meten is weten, kijken is vergelijken. Meet thuis uwer kleding op en maak uzelf gelukkig met deze prachtige DP kleding!

Laatst aangepast door Ruben op Zo Dec 30, 2007 5:26 pm, in totaal 5 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
bettes

BerichtGeplaatst: Di Jun 27, 2006 6:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er goed uit!

Succes met de verkoop.

greetz
bettes

ps ik hoop dat er meer rood zit in de nieuwe site ook anders snap ik het design niet zo goed!
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Di Jun 27, 2006 6:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

strak, simpel, netjes.....maar bovenal....erg mooi!. Thums Up voor de ontwerp(st)er. Thumbs up!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
jojo

BerichtGeplaatst: Di Jun 27, 2006 8:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er zeer goed uit!!!
.Eek

BerichtGeplaatst: Di Jun 27, 2006 8:30 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi mooi mooi
Maareh,...sponsored by Alpinestars?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
FREAKaZOID

BerichtGeplaatst: Di Jun 27, 2006 8:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

JAAAAAAAAAH!!!!!!!!!Ik ga weer geld uitgeven!! Wink

ROCKY MOUNTAIN ELEMENT 70
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Sjef

BerichtGeplaatst: Di Jun 27, 2006 9:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Erg mooie kleding!
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is de pasvorm vergelijkbaar met de mtb.nl kleding? In dat geval hoef ik nl niet te komen passen.
Al is het natuurlijk wel een mooi argument om naar Zoetermeer te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Scaluner

BerichtGeplaatst: Di Jun 27, 2006 9:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sjef schreef:
Erg mooie kleding!
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is de pasvorm vergelijkbaar met de mtb.nl kleding? In dat geval hoef ik nl niet te komen passen.

Het is idd maar goed dat je zo'n belachelijke vraag niet durft te stellen... Wink

Maareh ziet er goed uit, komt goed uit moest binnenkort toch nieuwe spullen kopen!
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Jun 27, 2006 9:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sjef schreef:
Erg mooie kleding!

Zover ik weet heeft mtb.nl ook Ultima teamwear gebuikt, zij het met een andere zeem en minder kleuren.
Dan zou je niet speciaal hoeven komen passen.

mijn ervaring leert dat 90% van de mensen met een maatje 4 of 5 / M of L uit de voeten kunnen. Ikzelf (1.83, redelijk slank) heb bijna altijd maat 4 / M.

Willen mensen hier aangeven of ze van plan zijn om te komen passen in Zoetermeer? Dan kunnen wij er rekening mee houden wanneer we daar precies aanwezig zullen zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Jun 27, 2006 9:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

.Eek schreef:
Mooi mooi mooi
Maareh,...sponsored by Alpinestars?

De ster kun je inderdaad linken aan Alpinestars, maar helaas hebben wij daar geen banden mee.
De ster zoals op de kleding is jaren geleden al geintroduceerd in onze DP stickers... op de kleding is dit wat verder doorgevoerd.
Naar boven
BOSS

BerichtGeplaatst: Di Jun 27, 2006 4:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zeg: skitterend!!!

simpel, niet te druk qua kleur en print. Daar zouden veel fabrikanten nog een voorbeeld aan kunnen nemen.

dusssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Mathijs

BerichtGeplaatst: Di Jun 27, 2006 4:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Naaais!

Reken maar op een bestelling van mij voor de FR/DH/4X editie!
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Jun 27, 2006 4:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tof dat het zo in de smaak valt. Smile Bestellen kan via de volgende link voor als het niet helemaal duidelijk is:

Naar het bestelformulier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Mathijs

BerichtGeplaatst: Di Jun 27, 2006 6:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Been there, done that!
goofy2

BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2006 10:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ga zaterdag na de wedstrijd zeker even langs komen. Zo op het eerste gezicht ziet het er prima uit. Ik vraag me alleen af hoe de kleuren uitkomen. Oranje/rood is namelijk niet de ideale kleuren combinatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2006 10:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

goofy2 schreef:
Ga zaterdag na de wedstrijd zeker even langs komen. Zo op het eerste gezicht ziet het er prima uit. Ik vraag me alleen af hoe de kleuren uitkomen. Oranje/rood is namelijk niet de ideale kleuren combinatie.

Voor de duidelijkheid: de kleding is nog niet gedrukt! We hebben alleen paskleding ter beschikking.

Zowel oranje als rood is subtiel gebruikt, dus kan het hierbij wel...
Naar boven
zonoskar

BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2006 7:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er goed uit Ruben! Volgende keer misschien rekening mee houden dat er veel mensen met camelback rijden, dus de graphics op de achterkant zie je dan niet zo goed.

Hoe zit het met de maat van de broek (ik zie alleen opmerkingen over de shirts)?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2006 8:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jij hebt een 4 of een 5 van nodig van broek Zono...

Dit weekend weten we de exacte maten!
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Do Jun 29, 2006 7:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Support your local website!!!

Bestel maar bestel maar...
Naar boven
BOSS

BerichtGeplaatst: Do Jun 29, 2006 7:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heeft het lange XC shirt ook zakken op de achterkant?
Ik rij altijd met Camelbak, die zakken zijn vwmbt overbodig

dusssssss©
Steelboy

BerichtGeplaatst: Do Jun 29, 2006 7:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, heeft ook zakken, die krijg je er nl gratis bij!
Naar boven
Pieter en zijn V10

BerichtGeplaatst: Do Jun 29, 2006 9:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

hoe lang duurt het voordat het betalingsformulier binnen komt?
Naar boven
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Jun 29, 2006 11:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

A.s.a.p.!
Naar boven
N I E L S

BerichtGeplaatst: Do Jun 29, 2006 11:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zijn er ook plaatjes van die shirts?
Naar boven
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Do Jun 29, 2006 11:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

N I E L S schreef:
Zijn er ook plaatjes van die shirts?

De ontwerpen zijn gemaakt op de kleding-tekeningen van Ultima. Er zijn nog geen échte kleding stukken. Die worden pas gemaakt als de bestellingen binnen zijn.

Enige wat ze hebben is 'pas'kleding. Maar die pasvorm is zeker goed en ontwerpen worden altijd goed 'i.r.l gezet vanaf zo'n plaatje.

eerste heb ik zo begrepen, tweede weet ik uit eigen ervaring!

Rinse
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6

Ga naar: