Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Opening Bikepark Groningen ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Apr 24, 2006 1:34 pm    Onderwerp: [nieuws] Opening Bikepark Groningen Reageer met quote

Op zondag 7 mei zal Bikepark Groningen in het teken staan van de eerste wedstrijd uit de Strongest of All 4-Cross cup, waarmee het Bikepark tevens officieel geopend zal worden.

Na ongeveer een jaar graven en shapen zal het “Riders ready” te horen zijn op de Kardingeheuvel. Rond de klok van 10 zal de wethouder van sport van de gemeente Groningen de baan officieel openen en vanaf 13.00 starten de kwalificaties.

Bikepark Groningen is te vinden door vanaf knooppunt Julianaplein ring oost te volgen en afslag Kardinge/Transferium te nemen. De fourcrossbaan is gelegen op de oostelijke helling van de Kardingeheuvel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rabelista
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Apr 28, 2006 8:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dik vet.
Ik ga dr zeker naar toe.
Alleen jammer dat het de laatste dag van mn mei vakantie is:(!
En dan is het waarschijnlijk ook heel druk
Naar boven
mr-s

BerichtGeplaatst: Ma Mei 01, 2006 7:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat ik ook maar us ff ga kijken en daar en misschien nog ff wat fietsen daar he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM naam Yahoo messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: