Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 1:26 pm    Onderwerp: NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

vaste Route Dorst, 30 Oktober

Start rond 12.00, exacte lokatie wordt nog bekend gemaakt.

Geen wedstrijd, 1 ronde gezamenlijk, daarna 4 rondjes op eigen initiatief.

Zoals met elke rit, houd je aan de MTB regels zoals die landelijk zijn opgesteld:

- Fiets alleen daar waar het is toegestaan
- respecteer de natuur: Plant en dier
- Fiets in kleine groepjes
- Waarschuw andere recreanten tijdig en vriendelijk
- Benader andere recreanten en drukke locaties stapvoets
- Voorkom onnodig remmen: spaar de ondergrond
- Maak geen onnodig lawaai
- Laat geen afval achter

Wordt een fun ride waar wrs enkele mensen zich niet in kunnen houden en er een wedstrijdje van maken...

JJ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 1:35 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Goed plan!

Had ook zoiets in gedachten. 1 Rondje Posbank lijkt mij ook leuk, maar dat ziet wrs niet iedereen zitten.

Wordt idd geen wedstrijd, doen we van die leuke plastic kaartjes in onze spaken en rijden gewoon een paar rondjes, lekker makkelijk. Iedere deelnemer moet dan wel verplicht minimaal 1 toeschouwer meenemen.

Datum: 30 Oktober of 6 November
Parcours: Klokkie mag het zeggen

Prijs: Fantastische wisselbokaal, Surly Sticker (en maybe more..) en eeuwige roem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Xircuit

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 2:33 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Klinkt goed, een "officieele" competitie lijkt me het leukst (hoewel het altijd uitloopt op geouwehoer) maar is natuurlijk lastiger te organiseren.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 2:56 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Onsportief afsteken bestaat niet bij het singlespeeden, en aangezien je in Dorst onmogelijk fout kunt rijden, en er volgens mij heel wat Brabo"s SS rijden, wat mij betreft ideaal.

*Laagdrempelig : geen mens gaat klagen over dat het parcours te saai of te zwaar is.
*Parcours is kort na regen ideaal, zelden TE modderig
*Over 4 ronden lijkt dubbelen van de staart van het veld vrijwel uitgesloten, zelfs met op kop ons aller idool Exar en achteraan een meisje die voor het eerst op MTB zit.
*Dames zouden over 3 ronden kunnen, als ze dat liever hebben, hebben ze in hun eindfase misschien wat meer ruimte voor een eventuele sprint tot de finish, geen finishende mannen in de buurt.
* Waarom een nummer tussen de spaken? Bij de fisish indertificeer je je gewoon bij 1 van de toeschouwers die een uitslagenlijst bijhoudt.
* Wat beftreft startopstelling stel ik voor : Allereerste de 2003 NKSS, dan de 2004 NKSS, dan de EKSS, etc, etc. ;D
* Ben neemt de wisseltrofee mee voor de NKSS. Een damestrofee is wellicht nodig nu.
* Om alvast de concurrentie onder druk te zetten : ik tip Ben "tuindor" Dekker als kampioen. Hij reed erg makkelijk zondag op het Brabantse singletrack van Heeswijk, en liet 12 (nou, 11 dan) afgetrainde benengeschoren gearies achter zich.

Als je als man een dame meeneemt die ook meedoet mag je verder vooraan starten. Geldt niet voor NKSS of EKSS.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
klara

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 3:05 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Cloxxki schreef:

*Dames zouden over 3 ronden kunnen, als ze dat liever hebben, hebben ze in hun eindfase misschien wat meer ruimte voor een eventuele sprint tot de finish, geen finishende mannen in de buurt.
*Als je als man een dame meeneemt die ook meedoet mag je verder vooraan starten. Geldt niet voor NKSS of EKSS.

Klinkt leuk! Ben benieuwd naar de hoeveelheid dames. Lukte ook niet echt bij het EK; maar zou wel leuk zijn. Maar ik ben wel voor gelijk aantal ronden voor heren en dames. Kunnen we ons nog een beetje afmeten aan de mannen.. Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 3:11 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Ik stel voor dat we:

-of ergens op de hei in Maasmechelen gedropt worden en wie het eerst terug bij de auto is wint (hehe)
-op de 4X baan in bergschenhoek alternatief om de titel strijden
-het uitvechten tijdens een avondje karten in Mijdrecht / Utrecht in heuse singlespeed stijl Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 3:14 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Als EKSS Dames heb jij het voor het zeggen! 4 ronden dus, reken voor de snelste dame op 75-80min wedstrijd dan, goede kans dat je nog wat mannen inhaalt wanneer die moe beginnen te worden.

Neem gewoon vriendinnen mee uit het Nationale circuit. Het parcours is EERLIJK WAAR voor elke rijder goed te doen, en voor de grootste prof nog spannend.
Heel moeilijk kan het niet zijn om een DP"er te vinden die even een fiets helpt upgraden naar singlespeed.
Naar boven
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 3:17 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Steelboy, ik heb nog wel speciaal een parcours bedacht waar Brobo"s een duidelijk thuisvoordeel hebben, wil jij er weer om karten? Als jij de hal afhuurt...
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 3:23 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Het wordt Dorst.

Dat karten is hartstikke leuk, maar heb je er ook 1 waar ik in pas??

Datum wordt uiterlijk morgen bekent gemaakt.

JJ
Naar boven
EL PERRO

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 3:25 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Ha, mogen er ook bejaarden meedoen? I"m in then!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 3:27 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

EL PERRO schreef:

Ha, mogen er ook bejaarden meedoen? I"m in then!

alleen worden rollators van het parcours verwijderd..
Naar boven
EL PERRO

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 7:28 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Ha, als dat een kettingspanner is....dat is geregeld....!!! ;D Heb gewoon de dropouts wat ruimer gemaakt, en dat werkt goed, met de beperking dat ik enkel 32-16 kan rijden, de ketting is gerokken nu en de spanning netjes.....duzz geen drollator 4 me! Kijk maar even op de SS gallery.
Naar boven
TF

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 8:28 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Tof plan mensen

Ik ben er....

Mijn jongste zusje doet graag mee, haar vriendinnen van de roeivereninging zien het ook wel zitten maar hebben geen fiets, misschien heeft iemand nog een onbenutte ride staan voor het geval dat ik ze kan overtuigen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 8:48 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

goed idee, aan supporters geen gebrek.
is 4 ronde niet veel voor beginnende mtb"ers/sters? De drempel ligt dan wel hoog, 4x7km.
iemand een ss te leen voor een dame van 1,60m?(de dame in kwestie is van deze ludieke actie nog niet op de hoogte maar dat komt)
Naar boven
TF

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 9:11 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Ik zal eens kijken of ik wat gebruikte Rohloff kettingspanners kan scoren dat scheelt vast in de ombouwproblemen die er mogelijk ontstaan!

Oja roeimeisjes proberen een baanwielrenster mee te krijgen ( een goede waar ik de naam nog even van achterwege laat!) :-X
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 9:20 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Ik moet die baandame wel waarschuwen dat er ook een paar rechterbochten in het parcours opgenomen zullen zijn Smile
Te gek, zorg maar voor een goede afvaardiging om Klara wat partij te geven!
Ik ken hier in de regio misschien nog wel wat dames die mogelijk wel kans maken op de titel...
Naar boven
klara

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 9:28 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Zo, jullie maken er nog werk van! Hoe meer hoe beter! Geef me nog wel ff de tijd om mijn sleutelbeen weer helemaal functioneel te maken.. Wink
En als het de drempel lager maakt door 3 ronden voor de dames te doen, dan hoor je mij niet klagen hoor..
Naar boven
surfstad

BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2005 6:44 am    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Goed bezig Klok!
Wanneer is het nu?
Misschien doe ik ook wel mee, heb tenslotte ook single speed...
of mag 24 inch niet?
20 inch toegestaan?
Gaat toch voornamelijk wie het meeste bier drinkt... ken nl. nog wel wat BMX-ers die errug goed bier kunnen drinken!
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2005 7:21 am    Onderwerp: Re:NKSS 2005 Reageer met quote

Alles mag meerijden als het maar 1 versnelling is en mens aangedreven.

De datum wordt 30 Oktober in Dorst dus.

Ik heb nog een singlespeed staan voor een klein (1.65-170) persoon met dameszadel.

JJ
Naar boven
mr.Monster

BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2005 12:19 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

heej een zondag ;D
ik zal is kijken of ik ook mee kan rijden op me ss-er
wat voor verzet is daar het handigts?
ik rijd nu 44-18 beetje te doen daar.. ???
Naar boven
TF

BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2005 12:36 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Daar zou ik voor in de "Wat smurf je" topic voor kijken, maar het lijkt mij wel te doen
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2005 1:09 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Schijnt veel draaien en keren en korte klimmetjes te zijn, dus veel afremmen en aanzetten.

Trek je conclusie Smile

J
Naar boven
mr.Monster

BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2005 3:43 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

conclusie getrokken... andere tandwielen it will be.. Smile
dan ook gelijk maar een voorrem monteren.. :P
Naar boven
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2005 4:51 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

JJ schreef:

Schijnt veel draaien en keren en korte klimmetjes te zijn, dus veel afremmen en aanzetten.

Trek je conclusie Smile

J

Waar zit die... je conclusie??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
walter

BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2005 8:03 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Leuk idee.
Dorst is volgens mij ideaal voor dit soort grappen.
In het haantjes topic Wink van de concurentie kunnen jullie alvast een idee krijgen van het rondje en de rondetijden.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 1 van 8

Ga naar: