Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
jojo

BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2005 7:10 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

15 meter is niet extreem veel natuurlijk, maar als je maar snelheid kan krijgen en behouden toch... Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Chiel

BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2005 7:51 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Eddy_the_Eagle schreef:

wie gaan er het hele weekend en blijven daar overnachten / kamperen?

Ik zie dat er een aardige nederlandse delegatie is te verwachten, dus zal ik waarschijnlijk ook wel aanwezig zijn voor het nodige beeldwerk (nog even onder voorbehoud)...

Wij blijven in ieder geval pitten....
Wij , wil zeggen.... Harold, Nick, Bas, Suzanne en Chiel....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Eddy_the_Eagle

BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2005 11:27 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

ik denk dat ik er ook wel ben, anders blijf ik rijden. Het ziet er naar uit dat ik zaterdag in Amsterdam of Rotterdam moet zijn, anders blijf ik heen en weer rijden.

Ik neem aan dat jullie in de VW-bus slapen?

Naar boven
spoort

BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2005 11:47 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Nee, wij slapen in trekkershutten
Naar boven
Chiel

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 12:15 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Uch....

Spoort heeft gesproken...... ;D ;D
Naar boven
Eddy_the_Eagle

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 1:12 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Ik kijk wel hoe ik de nacht ga doorbrengen. Ik denk dat ik de bak van mijn chevy (groot woord voor een keine auto) eens ga uitproberen.
Naar boven
Yvkov

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 10:59 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Vlakbij is ook een boerderij!! Mss kunnen jullie allen tussen het hooi slapen!!
Greetz
Yvkov
Naar boven
fredo

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 11:54 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

bij gene regen, zal ik der zijn!!!!

en als ge in Gent weggaat en ge houdt van dance/house (gene techno dus en jammergenoeg dan ook gene DnB), check dan zeker den decadance ies!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
surfstad

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 7:38 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

hummmmm bij het zien van die beelden twijfel.
Een fourcrosstrack die nog maar net neer gelegd is :Smile
Wie ging er zaterdag al heen dat ik ff ken sjekken??
Tis nl. ook opening van de dirttracks in Helmond....
Naar boven
Chiel

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 9:48 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Hee Jeroen , Bel 1 van ons maar zaterdag avond....Wij zijn er dan nml al...
Aaigght....?

Wink
Naar boven
spoort

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2005 7:25 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Ik heb afgelopen week een mailtje naar freex.be gestuurd, dit is wat ik terug kreeg

Hi,

Kunnen waarmaken?

De track is praktisch af, ik stuur je wat foto’s door als ze helemaal af is.

Beschik ook niet over een digitaal toestel, vandaar..

We hebben zowat 25 vrachtwagens aarde laten aanrukken op een licht hellend veld. Nu zijn we volop aan het shapen. Als het regent wordt het wat harder trappen, maar track ziet er ok uit…

Groeten,

Tim

FreeX

Naar boven
Hydraulic_Pimp

BerichtGeplaatst: Do Nov 03, 2005 4:26 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Ik heb juist met iemand gepraat die beetje heeft helpen schuppen aan het parkoer.

Die foto was vanjuist toen de vrachtwagens hun aarde hadden gelost.
Hij zegt dat het parkoer in orde is (hij rijdt ook mee).

Het helt wel niet zoveel af, dus zal het stampen worden.
Bij overvloedige regen (want het heeft hier de laatste dagen toch wat geregend) zullen er tapijten matten gelegd worden.

Gisteren zijn ze met rollen over het parkoer geweest en het gras is praktisch volledig weg.

Hij ging proberen als hij thuis kwam van zijn werk er nog vlug even te passeren om er foto"s van te trekken zodat ik ze hier kan posten.

I"ll keep you up to date...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Do Nov 03, 2005 4:48 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Keep us posted wur!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Christiaan

BerichtGeplaatst: Do Nov 03, 2005 8:50 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

STEVE, SHOW ME THE PICTURES!
Naar boven
Hydraulic_Pimp

BerichtGeplaatst: Do Nov 03, 2005 9:13 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Sorry m8, nog altijd geen pics.
Die gast zal er wsl niet meer geraakt zijn achter zijn werk.

Ik zie hem morgen mss online.

Ik weet niet of spoort al mss iets meer weet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
spoort

BerichtGeplaatst: Do Nov 03, 2005 11:54 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Het enige dat ik weet is:

Hi,

Kunnen waarmaken?

De track is praktisch af, ik stuur je wat foto’s door als ze helemaal af is.

Beschik ook niet over een digitaal toestel, vandaar..

We hebben zowat 25 vrachtwagens aarde laten aanrukken op een licht hellend veld. Nu zijn we volop aan het shapen. Als het regent wordt het wat harder trappen, maar track ziet er ok uit…

Zolang ik geen foto"s heb ontvangen gaan wij niet.......
Waarschijnlijk krijg ik morgen foto"s zoals mij beloofd is.

Als ik deze morgen binnen krijg, worden deze geplaatst op

www.fourcross.nl

Naar boven
camouflage
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Nov 04, 2005 7:21 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Yo,

Ik zal alsnog moeten afzeggen . Sad

Et zal dees jaar alleen nog street worden peinz ik .

-camou-
Naar boven
Hydraulic_Pimp

BerichtGeplaatst: Vr Nov 04, 2005 10:10 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Just ne keer gebeld naar freex.

Tim was daar niet en zal er vandaag en morgen niet meer zijn, dus jammergenoeg geen foto"s.

Het is 450m lang, de kombochten en jumps liggen perfect qua hardheid.
Op de rechte stukken ligt er niet echt om te zeggen veel modder, maar er zal hard moeten getrapt worden, het parkoer is conditioneel zwaar.

Er liggen tafels en dubbels over het ganse parkoer verspreid en wie de dubbels neemt zal een snellere lijn hebben.

Men ging deze morgen alles nog eens plat walsen, zodat als het droog blijt, het perfect zou liggen voor morgen...

Meer kan ik ook niet zeggen want meer weetik ook niet.

Grtz
Naar boven
spoort

BerichtGeplaatst: Za Nov 05, 2005 1:02 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Op http://www.fourcross.nl/ staan diverse foto"s van de baan.
Naar boven
Christiaan

BerichtGeplaatst: Za Nov 05, 2005 9:42 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Hmm, ik had er meer van verwacht, wellicht te laat begonnen?
Naar boven
Hydraulic_Pimp

BerichtGeplaatst: Za Nov 05, 2005 1:50 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Christiaan schreef:

Hmm, ik had er meer van verwacht, wellicht te laat begonnen?

Niks te laat begonnen.

REGEN...
Naar boven
Hydraulic_Pimp

BerichtGeplaatst: Za Nov 05, 2005 2:24 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Just telefoon gehad van iemand die terplekke is om te trainen. Hij zei dat het parkoer sjiek is en dat er nergens sporen liggen door in de modder rijden.

Alles is mooi vlak
Naar boven
surfstad

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2005 10:39 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Heb ook goeie berichten gehoord, maar ja de wind is op komen zetten en de golven laten ons vandaag ook niet in de steek, dus Jeroen zit op het strand.
Naar boven
Eddy_the_Eagle

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2005 7:32 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Voor degenen die er niet waren, jullie zien in de loop van de week wel wat jullie gemist hebben Wink
Naar boven
Old Manitou

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2005 7:33 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

ben ervandaag gaan kijken naar de wedstrijd
voor de omgeving is het parkoes zeer geslaagd
toffe sfeer en goed weer
geweldige speaker
wat moet een mens meer hebben
(mss dat er belg zou winnen ipv een nederlander :P )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: