Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2005 7:37 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Wegens een te harde boom op zaterdag, was ik er niet bij...

Wie heeft gewonnen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Old Manitou

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2005 7:40 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

eerste ken ik niet zo direct bij naam (michael ofzo kan ook mis zijn)
dacht dat hij op een nicoai reed
het was een nederlander
tweede ook daniel prijkel
derde was een belg Kristof Lenssens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Old Manitou

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2005 7:43 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

steelboy is het goed dat ik de foto van het podium naar jouw doormail?
dan kan jij me mss zeggen wie dat de twee nederlanders zijn
Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2005 7:45 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Michael van der Lee aka General Lee?

Mail foto maar door!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Eddy_the_Eagle

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2005 7:48 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Sorry dat ik de feestvreugde moet bederven ;D

De winnaar was Joost Wichman, tweede Daniël "kona" prijkel, derde Kristof Lenssens, vierde Bas van Son en vijfde B.J. Wessels (bernard was de winnaar van de strijd om de plaatsen 5 t/m 8.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Old Manitou

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2005 7:54 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

dat kan idd waar zijn
sorry eddy dat ik die namen niet goed heb onthouden
:-[
bedankt voor me te corrigeren
Wink
Naar boven
surfstad

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2005 8:13 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Is Kristof Lensen een Belg of een Duitser??
Voor de rest een lekker Nederlandse finale....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Christiaan

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2005 8:17 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Wat warne de prijzen? Net gene Velo stond op de site, wat dna, nieuwe vork, frame, wheelset, ofzo?
Naar boven
Old Manitou

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2005 8:21 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

men mocht kiezen van prijzentafel
oa een fullface helm, banden, konabierglas van minium 0.5liter enzo..
Naar boven
Old Manitou

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2005 8:50 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

surfstad schreef:

Kristof lenssens is een ras echte belg
oa trainingsmaatje van Nico Vinck
Naar boven
Hydraulic_Pimp

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2005 10:26 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Old Manitou schreef:

[
surfstad schreef:

Kristof lenssens is een ras echte belg
oa trainingsmaatje van Nico Vinck

Alsook de neef van nico dacht ik.
Als nico er niet is op een DH wedstrijd, dan wint hij meestal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
fredo

BerichtGeplaatst: Ma Nov 07, 2005 9:07 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

heeft er iemand foto"s van de wedstrijd en training? (liefst ook van niet de elite)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Eddy_the_Eagle

BerichtGeplaatst: Ma Nov 07, 2005 11:01 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

ik heb drie fotografen gezien... er zouden dus diverse plaatjes moeten zijn.

zelf heb ik een half uurtje video
Naar boven
Old Manitou

BerichtGeplaatst: Ma Nov 07, 2005 12:44 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

http://mountainbike.fotopic.net/c753767.html

hier staan mijn foto"s online
indien iemand fototje ervan wenst
geef maar seintje op gert.van.horebeek@mountainbike.be
Naar boven
Hydraulic_Pimp

BerichtGeplaatst: Ma Nov 07, 2005 4:37 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

ik zal ook nog enkele foto"s posten, mss niet vandaag, maar toch wsl binnen de week
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Old Manitou

BerichtGeplaatst: Ma Nov 07, 2005 6:32 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

steve ge had beter meegereden ipv wat te komen kijken
;D
Naar boven
Hydraulic_Pimp

BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2005 9:17 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Hier zijn de foto"s die ik beloofd had en ook nog een klein filmpje van de finale

Http://users.skynet.be/steve.denys/oost/oostrozebeke.avi

Naar boven
Stitch

BerichtGeplaatst: Za Nov 19, 2005 9:46 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Wanneer komt het filmpje op spinngwheels?!
Naar boven
Eddy_the_Eagle

BerichtGeplaatst: Ma Nov 21, 2005 8:21 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Kijk vanavond maar eens op de site...
Naar boven
King Zeus @ DirtE19

BerichtGeplaatst: Ma Nov 21, 2005 4:59 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Waar dan? ik zie nergens filmpjes staan...
Naar boven
Stitch

BerichtGeplaatst: Wo Nov 23, 2005 10:37 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

ik zie ook geen filmpjes?:S van Oostrozebeke:(
Naar boven
Eddy_the_Eagle

BerichtGeplaatst: Vr Nov 25, 2005 1:07 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

hij is er...

Naar boven
fredo

BerichtGeplaatst: Zo Nov 27, 2005 10:15 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Eddy_the_Eagle schreef:
hij is er...

haha, leuk filmpje (behalve de muziek). vooral omdat ik ertussen sta Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Chmod

BerichtGeplaatst: Ma Nov 28, 2005 8:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hopelijk doen ze er volgend jaar ook terug eentje...

heb tijdens de training m'n achteras naar de Embarassed gereden.
Naar boven
jerre

BerichtGeplaatst: Wo Jan 11, 2006 7:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wel jammer dat parcour er nu niet meer ligt Sad
maar in centrum oostrozebeke heb je nog leuke streetmuren Smile
en mini skate parken
greetz
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: