Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Strongest of all Cup 1 Groningen ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Mei 09, 2006 8:15 am    Onderwerp: [nieuws] Strongest of all Cup 1 Groningen Reageer met quote

Afgelopen zondag werd de eerste van vier fourcrosswedstrijden om de 'Strongest of All' cup en tevens de openingswedstrijd op het spiksplinternieuwe parcours van de stichting Bikepark Groningen verreden op de Kardingeheuvel in Groningen.
Onder een stralende zon en met een tikkeltje teveel wind genoot het in grote getale toegestroomde publiek van de spectaculaire wedstrijden.

Vertegenwoordiger van de gemeente Groningen Jelle Zwart opende met voorzitter Floris Schurer het parcours middels het doorknippen van het lint en het vervolgens af te dalen. Beneden aangekomen werd een door de gemeente ter beschikking gestelde cheque met een waarde van 1500 euro overhandigd aan de stichting.

Na de kennismaking met dit nieuwe, uitdagende en spectaculaire parcours begonnen maar liefst 70 rijders aan de kwalificaties. Hiervan mochten 64 rijders deelnemen aan de races wat uiteindelijk leidde tot een finale waarin Koen van Valkenhoef uit Soesterberg nét voor Daniël Prijkel (Oss) aan het langste eind trok en zich tot winnaar mocht laten kronen van deze Groningse primeur. Jeroen Beer werd derde. 'Local hero' Gert Tholen was slecht weg bij de start en liet zich bij een ultieme poging naar voren te komen verschalken waardoor hem de vierde plek ten deel viel.

Suzanne Jacobs uit Hilversum was bij de dames de snelste. Zij liet in de finale de Groningse Mariëlle Jonker achter zich. Oud-Groningse Marieke Brinks nam de derde prijs in ontvangst.

De uitslagen:

Heren
1. Koen Valkenhoef
2. Daniël Prijkel
3. Jeroen Beer
4. Gert Tholen

Dames
1. Suzanne Jacobs
2. Mariëlle Jonker
3. Marieke Brinks
4. Dorine Oosterlee

De volledige uitslagen zijn te vinden op http://www.bikefestival.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
msxx

BerichtGeplaatst: Di Mei 09, 2006 9:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gaaf! Surprised

Is er al bekend waar in Belgie de SOA II van start gaat? Wellicht dat ik dan kom kijken! Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
kooz

BerichtGeplaatst: Di Mei 09, 2006 2:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

volgens de site om 11 juni..
voor meer info check bikefestival.nl

kooz
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Christiaan

BerichtGeplaatst: Di Mei 09, 2006 3:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goede foto man, wat een vorm, hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Blackbird

BerichtGeplaatst: Di Mei 09, 2006 10:43 pm    Onderwerp: Finale Reageer met quote

Wat een mooie wedstrijd was dat op een stralende maar stormige zondag.
Maar om in het verslag nou te zeggen dat Koen van Valkenhoef " nét aan het langste eind trok" is wel wat te kort gedaan aan de winnaar...
Er zit toch wel een meter of 6 tussen Daniël en Koen van Valkenhoef en dat is toch zeker meer en beter dan nét...
Maar nogmaals, het was een mooie wedstrijd op een mooi parcours!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
msxx

BerichtGeplaatst: Wo Mei 10, 2006 6:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

kooz schreef:
volgens de site om 11 juni..
voor meer info check bikefestival.nl

kooz

Weet ik, daar heb ik ook de info vandaan dat er een SOA II in België verreden wordt, alleen kon ik nergens terugvinden wáár die verreden werd. België is me net niet precies genoeg.. Wink
Naar boven
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Wo Mei 10, 2006 6:47 am    Onderwerp: Re: Finale Reageer met quote

Blackbird schreef:

Maar om in het verslag nou te zeggen dat Koen van Valkenhoef " nét aan het langste eind trok" is wel wat te kort gedaan aan de winnaar...
Er zit toch wel een meter of 6 tussen Daniël en Koen van Valkenhoef en dat is toch zeker meer en beter dan nét...

Beide schrijvers van het artikel stonden er met de neus bovenop en het gat tussen Koen en Daniël was echt geen 6 meter, hooguit een meter tussen achterwiel Koen en voorwiel Daniël. But hey....lekker interessant!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Mei 10, 2006 7:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

Koen was iig de terechte winnaar! Laten we het op dat compromis gooien Smile
Naar boven
Eddy_the_Eagle

BerichtGeplaatst: Wo Mei 10, 2006 7:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

En dan nu het keiharde bewijs...

Laten we het op twee meter houden..!
Naar boven
gab-star

BerichtGeplaatst: Wo Mei 10, 2006 9:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

msxx schreef:

Weet ik, daar heb ik ook de info vandaan dat er een SOA II in België verreden wordt, alleen kon ik nergens terugvinden wáár die verreden werd. België is me net niet precies genoeg.. Wink

Namen (Namur)

check: bikefestival.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
surfstad

BerichtGeplaatst: Wo Mei 10, 2006 9:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jong is duidelijk populairder dan ouder.
Daarom Go Koenie, Go Koenie!
Naar boven
Eddy_the_Eagle

BerichtGeplaatst: Wo Mei 10, 2006 9:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

meer plaatjes...
Naar boven
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Do Mei 11, 2006 6:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

fijna platen eddy, heeeeeele fijne platen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
jojo

BerichtGeplaatst: Do Mei 11, 2006 7:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

Arnetteman schreef:
fijna platen eddy, heeeeeele fijne platen

daar kan ik alleen maar in mee gaan!!!

super plaatjes!!!

ps. toevallig ook fototje van nummer 46 Wink
M@lphy

BerichtGeplaatst: Do Mei 11, 2006 2:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Plaatjes we likey! Surprised

Eddy is ne goeie...

Is je apparatuur weer stofvrij na Zo.?

ps. Lopes rijdt op een GT niet op een Turner!
(ook al staat GT voor Gary Turner) Cool
Eddy_the_Eagle

BerichtGeplaatst: Do Mei 11, 2006 3:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

M@lphy schreef:
Plaatjes we likey! Surprised

Eddy is ne goeie...

Is je apparatuur weer stofvrij na Zo.?

ps. Lopes rijdt op een GT niet op een Turner!
(ook al staat GT voor Gary Turner) Cool

Het zal niet de eerste keer zijn dat lopes een GT sticker ergens op plakt...

Apparatuur kraakt alweer een stuk minder, maar beter wordt het er zeker niet van...
Naar boven
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Za Mei 13, 2006 3:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe zit het eigenlijk met dat filmpje dat jullie hebben gemaakt voor Adrenalinsports? Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Naar boven
msxx

BerichtGeplaatst: Za Mei 13, 2006 4:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

gab-star schreef:
msxx schreef:

Namen (Namur)

check: bikefestival.nl

Thx! Maarreuh... als ik op SOA II klik dan kreeg ik niets te zien (dacht ik) nu heb ik héél goed gekeken en krijg ik in witte letters, op een lichte achtgrond..., het volgende te zien:
You are not authorized to view this resource.
You need to login.

Tjah..

Maar bedankt voor de info Arms wide open
Naar boven
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2006 10:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hier nog wat foto's van mij aangezien ze nog niet bij het persbericht staan:

Naar boven
Irmo

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2006 7:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Et voila, met dank aan Eddy!

http://www.adrenalinsports.nl/mountainbike/item/race-filmpje-1e-soa-cup-bikepark-groningen
Naar boven
msxx

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2006 7:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@Arnetteman: Mooie pics!!
Naar boven
TheBigLjeweetwel
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2006 10:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Irmo schreef:
Et voila, met dank aan Eddy!

http://www.adrenalinsports.nl/mountainbike/item/race-filmpje-1e-soa-cup-bikepark-groningen

Leuk filmpje hoor, Eddy. Thumbs up!
Naar boven
jojo

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2006 10:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

ziet er goed uit!!!
Mathijs

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2006 11:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

Puik filmpje!
Irmo

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 10:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Interview met Arnetteman aka Floris; http://www.adrenalinsports.nl/mountainbike/item/van-idee-tot-werkelijkheid-bikepark-groningen
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: