Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Team Kona - Dirty Pages @ WC Spa-Francorchamps ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Mei 17, 2006 7:06 pm    Onderwerp: [nieuws] Team Kona - Dirty Pages @ WC Spa-Francorchamps Reageer met quote

Op 20/21 mei vindt in het Belgische Spa-Francorchamps, op en rond het autocircuit, de derde manche van de World Cup cross-country plaats. Teamrijders Bas de Bruin en Klara van der Vaart reden vorig jaar nog de Open wedstrijd op zaterdag, maar beiden hebben besloten dit jaar de sprong in het diepe te wagen en met de hoofdwedstrijd voor respectievelijk heren en dames op zondag mee te doen. De dames rijden om 11.00 uur, de heren komen om 14.00 uur in actie.

Laatst aangepast door Steelboy op Do Mei 18, 2006 8:58 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
zonoskar

BerichtGeplaatst: Wo Mei 17, 2006 7:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kom iig kijken hoe ze het vergaat, veel success jullie tweetjes!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
bettes

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 7:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zal ook langs de kant staan om ze aan te moedigen!

Succes voor jullie beide!

greetz
bettes
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 8:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij is het de 3e manche van de WB:

1. Curacao
2. Madrid
3. Spa

Maar goed, veel succes Bas en Klara....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 9:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

hierbij wens ik jullie veel succes!!

Rinse
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Xircuit

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 9:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Succes beide!
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 10:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

Klara, Oosterbeek vergeten en volle bak er tegen aan!

JJ
klara

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 10:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt allemaal, fijn om gesteund te worden als ik mijn leven ga wagen op het parcours van Spa Wink . Het lijkt in geen enkel opzicht op de parcoursen waar we in Nederland mee te maken hebben. Vorig jaar vond ik het alles behalve makkelijk in Spa, dus mijn doel is vooral wat soepeler over het parcours te rijden en te kijken hoe ik in verhouding tot de andere Nederlandse dames eindig. Het lijkt mij in ieder geval geweldig om met ruim 100 vrouwen uit de hele wereld aan de start te staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Exar

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 10:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben vooral benieuwd hoe lang het duurt voor ik meer dan 20% achter lig op de koploper, en wat de procedure dan zal zijn, zal wel ergens bij start/finish er uit moeten denk ik...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
legion

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 11:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben benieuwd, succes allebei!
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 5:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Exar schreef:
Ik ben vooral benieuwd hoe lang het duurt voor ik meer dan 20% achter lig op de koploper, en wat de procedure dan zal zijn, zal wel ergens bij start/finish er uit moeten denk ik...

Zo win je natuurlijk geen wedstrijd, possitief blijven denken!

Succes beide.
Naar boven
Exar

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 7:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klara heeft startnummer 107 van de 107 dames, ik startnummer 209 van de 275 heren... dat gaat druk worden...
Naar boven
vettigen tarzan2

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 7:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Moeten jullie dan geen kwalificatie rijden?

Alleszins veel succes, ik vind het heel knap dat jullie zich hieraan willen wagen!!

cheers
Exar

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 7:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, sinds dit jaar is er de '80%' regeling, d.w.z. dat je binnen 80% van de winnaar moet blijven, dus max. 20% in tijd mag verliezen.
Naar boven
Gène

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2006 12:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik rij morgen ook in Spa. Zelf ga ik de vierde wedstrijd in de EBBT cyclus rijden. De vorige drie heb ik laten schieten maar deze wordt vooral leuk omdat de laatste ronde over het wereldbekerparcours gaat. Ik ben erg benieuwd. Vorig jaar was ik gaan kijken, toen was het droog...

Voor mij is het vooral een voorbereiding op wat nog gaat komen. Donderdag de 70 km van Waimes, dan de Ardenne trophey, 80 km, vervolgens het weekend in Banneux, zaterdag korte race, zondag de wat langere. Vooral de zondag race is nog best pittig. Als laatste de Raid d'Haute Fagnes 105 km !! Dat zal wel lang hobbelen worden. Hopelijk zit het weer mee.

Suc6 zondag tussen de grote vrouwen en mannen!!

mzzl
Gene
Steelboy

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2006 12:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Exar schreef:
Nee, sinds dit jaar is er de '80%' regeling, d.w.z. dat je binnen 80% van de winnaar moet blijven, dus max. 20% in tijd mag verliezen.

Volgens mij is 80% binnen de tijd van de winnaar dat je dus gewoon 80% mag verliezen, dus iedereen die gelapt wordt ofg bijna, gaat eruit.

Anders gaat heel veel volk (wat niet binnen 5 minuten rijdt) eruit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Gène

BerichtGeplaatst: Zo Mei 21, 2006 11:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.

Gisteren was het een grote modderzooi op het circuit en in de omgeving daarvan. We waren gestart onder de startboog van de wereldbeker rijders en werden naar een bos in gestuurd. Op tijd van een goede 150 mtr in dat bos was je al niet meer te herkennen. Na ongeveer 15 km zijn we de verkeerde kant op gestuurd. De bordjes waren door de harde wind en regen van hun plek gevallen en alle lol was er wel een beetje vanaf (organistatie: dit was te voorzien). Uit eindelijk na een kleine survival en een ware storm kwam ik terug op het circuit van Francochamps. Alleen kwam ik van tegengestelde richting. Dus niet geklasseerd en ook geen ronde gereden op het wereldbeker circuit. Jammer.

M'n vader, die wel de route had gevonden, vertelde me dat je 6 km's kon lopen. Niemand durfde te rijden of het was vrijwel niet mogelijk. Degene die wel opstapte lagen na enkele meters al onderuit of kwamen niet meer vooruit.

Nadat ik me had omgekleed en enigzins had gewassen, ben ik nog even langs de stands gelopen. De nieuwe XTR groep was te zien op de stand van Shimano, al had daar vrijwel niemand intresse in.
Op de stand van Specialized (tja ik blijf Specialized fan) waren de mecanics bezig om de fietsen van Sauser en Killeen in orde te maken. Dat zag er zeer gelikt uit, de fiets van Sauser is helemaal af en volgens mij ieder schroefje gewogen.

mzzl
Gène
Exar

BerichtGeplaatst: Zo Mei 21, 2006 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klara was 93e, ik 190e, maar we gaan het verhaal nog wel posten.
Naar boven
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Ma Mei 22, 2006 5:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Was al met al toch best wel een geslaagd weekend. Ik ben alleen zondag geweest, foto's maken en ook veel bekenden aanmoedigen. Het weer was zondag ok, 1 klein buitje tijdens de damesrace en daarna nog een paar sputters maar het viel verder erg mee. Bij de dames brak op een gegeven moment zelfs de zon door dus dat was erg lekker.

Het parcous is op zich wel leuk, zitten een paar gemene technische stukjes tussen maar de sfeer is zo veel anders dan in Houffalize, ik miste in ieder geval het dorp en de sfeer en de drukte en de "geordende chaos" die er dan heerst.

Verder was het gewoon ok, leuke plek op het circuit.

Verslag van Infloto en Foto's van mij komen nog.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: