Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

nieuwe route nieuwegein ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Vaste routes Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BOMBPROOF erik

BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2005 7:56 pm    Onderwerp: nieuwe route nieuwegein Reageer met quote

ik zie daar allemaal routes aan de A2 kant aangelegd worden op de skibult.

ik weet van de plannen van route van 16 [!!!] km rond de skibaan tot in Vianen aan toe door de uiterwaarden maar heren ik dank u op uw blote knieen als ie er nu ook echt komt, ligt pvd in me achtertuin man !

wie weet meer, er zijn meer nieuwegeiners hiero.

E
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Faxmulder

BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2005 8:32 pm    Onderwerp: Re:nieuwe route nieuwegein Reageer met quote

dus jij bent die gozer die die sporen trekt in MIJN achter tuin :P

Ik ben er al wezen kijken...zaterdag waren er allemaal kids en veldrijders bezig....Hij is nog lang niet helemaal af... zit ook vage trap in...Die spring jij wel neem ik aan Wink

Is iig wel iets positief!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
BOMBPROOF erik

BerichtGeplaatst: Vr Nov 04, 2005 9:13 pm    Onderwerp: Re:nieuwe route nieuwegein Reageer met quote

ik ga zaterdag 5 nov eens kijken daaro.
Gr
E
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
goofy2

BerichtGeplaatst: Vr Nov 04, 2005 9:26 pm    Onderwerp: Re:nieuwe route nieuwegein Reageer met quote

Bij de De Nedereindse Berg?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
goofy2

BerichtGeplaatst: Vr Nov 04, 2005 9:31 pm    Onderwerp: Re:nieuwe route nieuwegein Reageer met quote

wvhetstadion.nl is daar aan het bouwen.

van hun site;

Als alles op schema blijft zal het cyclocross/MTB parcours op vrijdag, 11 november 2005, opgeleverd worden.

Meer info staat bij nieuws onder "oplevering.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ironhorse Erik

BerichtGeplaatst: Za Dec 10, 2005 4:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er nu een paar keer gereden [maakt voor mij incl de rit erheen en weer terug totaal 30km] maar na 2 rondjes op de bult ben je wel aan je eerste biertje toe.

Het is puur interval training, bijzonder zwaar en in de afdalingen kun je niet echt knallen door al die haakse bochten die erin zitten.

Jammer dat ze geen ATB-ers hebben ingeschakeld om de lijnen uit te zetten, is ook opgezet als cyclocross parcours en je weet het die gasten rennen liever met de fiets op de schouder dan bruut af te dalen en te jumpen / kombochten te nemen

Gemiste kans maar ik ga me er wel tegenaan bemoeien...........

E
Naar boven
Ironhorse Erik

BerichtGeplaatst: Vr Dec 30, 2005 7:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inmiddels mijn vaste toerrondje aan het worden en het wordt steeds leuker. De bochten liggen bijzonder klote maar als de vorst uit de grond is gaan we daar maar eens scheppen. Er is wat heel leuks van te maken met drops en kombochten maar dan moeten we ons als ATBers er wel flink tegenaan bemoeien want het is nu in handen van reetfietsers die swinters weleens cyclocrossen en dat is zo hopeloos................ze komen zelf nergens boven en gaan dan rennen om keihard op hun bek te glijden in de vette klei.

Wel humor dat wel ja.

E
Naar boven
Faxmulder

BerichtGeplaatst: Vr Dec 30, 2005 8:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

is ie al gerouted?

En hoe rij jij hem om??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ironhorse Erik

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2005 12:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nee hij is nog steeds nie gerouted, dat terwijl dat op 10 dec al gedaan zou moeten zijn.
ik rijd met de klok mee.
trouwens neem maar 3 reservebanden mee als je er gaat rijden, hopeloze hoeveelheden glas/schroeven/ander scherp spul Neutral

E
Naar boven
Faxmulder

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2005 1:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jah heb t gezien :s

zit hoop afval tussen Sad

en t gras gedeelte was lekker blubberig
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2005 1:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ironhorse Erik schreef:
De bochten liggen bijzonder klote

Nogal, naar beneden toe halen ze de snelheid er volledig uit en naar boven kom je amper de bocht doorgedraaid als je op de macht naar boven aan het rijden bent...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ironhorse Erik

BerichtGeplaatst: Zo Jan 01, 2006 4:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

we moeten maar eens gaan afspreken.
Er liggen 2 pogingen in de vorm van een kombocht daar valt nog wat van te maken.....................

E
Naar boven
Ironhorse Erik

BerichtGeplaatst: Zo Jan 01, 2006 4:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

trouwens iedereen die je daar ziet biken die lopen naar boven terwijl het gezien de omstandigheden best te rijden is, op de 1 of andere manier is er wel heel veel grip.

E
Naar boven
Faxmulder

BerichtGeplaatst: Zo Jan 01, 2006 7:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij goed weer zal ik er van de week nog ff kijken!
Ironhorse Erik

BerichtGeplaatst: Zo Jan 08, 2006 4:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben dr helemaal klaar mee
vandaag weer een jetser van een stuk vuil in mn UST bandje
weer een skeur van een cm erin
dus weer met gillende banden een nieuwe ust band halen
dr ligt zoveel puin op die route je kunt er beter wegblijven
3 weekenden op rij 45 euro nieuwe achterband

E
Naar boven
Ironhorse Erik

BerichtGeplaatst: Ma Jan 16, 2006 11:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb nu 2 ronden gereden zeer zwaar door de bagger. Je gaat fokking kapot zo op een minne 10km ploeteren.

Heb van de 10 man die er reden er >4 met lekke band gezien.

Ik had geluk blijkbaar.

E
Naar boven
Ironhorse Erik

BerichtGeplaatst: Za Jan 21, 2006 5:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben vandaag even wezen spelen met de 7point7.
Godnondeju 12km rijden op je freerider die een mt te klein is is geen pretje.
Maar lachen hoor leuke afdalingen van die lekkere hangbochten tegen een heuvel aan. Beetje scheppen en jennaait hem door de bochten dat wil je nietw eten. Er liggen al een paar kom bochten [maar niet de juiste lijn] je jankt nu lekker door die kommetjes heen dat moet beter. En er kunnen een paar schansen bij.

Heb binnenkort jullie hulp nodig, ben in gesprek met bestuur aldaar om aan te geven hoe de atb-ert denkt er iets moois van te maken.

Smile

E
Naar boven
Nelizzz

BerichtGeplaatst: Ma Jan 30, 2006 10:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zeg Iron E,
op 8 jan was je d'r helemaal klaar mee, met dank aan de lekke UST-tjes a €45 per stuk, maar de week erna en de week daar-erna ben je gewoon weer aan het knallen! Speciaal bandje op de kop getikt? Of van die groene slime erin gespoten? Don't get it
Naar boven
Ironhorse Erik

BerichtGeplaatst: Do Feb 02, 2006 8:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

gewoon een nieuw bandje
ze zeggen al u tegen me bij Schwalbe
E
Naar boven
goofy2

BerichtGeplaatst: Ma Feb 13, 2006 9:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

De route gisteren maar eens uit geprobeerd. Er is wel wat voor te zeggen. Voor interval training lijkt het me prima. Voor toeren hoef je er niet te komen. Niet echt een natuurlijke omgeving zeg maar. Qau omgeving fiets liever de andere kant op en doe een paar rondjes Lage Vuursche. Als het daar droog is tenminste anders ben je daar alleen maar blubber aan het rijden.

Nieuwegein heeft wel een paar lekker klimmetjes die je goed moe kunnen maken. In de "afdalingen" ook een paar flink scherpe bochten. En 1 iets flauwere die je te hard kunt nemen. Gevolg; schaafwond. Na 4 rondjes had ik genoeg gezien van hetzelfde en ben weer naar huis gereden. Ik zal er nog wel een paar keer te vinden zijn want op interval valt er nog wel iets te verbeteren. En als er geschept moet worden ben ik van de partij want een paar kombochten kunnen het parcour een stuk sneller en leuker maken. En mischien is er hier en daar nog wel plek voor een jumpie.

en euuh ik had geluk. Geen lekke band. Wel hier en daar glas gezien tussen de stenen.
Naar boven
Ironhorse Erik

BerichtGeplaatst: Di Feb 14, 2006 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb je de trap al gesprongen in die snelle afdaling. Top daar tot nu toe 69km/u incl claxonerende automobilsten op de A2.

Grtn

E
Naar boven
goofy2

BerichtGeplaatst: Wo Feb 15, 2006 9:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ironhorse Erik schreef:
Heb je de trap al gesprongen in die snelle afdaling. Top daar tot nu toe 69km/u incl claxonerende automobilsten op de A2.

Grtn

E

Nee nog niet. De eerste keer was ik verrast met de afwisseling en stutterde ik er lekker overheen. De tweede keer op snelheid genomen maar niet afgezet. Daar had ik eerlijk gezegd weinig fut meer voor nadat klimmetje wat ervoor zit. Normaal gesproken check ik ook altijd eerst ff afzet landing ect. daar had ik nu ff geen zin in. Volgende keer zal ik na het klimmetje ff afstappen op adem komen en wat vaart maken om de 69km/u te halen. Smile Van die paar treden merk je dan niks meer volgens mij.
Naar boven
Le Mark

BerichtGeplaatst: Za Feb 18, 2006 10:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als er gegraven moet worden etc. ben ik ook van de partij!

Trouwens nog nooit lek gereden daar..

Jammer van het vlakke op de berg, ben ik zelf niet zo kapot van Sad

Kan zeker een aardig baantje worden, ik ben trouwens lid van de vereneging die heb gemaakt heeft.. Wink
goofy2

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2006 8:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Even een quote uit een ander topic van Ironhorse Erik

Ironhorse Erik schreef:
P.S. Route op de Nedereindseberg in Nieuwegein heeft nieuw funderingsmateriaal die eindelijk van de lekke banden verlost !

Ik ber er nu 5x geweest en gisteren was de eerste keer dat ik lek reed. Combinatie van geluk en pech denk ik. Nu een latex bandje erin dus lek rijden zal zo ie zo minder voor moeten komen.
Naar boven
Faxmulder

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2006 12:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vorige week donderdag ook nog heel wat stukken glas zien liggen!!!
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Vaste routes Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

Ga naar: