Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Xircuit

BerichtGeplaatst: Za Okt 29, 2005 7:06 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

JJ schreef:

[
Xircuit schreef:

ivm met werk moet ik het laten af weten, helaas!

Das jammer, hebben ze in Duiven geen rustdagen om te fietsen Wink

JJ

Nou, zo iets ja. De komende tijd veel koopzondagen dus veel verdienen, maar weinig fietsen.

"ieder voordeel heb ze nadeel"..... In iedergeval veel plijzier!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Za Okt 29, 2005 7:28 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Koopzondag? Ojah.. dan moet ik kopen jah!!

Afschaffen die zooi! Al is het alleen al om te kunnen fietsen. Al hoewel... wat doen die mensen die op koopzondag aan het kopen zijn, als ze niet kunnen kopen? Hmm.. boswandeling met hun Golden Retriever natuurlijk... hmm.. laat maar... Confused
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Za Okt 29, 2005 11:48 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

De klok wordt een uur terug gezet. Doe je dat zelf niet, vraag je je af waar iedereen blijft.

Toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Hubert !

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 8:09 am    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Cloxxki schreef:

De klok wordt een uur terug gezet. Doe je dat zelf niet, vraag je je af waar iedereen blijft.

Toch?

Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen ? Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 5:10 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Wouw, dat was super!!

Jacomine en Klokkie, van harte gefeliciteerd met jullie titel!!!

De fotoos volgen!

JJ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 5:54 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Met dank aan de organisatie (... ) Wink en aan de weergoden. Echt enorm enorm goed weer, beter zullen we het in het najaar nooit meer treffen. Super.

Parcours goed, fiets goed (al hoewel ik drie keer mn ketting handmatig weer in de stand "drive" moest zetten), publiek goed, rijders goed, alles goed. Voor mijn doen zelfs een goede start, ondanks de handicap bij de LeMans start Wink

Ik heb een aantal fotograven gezien, ben erg benieuwd. Klopt het dat ik ook een videocamera voorbij heb zien komen??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 5:57 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Even erbij vermelden dat Jacomine maar 10 mannen voor zich had, in een veld van tegen de 30.

Singlespeed is dus voor meisjes.

Perfect gekozen datum. Wintertijd komt zeker 1 weekend te vroeg, want het is duidelijk nog zomer.

Ik ben zelf wel tevreden over mijn keuze voor de locatie. Het pakt niet alleen goed voor me uit (de wisselbokaal is back with daddy), en voor het 3e jaar oip rij binnen Dirty Hill, maar het hangen en inrijden was al ruim genoeg voor ene geslaagde dag.

Ook een compliment voor Ben "Bling Bling" Dekker, die voor zover ik me herinner nu op elk NKSS podium gestaan heeft, en het me ook vandaag heel lastig gemaakt heeft. Hij wist een 29" 1-2"tje te voorkomen vandaag, Hubert werd heel knap 3e.

Ben had bij de start de tegenwoordigheid van geest even de stopwatch in te drukken, en kon dus melden dat we er 1:07:00 over gedaan hadden. Vrij scherpe voorspellingen dus, en een leuke richttijd over 4 rondjes voor het schakelvolk. Ik kan me slechtere wedstrijd-simulaties voorstellen dan op Dorst...

En wat een mooie paden he, niet dan? Kleine kinderen kunnen erover rijden, maar als je "eigen tempo" rijdt heb je toch je handen vol. En de benen vol zuur...

Hertog Jan, daar houd ik van! Geniale actie Jelle, het heeft me zelden beter gesmaakt.

Meer dan voor herhaling vatbaar, voor gewoon een meetinkje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 6:02 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

DeKerf"s schreef:

Ik heb een aantal fotograven gezien, ben erg benieuwd. Klopt het dat ik ook een videocamera voorbij heb zien komen??

Tom (Surly Cross-Check) is op een gegeven moment gestopt om foto"s te nemen.
Ivo heeft tijdens de gezamenlijke inrijd-ronde een helmcamera bediend, die tijdens het stukje "eigen tempo" gemand werd door Edwin "Bike2Build Webby" vd Velden die ongetwijfeld mooie beelden van iedereen geschoten heeft. Ik heb een gerucht opgevangen dat een DVD gedrukt zal worden voor geinteresseerden, maar eerst zal er afgekeken en eventueel gemonteerd moeten worden.
Ook Jelle heeft een rondje minder gereden om foto"s te nemen.

Oh, ik telde 6 Surly"s. Niet gek voor een dergelijk moeilijk verkrijgbaar product.
Minstens 4 Kona"s ook.
Naar boven
wictor

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 7:03 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Idd, geniale dag. Ik heb zelden zo"n gave wedstrijd gereden. Uiteraard nogmaals felicitaties aan Cloxxki & Jacomine!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 7:14 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Wicky, als je niet te lui geweest was je banden te wisselen, was ik nu degene geweest die jou feliciteerde. Je reed een erg sterke race, vraag me af of je dat met versnellingen wel sneller had gekund, volgens mij heb je gewoon talent hiervoor Smile

De banden die ik had willen monteren bestaan nog niet in mijn maat Sad
Naar boven
Xircuit

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 7:20 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Nou mensen, ik heb heerlijk gewerkt vandaag. Confused

De felicitaties aan Cloxxi en Jacomine!

Foto"s!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 7:27 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

"t Was heel erg leuk. Wel een hoop gekut met de fiets helaas Sad >Sad Maar het weer, de sfeer, de ambiance, de track, het was allemaal erg leuk.

@ Cloxxki: ik heb diverse foto"s en filmpjes. De meeste redelijk klein (sub 5 Mb), alleen degene met de fietsen in rij is meer dan 11 Mb.

Foto"s kan ik posten via Pinkbike, films via een goed idee?

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Pottser

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 7:37 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Erg leuke dag gehad. Dit moet een nederlands record zijn, zoveel singlespeeders bij elkaar. Goed rondje, mooi weer en lekker gefietst. Snel weer. Dank aan de organisatie/bedenkers.

Ben ook erg benieuwd naar de foto"s.

En ook namens mij: !!!!! GertJan en Jacomine GEFELICITEERD !!!!!!!
Naar boven
Xircuit

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 7:52 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Even tussen door: wat was nou het "ulitime verzet?"
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 7:57 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Het podium van vandaag:

vlnr: Ben (2), Klokkie(NKSS 2005), Hubert (3), Klara(2) en Jacomine (NKSS 2005)

Volgend jaar een compleet dames podium??

De pics vind je hier!

Heb geen zin om alles te linken, dus doe je best!!

JJ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Exar

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 7:58 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

In ieder geval geen 32:16 Confused

Grappig rondje, het werd wel steeds gezelliger met al het publique dat langs de kant stond, onbewust getuige van een heus NK. Toen ik aan mijn fiets aan het prutsen was vroeg iemand aan mij: "heb jij nou zo"n naafversnelling?" en daarna: "heb je echt geen versnelling?!?", was wel een beetje lastig uit te leggen hoe dat nou werkte.

De strijd "van voren" heb ik door allerlei redenen moeten missen, maar ik geloof wel dat Ben Klokkie nog een beetje partij heeft kunnen geven. Ik heb Hubert nog een halve ronde op sleeptouw genomen op weg naar de kop van de wedstrijd, een inspanning die ik later moest bekopen met een aanlopend achterwiel (causal verband? zeker!). Het was echt tof om te zien hoeveel mensen er mee deden, de nederlandse singlespeedscene is zeker groeiende. Er was zelfs iemand op een chopper! (toch, Bram?).

Volgend jaar iets eerder, of gokken we weer op 20 graden plus in eind oktober?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 8:13 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Exar schreef:

Volgend jaar iets eerder, of gokken we weer op 20 graden plus in eind oktober?

Volgend jaar eigenlijk weer een volwaardige wedstrijd, maar of we ergens voet aan grond krijgen.
Mensen met ideeen, spui ze.

Walter kwam al met een rondje bij Schwalmen, moeten even uitzoeken hoe het daar zit met eigenaren enzo...

Kent niemand iemand met een achtertuin als Dorst???

JJ
Naar boven
wictor

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 8:20 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Qua verzet....tja.... 32:16 was toch te licht. Wink
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 8:26 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

nr"s 1, 2, 3 en 4:

Naar boven
TomG

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 8:34 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Was idd een hele vette dag.
Ik heb zo"n 180 foto"s gemaakt, moet ze straks nog ff online schoppen dus heb geduld.

Ed heeft ook al wat zooi op de b2b site gezet.
Naar boven
TheBigLjeweetwel
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 8:47 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

He ik vond het wel leuk om jullie allemaal eens te zien, half Singlespeedend Nederland... ;D was me wel een grote groep. Voor mij was het makkelijk om langs te komen want ik woon er zeer dichtbij ... 10 minuten fietsen.. :P maja vooraan ging het best hard aan de kop, paar keer ook aan het parcours gestaan om te kijken wie er allemaal voorbij kwam, en hoe ze dat deden. Cloxxki had er goed de sokken in alsmede zijn achtervolgers. Sommige andere deden het wat langzamer, maar ja als je maar lol heb he. Ikkezelf met m"n Ruckus had dat wel... nog een singlespeeder geklopt... iemand in het rood, met een rood frame, kweenie wie het was.

Vlgs mij staat ie op deze foto.

Ik sta der ook op, das in ieder geval leuk, bedankt ervoor. Maar waarschijnlijk was dat meer toeval.

Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 8:55 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Woh, flyin"Brian Ralph Smith Lopes himself was ook aanwezig!!

Naar boven
TheBigLjeweetwel
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 9:18 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Hier staat ie ook nog op... met de verkeerde fiets aan het posen, :Smile van TBB... die probs had met z"n a-demper. Jammer voor hem. Confused
Naar boven
didadunlop

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 9:47 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Klinkt als een gezellig feestje... Volgend jaar (dan wel volgende SS meeting) probeer ik wel aanwezig te zijn...

Maar gelukkig vanmorgen wel lekker gecrosst bij ons in de bossen...

Naar boven
TomG

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 10:09 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

foto"s staan op http://www.ricardis.tudelft.nl/~tom/NK%20SS%202005/
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8

Ga naar: