Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

SSWC - Live Update! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Wo Aug 24, 2005 2:16 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Same here... no Exar te vinden. Ben benieuwd of we hem ooit nog zullen zien... Vrouw mee, fietsen mee... en alles gratis tot dusver, ik weet genoeg....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
she_devil

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 12:51 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Hum.. ook thuis in huize Exar hebben we nog niks vna ons "kleine" broertje gehoord... Pa en Ma Exar maken zich al zorgen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
franciss

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 2:10 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Kan je hem dan niet bellen ofzo? Ik neem aan dat je een mob. nummer van hem hebt... Anders ik wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
she_devil

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 2:12 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Zijn nummer heb ik wel, maar hij heeft zijn mobiel niet mee...

Ach, we wachten af!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 2:16 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

she_devil schreef:

Zijn nummer heb ik wel, maar hij heeft zijn mobiel niet mee...

Damn, had ik dat geweten, nu .25 ct weggegooid aan sms ;D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
she_devil

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 2:19 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

hhahaa! Heeft ie weer wat te lezen als ie thuis komt Smile
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 2:39 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Goeie Coen!!
Hij is dus gefinished, en gesignaleerd, en ten minste 1 Amerikaan vond hem a nice guy ;D

http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=124552
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 2:47 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Gelukkig hebben we de fietsen nog :)

(voor degenen die te lui zijn om door te klikken)

(edit JJ: Deeplinken naar MTBR werkt niet)

Nu een datum prikken waarop Exar en Klara een cursus technisch rijden krijgen..
Naar boven
she_devil

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 2:48 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Nou dat is toch fijn om te horen... Ik zal het laten lezen aan papa en mama Exar... (en jongste broertje Exar)!
Naar boven
she_devil

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 2:50 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Trouwens, we zoeken ook nog iemand dat ze op kan halen op 6 september op Schiphol... Iemand interesse? Wink
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 2:57 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Hallo miss-devil! :P Ze kunnen vanaf schiphol bijna naar huis KRUIPEN..., of gewoon 1 minuut eerder uit het vliegtuig stappen...
Naar boven
she_devil

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 3:01 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Jaja... maar de fietsen moeten ook mee, ofzo... Wink

Naar boven
lc4

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 4:12 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Foto"s gevonden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 4:53 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

lc4 schreef:

Foto"s gevonden...

Jajaja, allang gezien, maar daar is geen Exôr of Klara op te ontdekken...
Naar boven
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 6:52 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Surly Blog heeft het over Dutch girls, meervoud.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 6:57 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Steelboy schreef:

Gelukkig hebben we de fietsen nog Smile

(voor degenen die te lui zijn om door te klikken)

(edit JJ: Deeplinken naar MTBR werkt niet)

Nu een datum prikken waarop Exar en Klara een cursus technisch rijden krijgen..

gleukkig zien meer mensen dat, ik dacht het tot nu toe Wink
Naar boven
Exar

BerichtGeplaatst: Vr Aug 26, 2005 7:39 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Menschen in Holland!

Ik heb het overleefd! Zit nu in een bibliotheek bij het Shenandoah National Park, benieuwd wat er hier te fietsen valt.
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Vr Aug 26, 2005 7:45 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Goed verslag van het weekend :-X

Wink

JJ
Naar boven
Exar

BerichtGeplaatst: Vr Aug 26, 2005 7:49 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

En nog veel meer verhaal:

De race was echt supervet! Een Le Mans start met 1 km aan technische singletrack te lopen voordat je weer bij je fiets kwam om het echte parcours op te gaan. Na het hele startgebeuren en de eerste fireroadklim lag ik 12e, alles flowing smoothly, maar uiteraard (zoals her en der te lezen) bleef het niet bij fireroads... Een stuk dat ik niet eerder had gereden viel wat tegen, veel gare smalle bruggetjes en natte rotsen, superleuk met een RR2.4 en een 2.4 Bontragggert Big Earl die ik bij de shop had gehad (flinke verbetering, overigens). Ik had/heb wat moeite met de rockgardens waar de locals en not-so locals overheen vliegen, al heb ik op dat gebied wel veel progressie geboekt. Onderaan de Ridgetrail (supermooie singletrack, het meeste door mij eerst niet fietsbaar maar op zondag wel) lag ik rond de 30e plaats, niet meer in de kartfinales dus maar daar waren toch echt te veel pro"s voor op komen dagen om dat mogelijk te maken.

Bij Aid Station 1 was ik door mijn 1.5 liter Gatorade heen en besloot ik om te stoppen om mijn Camelbak bij te laten vullen. Ik remde en...pssssssssssht.... vriendelijk bedankt, 12 euro 50 Michelin latex biba. Het was pas de 4e in zo"n 20 mijl (wel de eerste in de race, overigens). Band verwisseld, opgepompt, en weer gas er op, een klim die echt vrijwel eindeloos was. De rest van het parcours was voornamelijk fireroad en wat ze degraded forest road noemen (soort van karrespoor met stenen). Het ging steeds beter, aan het einde nog wat erg lastige stukjes en weer een klim die op het hoogtekaartje wel mee leek te vallen. De laatste downhill kreeg ik woeste kramp in mijn been en kon ik nauwelijks nog trappen, ik kon alleen nergens de mensen achter me er voorbij laten. De finish was wel wat vaag gedaan, ook halverwege een rockgarden (zoals het halve parcours een rockgarden was). Ik weet mijn klassering nog niet, maar met mijn technische progressie ben ik heel tevreden. Ook ben ik na het Aid Station 1 door maximaal 5 mensen ingehaald terwijl ik er vele malen meer voorbij ben gegaan. Als we terugkomen (6 september) zal ik nog wat foto"s posten en nog de verhalen over pre- en afterparteehhh, beiden de moeite waard!

Greetz,

Bas en Klara in Shenandoah.
Naar boven
Exar

BerichtGeplaatst: Vr Aug 26, 2005 8:16 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

En nog voor alle retro liefhebbers, hier rijden we in rond (grote Kona sticker achterop):

Naar boven
klara

BerichtGeplaatst: Vr Aug 26, 2005 8:18 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Nu mag ik....
We hebben het erg leuk dus. Ik vond het WCSS super! Leuke mensen, goede sfeer...Iedereen vroeg naar onze fietsen. Ik had mijzelf ook kenbaar gemaakt door achterop mijn benen HOLLAND- KONA SS te schrijven. Maakt toch dat je snel weer een praatje met iemand kan maken. Ik heb nog nooit zoveel nieuwe mensen leren kennen op een dag (iedereen stelt zich voor ook al praat je nog geen 30sec met elkaar) Echt heel leuk al die enthousiastme. Tuurlijk baalde ik dat ik niet mee kon doen; of ik een kans had gemaakt vraag ik mij ook af. Veel techniek was nodig..maar er waren niet zo veel dames. Maar goed...aan "hadden" hebben we niet veel. Ik heb hoe dan ook er van kunnen genieten door er te zijn. Ik heb ook zelf daar mijn eerste ritje op de mtb weer gemaakt. IK wilde langs het parcour kijken en ben toen op via wat "fireroads" de bergen op gereden. Heerlijk om weer te fietsen. Bot is nog niet helemaal geheeld, maar wel al flink op weg. Dus dat scheelt.

Tot snel weer...dan met foto"s..
grtz Klara

Naar boven
klara

BerichtGeplaatst: Vr Aug 26, 2005 8:38 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Hier nog foto"s; ik heb ze niet bekeken; maar je vindt ons vast wel ergens.
Verder komt er ook WCSS foto-map op dirtrag.com onder gallery.
NU gaan we echt. Doeg!

http://indygreen.smugmug.com/gallery/742745
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Vr Aug 26, 2005 10:41 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Hi!

Bij teugkomst kunnen jullie (niet direct) laten zien wat er aan techniek bijgeschaafd is in een al geplande mini-teamdag...

Naar boven
klara

BerichtGeplaatst: Di Aug 30, 2005 6:08 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Als mijn sleutelbeen okee is dan...

IK heb mijn eerste mountainbiketocht op een echt parcours gedaan in Tsali (zie verhaal van Bas)..wel voorzichtig uiteraard. Was erg fijn.
Naar boven
Exar

BerichtGeplaatst: Di Aug 30, 2005 6:09 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Kinders,

Mochten jullie ooit nog de kans krijgen: bij de Great Smokey Mountains liggen een paar schitterende soepele trails, perfect voor singlespeeden, met een van de mooiste uitzichten die je maar kunt bedenken. De plek: Tsali, probeer het niet uit te spreken want je doet het waarschijnlijk verkeerd. Ook Klara heeft er kunnen rijden (wel met wat afstappen, maar goed). Als we ooit nog terug komen zal ik wat foto"s plaatsen zodat iedereen jaloers kan worden. We waren niet eens de enige SS"ers: we kwamen er nog 4 tegen, dat zal in NL niet zo snel gebeuren.

Gevonden:

Daar wil je zijn!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: