Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] XTR 2007 ZoekenZoeken

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2006 4:08 pm    Onderwerp: [nieuws] XTR 2007 Reageer met quote

Omdat onze Duitse vrienden van Light-Bikes.de het niet konden laten om te wachten tot zaterdag, publiceren we hierbij ook alvast maar de eerste overzichtsfoto!
Het X logo loopt hierbij als een rode draad door het design heen. Te zien is dat Shimano in navolging van Sram ook verschuifbare shifters lanceert. Dat de kleine schakelhendel hiervan zowel met de duim als met de wijsvinger te bedienen was, mag geen verrassing meer heten.
Zaterdag volgt meer informatie!

Laatst aangepast door Steelboy op Do Mrt 30, 2006 5:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
downhillbiker
Gast

BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2006 4:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er zeer belovend uit en het ziet er mooi uit Smile
Naar boven
Sjase

BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2006 4:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

downhillbiker schreef:
Ziet er zeer belovend uit en het ziet er mooi uit Smile

Ik vind het er in ieder geval een stuk geslaagder uitzien dan lx en xt voor 2007.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2006 5:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind die triggers héééééééééééééééél erg veel op sram spul lijken!

Rinse
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
downhillbiker
Gast

BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2006 6:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

het heeft een beetje veel weg van de Sram X-9Very happy
Naar boven
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2006 6:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Derailleur wielen die al jaren gebruikt worden op de Tourney groep! Crying or Very sad
Beetje jammer van die grote ''X'',je zien nog weleens van die gasten lopen
Met zo'n ''X'' op hun petje.Beetje fout!
Maar de jongens van SRAM hebben een goed voorbeeld gegeven aan Dhr.Shimano,goeie zaak!
didadunlop

BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2006 6:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hehehehe grote X-en... daar zullen de straight edger's blij mee zijn.. Surprised

Die nieuwe remhendel met de reservoir plunjer recht naar beneden ziet er een beetje uit als een ouderwetse krik...Smile

Ik vind het er leuk uitzien maar net iets te flashy, ben zelf meer van het gedistingeerde design.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2006 6:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

opvallend dat ze zo sterk met Sram mee gegaan zijn.
Kennelijk kreeg mr Shimano het toch wat warm van de concurrent.

AchterDerailleur slechts 129 gram?? Dat is niet veel.

Wielen zijn ook beter het aanzien waard t.o.v. de oude. Relatieve lage gewicht weten ze t ebehalen door 24 spaken toe te passen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
wictor

BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2006 6:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tja. Ik vindt het design van die nieuwe DC's wel apart....lekker compact. Maar voor de rest: BUTT UGLY! Shocked

Als ze de bling finish van '03-'06 behouden hadden dan had ik het prachtig gevonden, maar die graniete buitenlaag vindt ik echt niks.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Gène

BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2006 8:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

We hebben een winnaar voor het lelijkste product design!!

Bah wat hebben de mannen van Shimano zich hier vergist. Dat ze iets moesten doen aan de dualcontrol hendel was wel duidelijk. Veel mensen hebben moeite om dat ding fatsoenlijk te plaatsen. Maar dit? Het zal wel aan mij liggen. De vorige versie vond ik ook niet mooi. De mooiste XTR groep die ze hebben gemaakt was de groep voor 2003.

Ik hoop dat de componenten in het echt er beter uitzien.

mzzl
Gène

Ps: strakke actie dat jullie toch voor 1 april al die foto's plaatsen. Al zien ze er verdomd grappig uit Wink
msxx

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 31, 2006 5:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gène schreef:

Ps: strakke actie dat jullie toch voor 1 april al die foto's plaatsen. Al zien ze er verdomd grappig uit Wink

Dat doen ze niet... .ze plaatsen een link naar de site die tegen de regels in te vroeg gepubliceerd heeft Wink

(zie dat het veranderd is.. gisteravond was het plaatje nog een link naar light-bikes.de)
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 31, 2006 6:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

msxx schreef:
Dat doen ze niet... .ze plaatsen een link naar de site die tegen de regels in te vroeg gepubliceerd heeft Wink

(zie dat het veranderd is.. gisteravond was het plaatje nog een link naar light-bikes.de)

Omdat die lullo's zich niet hebben gehouden aan het embargo en we zelf de foto's nog niet op de server hadden gezet, moest ik even improviseren gisterenmiddag...
Naar boven
Nielz

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 31, 2006 7:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er errug leuk en strak uit... SRAM-XTR... zie het nog niet gebeuren maar leuke 1 april grap Surprised Laughing
Naar boven
BOSS

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 31, 2006 7:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het wel mooi spul hoor. Combinatie van zwart met zilver is iig beter dan die hoogglans troep van de afgelopen jaren.

Moet wel bekennen dat het behoorlijk op Sram lijkt met die X zo prominent aanwezig...........

dusssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Xircuit

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 31, 2006 9:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het nog helemaal zo gek nog niet. Het ziet er véél functioneler uit als als de vorige Bling Bling serie. Het heeft zeker wat weg van de nieuwe Sram series, maar dat is niet negatief. Daarnaast zijn de componenten erg licht en zijn de Rapidfires weer terug. Super!
Luc

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 31, 2006 10:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik mis foto's van de cranks ...
Sven

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 31, 2006 11:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Luc schreef:
Ik mis foto's van de cranks ...

Dat zal zaterdag uitgebreider worden toebelicht, denk en hoop ik...
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 31, 2006 11:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Vanacht om 1 minuut na middernacht zul je hier alle beschikbare info kunnen vinden omtrend de nieuwe XTR line-up, inclusief de details voor de gewijzigde XTR cranks....
Gène

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 31, 2006 8:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk, het is als nieuwjaar alleen een beetje later. Ik blijf niet op. Maar ik log morgen wel zeker even in om te kijken.

Ben toch wel benieuwd.
mzzl
Gène
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 31, 2006 11:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Uitgebreide details en fotos staan nu online!
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: