Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Fourcross seizoen van start ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Apr 02, 2006 9:23 pm    Onderwerp: [nieuws] Fourcross seizoen van start Reageer met quote

Relaxen, bijpraten, battelen en een wedstrijd waren afgelopen zaterdag de ingrediënten van de door Stichting Bikefestival georganiseerde opening van het fourcross seizoen.
Als opwarmer voor de Strongest Of All cup kon iedereen die wilde de baan in Bergschenhoek voor het eerst na de winterperiode verkennen. Het weer zat gelukkig erg mee en ondanks de harde wind, die een Red Bull tent de kop kostte, werd er hard gereden.
Nieuw materiaal werd getoond en men kon zich inschrijven voor de cup.
In de middag werd een wedstrijd opgezet. De winst van deze seizoensopener ging naar Daniël Prijkel.
De volgende wedstrijden staan alweer te wachten. Aanstaande zaterdag 8 april wordt er in Nijverdal een wedstrijd georganiseerd. Op zondag 7 mei staat de eerste wedstrijd van de cup te wachten. Dit zal tevens de openingswedstrijd van Bikepark Groningen zijn.

Floris Schurer

Laatst aangepast door Ruben op Wo Nov 14, 2007 9:48 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
goofy2

BerichtGeplaatst: Ma Apr 03, 2006 2:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het was inderdaad een heel relaxed dagje. De wind zorgde voor een extra moeilijkheidsgraad. Die heeft 1x op het dropje mijn fiets onder me weg geblazen. Gevolg was een rit zittend op mijn achterwiel ipv mijn zadel. Gelukkig waren mijn noppen aardig versleten.

Voor de rest kan ik melden dat ik nu verslaafd ben aan de 4x. Met afkick verschijnselen ben ik nu aan het schrijven. Ik zal dus snel weer een bezoekje aan Bergschenhoek of anders Groningen moeten brengen.

oja nice pic
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
bettes

BerichtGeplaatst: Wo Apr 05, 2006 9:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ok, ik heb een paar opmerkingen:

- Steelboy met fullface en niet met de reglementaire roze helm?
- Ik zie nergens een indo-carter-lopes-wannabee-smurf (of lopen die tegenwoordig rond in adidas trainigpakken?)
- Christiaan op een yeti en niet op een two-off custom turner (bij deze leg ik u de straf op om dat apparaat bij mij af te zetten voor goed en wel misbruik en niet enkel geilen in de huiskamer!)
- wel een heerlijk weertje overigens
- ik moet dringend eens ballen kweken en met jullie komen meerijden voor de fun!

greetz
bettes
M@lphy

BerichtGeplaatst: Wo Apr 05, 2006 2:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goe gespot... gaaaaaast!

Ex. EC Turner Rail 'proto' nú met RS SID demper... ipv. die Romic Double D w. Ti. coil.

my adidas?
Tenminste wel color-coördinated met tha 4X Ride!

Vanderlaan is zo'n multi-colored Skittle!

Bléck 'n Silvurr! !!

Yezzir
Christiaan

BerichtGeplaatst: Vr Apr 07, 2006 8:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

bettes schreef:
Ok, ik heb een paar opmerkingen:

- Christiaan op een yeti en niet op een two-off custom turner (bij deze leg ik u de straf op om dat apparaat bij mij af te zetten voor goed en wel misbruik en niet enkel geilen in de huiskamer!)

- ik moet dringend eens ballen kweken en met jullie komen meerijden voor de fun!

greetz
bettes

Hoe rijm je deze 2 uitspraken met elkaar? Of gaat je vriendin die bike zwaar spanken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: