Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
surfstad

BerichtGeplaatst: Wo Okt 12, 2005 4:54 pm    Onderwerp: Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Vroeg me af hoe gezellig dit gaat worden.
Hij staat bij mij in mijn agenda!
Weet iemand of je daar kan slapen zaterdag op zondag?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Daniel air

BerichtGeplaatst: Wo Okt 12, 2005 6:09 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Ik en Kevin gaan. Je kunt er wel in je tent of auto slapen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
sambal

BerichtGeplaatst: Wo Okt 12, 2005 9:17 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

anders maak je ff een heel duidelijke folder Confused
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Mister P2

BerichtGeplaatst: Wo Okt 12, 2005 10:19 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Waar?
oostrozerbeke de ......(vlak bij ter nolst)
6 november 2005
om 1000u.(10 uur dus)
en training op zaterdag

nou op 1 woordje na prima te lezen tog
hoop dat je wat heb aan de vertaling Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
the joker

BerichtGeplaatst: Do Okt 13, 2005 7:24 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Eigelijk zou ik over die4x wedstrijd ook wel wat weer info willen krijgen als het gaat?Want ik woon namelijk op 2uur rijden van die plek en is het dan wel de moeite om af te zakken?+Wat voor een omloop gaat dit zijn:heel kort,lang,met een downhill bak te rijden,... en zo van die vraagjes.

greets the joker Smile
Naar boven
Space Man Spiff

BerichtGeplaatst: Do Okt 13, 2005 8:49 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

meer info op www.freex.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2005 8:06 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

routebeschrijving zou wel handig zijn.
SBG crew is ook van plan naar Vlaanders af te reizen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
surfstad

BerichtGeplaatst: Zo Okt 16, 2005 8:14 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Arnetteman schreef:

routebeschrijving zou wel handig zijn.
SBG crew is ook van plan naar Vlaanders af te reizen.

Hi,

Ik mail een goed wegbeschrijving binnenkort.
Zal ook duidelijk uitgepijld zijn vanaf de E17 (van Antwerpen, langs Gent richting kortrijk, afrit Waregem)

Tot dan,
tim

Was de reactie van Tim op de vraag hoe je er komt.
Greetz,
Jeroen

Naar boven
fredo

BerichtGeplaatst: Zo Okt 16, 2005 10:22 am    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Als het weer ca va is en ik me goed in me vel voel, kom ik wrs wel ies af (eerst"e keer 4x, whooha...). K ben overlaast bij Tim geweest en die vertelde me da alle jumps tafels gingen zijn, je moet ze dus niet springen (liefst wel natuurlijk).
Naar het schijnt kan je er ook van zaterdag op zondag kamperen.

Doet er nog volk van de buurt van Sint-Niklaas of Gent mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Yvkov

BerichtGeplaatst: Zo Okt 16, 2005 7:06 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

"lo gaste!!

4x in mijn achtertuin, fun fun fun!!
Jips, "k woon er op een stap vandaan, dus.....als er nog enige belangrijke info los komt, hou"k jullie asap op de hoogte!!!!

mss ook handig... www.26inchcollective.be topic 4x
http://www.dcdrs.be/mtbforum/viewtopic.php?t=271

Greetz, Yvkov
Naar boven
fredo

BerichtGeplaatst: Ma Okt 17, 2005 5:09 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

@YVKOV: kunt ge daar ne keer een paar (ev slechte kwaliteit) foto"kes van maken. Dan weet ik waar ik me kan verwachten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Daniel air

BerichtGeplaatst: Ma Okt 17, 2005 5:52 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Baan moest nog gemaakt worden volgens mij.
Naar boven
Yvkov

BerichtGeplaatst: Ma Okt 17, 2005 5:57 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

sure......zodra de hemel er is staan de pic"s op"t forum!!! Cu
Naar boven
Space Man Spiff

BerichtGeplaatst: Ma Okt 17, 2005 10:01 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

fredo schreef:

Als het weer ca va is en ik me goed in me vel voel, kom ik wrs wel ies af (eerst"e keer 4x, whooha...). K ben overlaast bij Tim geweest en die vertelde me da alle jumps tafels gingen zijn, je moet ze dus niet springen (liefst wel natuurlijk).

komde gij nie naar waasmunster??? ken ik u?
Naar boven
fredo

BerichtGeplaatst: Di Okt 18, 2005 3:08 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Space Man Spiff schreef:

[
fredo schreef:

k ben der van t weekend nog ies geweest (mee mn bmx), t was wel sucken omdat t veel te droog lag. k kom der wel nie veel. k ga meestal gaan streeten in Gent, en als k hoop ook paar jumps thuis liggen. waar gij der den zondag?
Naar boven
camouflage
Gast

BerichtGeplaatst: Di Okt 18, 2005 6:01 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Als ik $ en tijd ervoor heb , kom ik af ! ;D

Tenzij er iemand me vanuit Antwerpen wilt meenemen ...¿

-camou-
Naar boven
Space Man Spiff

BerichtGeplaatst: Di Okt 18, 2005 8:55 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

fredo schreef:

[
Space Man Spiff schreef:

[
fredo schreef:

nee mn fiets is kapot, maar kzag dat je vanc het waasland was dermee, krij op een planet x in luipaard kleuren

k ben der van t weekend nog ies geweest (mee mn bmx), t was wel sucken omdat t veel te droog lag. k kom der wel nie veel. k ga meestal gaan streeten in Gent, en als k hoop ook paar jumps thuis liggen. waar gij der den zondag?
Naar boven
surfstad

BerichtGeplaatst: Wo Okt 19, 2005 6:15 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

[quote]Hey Jeroen,

Ik zag je topic op het Dp forum, je weet wat de afspraak is, als ik rij, rij jij ook!

Tom
[/quote]
zomaar een lijn in mailverkeer tussen mij en Tom van Kona.
Ik denk dat ik maar mee ga rijden!
Ja toch!!!
Naar boven
Bart

BerichtGeplaatst: Vr Okt 21, 2005 6:12 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Daniel air schreef:

Baan moest nog gemaakt worden volgens mij.

Zijn er al foto`s? En is het waar dat de baan nog gebouwd moet worden, zou wel weer lekker op z`n belgisch zijn.......
Naar boven
Daniel air

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 1:39 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Waar blijven die foto"s nou?
Naar boven
Yvkov

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 9:02 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

http://www.dcdrs.be/mtbforum/viewtopic.php?p=1460#1460
Naar boven
Daniel air

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 9:10 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Moet dat de 4x baan worden? Het lijkt gewoon helemaal vlak.
Of vergis ik me nu.
Naar boven
Christiaan

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 11:49 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

Idd, lijkt erg vlak, zal eerder BMX worden dan
Naar boven
Eddy_the_Eagle

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 11:55 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

wie gaan er het hele weekend en blijven daar overnachten / kamperen?

Ik zie dat er een aardige nederlandse delegatie is te verwachten, dus zal ik waarschijnlijk ook wel aanwezig zijn voor het nodige beeldwerk (nog even onder voorbehoud)...

Naar boven
Yvkov

BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2005 5:53 pm    Onderwerp: Re:Wie gaat ook fourcrossen in België op 06-11? Reageer met quote

"lo Gaste,

Wel zo vlak is het nu ook weer niet hoor!
Komt mss door mijn panorama fotoke! Da geeft wel e breed beeldje aan maar maakt de dimensies wel wat omzeep.
Bon, effe schatten wat het niveau verschil zou zijn, gmmmm 15m max, zal zo wel iet zijn!
En wie niet snel genoeg kan remmen je kan je laten plonsen in de Mandel, een beekje.
Qua slapen...der zijn hier niet zoveeel BB"s in de buurt maar kijk es op de onderstaande link en daar staat er wel wat tussen in de streek. Zoek onder regio Waregem-Oostrozebeke -Tielt
http://www.toerisme-leiestreek.be/nl/logies.asp
Mss even informeren bij El Parador (eigenaar vroeger de beste café-baas uit Tielt en omstreken!! Wink
Hotel 3 sterren in Tielt
Tarief tss 56 € en 120 €
Ruiseledesteenweg, 11
8700 Tielt
Tel : +32(0)51 40 12 50
Fax : +32(0)51 40 61 94
Voila nog een kaartje en je kan niet verloren rijden in de buurt.
http://www.toerisme-leiestreek.be/nl/fietskaart05deel2.pdf

Ps; het is hier allemaal zo dicht bij elkaar (straal van 50km) dus slapen in Gent of Brugge is perfect mogelijk!! Voorkeur Gent qua uitgaan s" avonds!! http://www.use-it.be/gent/ned/
http://www.toerisme-leiestreek.be/nl/logies.asp?is=Gent&type=Gastenkamers

Greetz,
Yvkov

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: