Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

4 uurs Estafette 26 inch 22 april 2007 te Bladel ZoekenZoeken

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden
Auteur Bericht
Nielz

BerichtGeplaatst: Za Feb 04, 2006 2:38 pm    Onderwerp: 4 uurs Estafette 26 inch 22 april 2007 te Bladel Reageer met quote

(Edit op 7-1-2007)

We zijn weer volop bezig met de organisatie van de estafette. Deze organiseren we voor de 11e keer en wel op zondag 22 april 2007.

We organiseren een 4-uurs estafette voor teams bestaande uit twee personen. De kinderen worden gedurende de dag vermaakt met de Kids-Race.

De inschrijving is inmiddels gestart. Very happy

Meer info en inschrijvingen op: www.26inch.nl

Laatst aangepast door Nielz op Za Jan 27, 2007 12:09 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 10:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wie hebben er al ingeschreven?

Vul het lijstje aan:

- Team 2 x 2: tandemkoppel 1: TBB & SGT, tandemkoppel 2: Adze & Joleen.
- .....

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Di Feb 07, 2006 7:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

So Far, de rijders van DP:

- nr. 10: Team "Bigger is Better": Hubert & Cloxxki;
- nr. 55: Team "2x2": TBB/SGT & Adze Slijp/Joleen Hakker;
- nr. 57: Team "Gies": Leonard & Frank Giesbers;
- nr. 64: Team "Sesamstraat": Pino/Ieniemienie & Dubbelop/Marieke?

TBB
Naar boven
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Vr Feb 17, 2006 6:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn duo-maatje is niet in zulke staat dat hij het aandurft om de 4u wedstrijd te gaan rijden.

Waarom is het de 23e, tegelijk met Oldenzaal eigenlijk?

Ik zal kijken of ik nog een maatje kan vinden, zou leuk zijn!

Rinse
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Nielz

BerichtGeplaatst: Za Feb 18, 2006 4:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Rinse Appelstroop schreef:
Waarom is het de 23e, tegelijk met Oldenzaal eigenlijk?

Hier wil ik graag wel wat over kwijt...een stukje geschiedenis Wink

De 4-uurs estafette wordt al jaren georganiseerd in het weekend na pasen. Wij kiezen voor dit weekend omdat dit voor velen bikers een weekend was waar niet gek veel mountainbike evenementen georganiseerd werden, de weergoden zijn ons altijd goed gezind in dit weekend en we kunnen beroep doen op voldoende vrijwilligers.

Waarom Oldenzaal (of KNWU) speciaal dit weekend gekozen heeft weten we niet... gekeken naar hun historie... weekje eerder... weekje later... oftewel, wordt veel in geschoven.

Dit jaar valt het helaas samen met ons evenement. Sad

Voor een groep bikers een reden om ons evenement te laten schieten en te kiezen voor de (nieuwe) eerste wedstijrd van de Benelux-Competitie.

We hebben er voor gekozen om niet te wijken voor een groot commercieel evenement als de Benelux-Competitie. We vinden het wel jammer dat het tegelijk valt met ons evenement.

Wij worden nu min of meer gedwongen de concurrentie aan te gaan met de Benelux-Competitie.
Bikers staan voor de keuze: 4 uurs estafette of Benelux-Competitie...
een deel kiest voor de estafette, een ander deel voor de Benelux-Competitie

Beide organisatoren verliezen hierdoor deelnemers... maar ik denk dat wij meer moeite moeten doen om ons deelnemersaantal te verkrijgen aangezien de Benelux-Competitie een internationaal getinte wedstrijd-cyclus is.
Naar boven
Nielz

BerichtGeplaatst: Zo Feb 19, 2006 12:53 pm    Onderwerp: Parcours Reageer met quote

Sportief nieuws nu... Very happy

De beschrijving en foto's van het parcours zijn te vinden op www.26inch.nl. Smile

De opmerkingen gemaakt in een ander topic van dit forum zijn hierin meegenomen. Meer ruimte en een logischere/ruimere Arms wide open indeling.
Naar boven
Scottie

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 31, 2006 8:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag heb ik besloten dat ik ook mee ga doen met de estafette gemengd. Smile Voor mij wordt dit de eerste keer, maar dat mag de pret zeker niet drukken. Mijn team maatje doet voor de 6de keer mee. We moeten alleen nog een team naam verzinnen, maar dat komt wel goed.

Tot 23 april allemaal.
Surprised
Naar boven
Hubert !

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 31, 2006 11:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Cloxxki en ik doen inderdaad ook mee als team "Bigger is better", ik (waarschijnlijk Klok ook) heb er erg veel zin in, vorig jaar was het een erg geslaagd evenement.
Er zijn nog inschrijfplaatsen over dus iedereen die zondag niets te doen heeft .....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Nielz

BerichtGeplaatst: Za Apr 01, 2006 3:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Scottie schreef:
Vandaag heb ik besloten dat ik ook mee ga doen met de estafette gemengd. Smile Voor mij wordt dit de eerste keer, maar dat mag de pret zeker niet drukken. Mijn team maatje doet voor de 6de keer mee. We moeten alleen nog een team naam verzinnen, maar dat komt wel goed.

Tot 23 april allemaal.
Surprised

Errug mooi dat er met jullie erbij 6 gemengde teams mee-doen, (eigenlijk 8 als je de tandemteams mee telt. Team 2x2 heeft ook een leuk stukje geschreven. (check www.26inch.nl Smile)

Laatst aangepast door Nielz op Za Apr 01, 2006 3:08 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Nielz

BerichtGeplaatst: Za Apr 01, 2006 3:08 pm    Onderwerp: parcours Reageer met quote

Urnyke schreef:
Het parcours is een stuk beter dan vorig jaar. Zelfs een afdaling op een trap en het is een erg mooi bosgebied. Ook bij regen blijven deze naaldbossen droog.

Deze trap?! Wink

Het parcours is idd droger en een stukje selectiever dan vorig jaar in ieder geval. Het is een omgeving met veel meer mogelijkheden. Wink De snelste tijd voor een rondje zal rond de 15-16 minuten liggen maar dan zit je goed stuk.
Op onze site is een mooie plattegrond te vinden van het parcours... dus als je zin hebt kun je deze verkennen. Very happy
Naar boven
Nielz

BerichtGeplaatst: Zo Apr 16, 2006 11:37 am    Onderwerp: Nog 1 week!! Reageer met quote

Nog één week en dan is het al zover. De 4 uurs estafette gaat dan van start. Er zijn nog plaatsen beschikbaar, dus als je nog mensen weet: geef het door! Wink

Meer info/informatiebrieven voor deelnemers zijn te vinden op:
www.26inch.nl

Tot volgende week zondag!Surprised
Naar boven
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Zo Apr 23, 2006 7:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tjesuz, wat was dit leuk!!!

TBB
Naar boven
Pino

BerichtGeplaatst: Zo Apr 23, 2006 8:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hij was goed !

Probeer voortaan altijd de estafette samen te laten vallen met een topcompetitie.
Is je sfeer waarschijnlijk een stuk beter.
Naar boven
Scottie

BerichtGeplaatst: Ma Apr 24, 2006 4:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het was inderdaad een leuk wedstrijdje. Lekker weer en ook erg gezellig. De sfeer was inderdaad goed Thumbs up!

Volgend jaar weer.
Naar boven
trek

BerichtGeplaatst: Do Jun 01, 2006 7:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mischien wat laat maar ik moet zeggen het was weer prima geregeld en het weer was natuurlijk weer goed.

Hier een filmpje van ons team en de rest van de wedstrijd:
http://video.google.com/videoplay?docid=7524128332358268804
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Nielz

BerichtGeplaatst: Wo Dec 06, 2006 10:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

trek schreef:
Mischien wat laat maar ik moet zeggen het was weer prima geregeld en het weer was natuurlijk weer goed.

Erg leuk filmpje, mogen we deze op onze website linken? Cool
Naar boven
trek

BerichtGeplaatst: Di Dec 19, 2006 9:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nielz schreef:
trek schreef:

Erg leuk filmpje, mogen we deze op onze website linken? Cool

Tuurlijk mag dat, we zullen dit jaar ook zeker weer van de partij zijn (zevende keer ofzo Arms wide open ) waarschijnlijk met een fatsoenlijkere camera zal dan proberen ook wat meer andere mensen te (laten) filmen dan alleen ons pa en iik Rolling smile

Groeten

(trouwens linken tuurlijk maar dan wel deze:
http://robmeeuwessen.nl/estafette.wmv
Is beter voor het bezoekersaantal op mijn website Wink )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
trek

BerichtGeplaatst: Di Dec 19, 2006 9:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hier nog even een fototje die ik tegen kwam

Met de crossmaxen sl 3de van achter ben ik, En helemaal vooraan met die gare groen witte helm kloxcki (njaa ik schrijf het helemaal fout maar je reed wel verdomt hard met dat rare stuurtje Shocked )
Naar boven
Nielz

BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 6:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tis Cloxxki Wink en ik zag dat je al weer ingeschreven hebt. Smile
Thnx voor het filmpje

Voor de mensen die in willen schrijven, de inschrijving is dus geopend.
Zie onze website: www.26inch.nl
Naar boven
Hubert !

BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 9:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Cloxxki it is ........ zittend op mijn fiets. We reden als team beiden op dezelfde fiets Smile Eigenlijk zou dat verplicht moeten worden Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Giesbro

BerichtGeplaatst: Ma Jan 08, 2007 10:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat werkt toch nietals je team bent met iemand die een totaal andere lengte heeft. Rolling smile
Naar boven
trek

BerichtGeplaatst: Ma Jan 08, 2007 11:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hubert ! schreef:
Cloxxki it is ........ zittend op mijn fiets. We reden als team beiden op dezelfde fiets Smile Eigenlijk zou dat verplicht moeten worden Wink

En jullie rijden dit jaar weer mee????.

Wij hebben nummer 6 dit jaar 1tje hoger als afgelopen editie. (toch nog eerste rij Arms wide open
Naar boven
Nielz

BerichtGeplaatst: Za Jan 27, 2007 12:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De inschrijvingen gaan goed! Reeds 79!! Maar er kunnen er nog veeel meer bij... Arms wide open

Veel teams uit het westen en noorden des Lands (Bike-Zone en Zeeleeuw)
We zien dit als een compliment naar de organisatie van vorig jaar. Mensen die vorig jaar deel hebben genomen, motiveren toch weer meer mensen. Very happy

Ons doel is dan ook om een gezellige dag te organiseren! Punk
Naar boven
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 1:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Op verzoek van de topic opener graag in het andere topic verder:

http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=30524
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Erikje

BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 2:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nielz schreef:
Meer info en inschrijvingen op: www.26inch.nl

Tall Boy Bram schreef:
So Far, de rijders van DP:

- nr. 10: Team "Bigger is Better": Hubert & Cloxxki;

Haha, per definitie gediskwalificeerd dus..... Laughing

Erikje
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden
Pagina 1 van 1

Ga naar: