Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

SSWC - Live Update! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Exar

BerichtGeplaatst: Za Aug 20, 2005 8:31 pm    Onderwerp: SSWC - Live Update! Reageer met quote

Live uit State College, PA, uw eigen singlespeedende reporters! Superlekker weer hier, ik heb het parcours gisteren deels en vandaag deels gereden en het is heftig, heftiger dan ongeveer alles dat ik totnogtoe ben tegengekomen.

De mensen die in Spa-Francorchamps hebben gereden hebben wel een idee van hoe het er aan toe gaat: rotsen, boomwortels, steil omhoog, steil naar beneden. Ik ben nog weinig momenten tegengekomen dat je je ogen langer dan 5 seconden van het pad af kunt laten dwalen, tegen die tijd ben je al lang weer bij een rock garden aangekomen. De andere Kona mensen hier komen uit de staat Washington en die zijn wel wat gewend: omhoog kan ik ze wel goed volgen, naar beneden moeten ze op me wachten. Ze vliegen overal doorheen alsof het niks is. Een topklassering heb ik al lang uit mijn hoofd gezet, het zou fijn zijn om niet verder gewond te raken dan de vele schrammen en blauwe plekken die ik hier al heb opgelopen. Tegen beter weten in hoop ik ook dat het bij de drie lekke banden blijft die ik totnogtoe gehad heb...

De bikes zijn wel goed ontvangen hier, om de paar honderd meter vraagt er wel iemand "WOW! Are those the "06 models?". Supercool, zeker aangezien er hier fietsen rond rijden die je in Nederland nooit tegen zult komen. Veel Units, veel singlespeed Bianchis, maar ook veel weirde stalen boutique framepjes.

Voor Dekerfs: we hebben je grote vriendin ontmoet hier, en een handtekening van gehad (op voorwaarde van haar dat zij die van ons kreeg, omdat wij celebs waren Smile). Ik zal ze wel op Ebay zetten. Volgens mij ben ik haar man Charlie ook al tegengekomen (Docter Cunningham, I presume?).

Bottom line: Supervet hier. Zodra ze horen dat je uit Nederland komt beginnen ze over Amsterdam, bier en drugs te praten. Als ik morgen nog leef probeer ik nog wat te melden, zo niet dan kan Klara misschien later nog wat posten.

Cheers!

Bas en Klara
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Aug 21, 2005 7:34 am    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Exar schreef:

..maar ook veel weirde stalen boutique framepjes.

Kan iemand die gozer een klap geven (Klara?)

Klinkt echt super, je verdient het niet om daar te zijn ;D Ik wil!

Stoer dat ze er gewoon echt een zwaar parcours hebben, een WK waardig dan denk ik. Hou ons op de hoogte, en maak maar veen pics van de weirde stalen frames, er zijn hier wel wat mensen die daar heeeeeel erg in geinteresseerd zijn.

En als je Jessica van Spot tegenkomt (klein vrouwtje met een bruine bos krullen) zeg haar even gedag van ons en bedank haar voor de sponsoring tijdens ons eigen EK! Is een topmens!!

Have fun daar, groeten aan Klara en doe je best!!

JJ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Zo Aug 21, 2005 1:18 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Exar schreef:

Voor Dekerfs: we hebben je grote vriendin ontmoet hier, en een handtekening van gehad (op voorwaarde van haar dat zij die van ons kreeg, omdat wij celebs waren Smile). Ik zal ze wel op Ebay zetten. Volgens mij ben ik haar man Charlie ook al tegengekomen (Docter Cunningham, I presume?).

Jacquie... doe haar de groeten, she"ll know who I am Wink

Verder; ben erg benieuwd naar foto"s e.d. Ben ook benieuwd hoe de sfeer daar is onder de mountainbikers, even los van het singlespeed-gebühr dan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
phatlizard

BerichtGeplaatst: Zo Aug 21, 2005 2:45 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

OH MY GOD - The fitfukkers are taking over ... !!!

New Zealand 2006 - anyone going? ;D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Aug 21, 2005 3:08 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Phaty, thought you would go to the States?
What went wrong?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Aug 21, 2005 3:11 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

phatlizard schreef:

New Zealand 2006 - anyone going? ;D

We are thinking about it... We are palnning a trip to Australia, hope I can integrate the worlds..

May be wishfull thinking though.

Are you on Eurobike on Thursday? We may go and have a beer on Thursday night. We won"t make it to the Schwalbe party on Friday, leaving for Holland again on Friday afternoon.

JJ
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Zo Aug 21, 2005 5:25 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Exar schreef:

De mensen die in Spa-Francorchamps hebben gereden hebben wel een idee van hoe het er aan toe gaat: rotsen, boomwortels, steil omhoog, steil naar beneden. Ik ben nog weinig momenten tegengekomen dat je je ogen langer dan 5 seconden van het pad af kunt laten dwalen, tegen die tijd ben je al lang weer bij een rock garden aangekomen.

Supergeil! Moet ik zeker langskomen om het weer een keer voor te doen, gewon ginne schrik en rijden met die velo"s, Reba op max travel en 2.4 banden...

Naar boven
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Zo Aug 21, 2005 5:29 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

zei de held zelve Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Zo Aug 21, 2005 10:52 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Ik las een gerucht dat Travis Brown met een 29/26" fiets en dikke dubbel kroons vork zal rijden. Gewoon een Rig zou mij ook niks verbazen.

Tja Bas, nu zie je op dat parcours waarom je de verkeerde versie van de Unit gekozen hebt... Wink

Doe de Surly boys en iedereen van MTBR de groten van me. Neem wat MTBR swag voor van en dankzij mij mee van daar Smile

Maarruh, lekke banden, daar had je toch wat op gevonden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
SHIFT 00

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2005 6:02 am    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Vandaag is de strijd gestreden... Nu maar wachten op een internet moment...

De spanning stijgt.... De website is nog niet aangepast met een finishlist....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2005 7:20 am    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Oeioeioei...

Beter was mr go-kartracing himself Shift die kant op gegaan... Wink
Naar boven
SHIFT 00

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2005 7:23 am    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Die kant opgaan is altijd goed! Cool Geloof wel dat het een erg rough parcourtje is daar! Als er veel gelopen moet worden is bas natuurlijk wel in het voordeel! :P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Hubert !

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2005 7:30 am    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Jessse LaLonde uit Madison Wisconsin is Single Speed World Champ!! Hij reed op een Gary Fisher RIG en pakte 5 seconden op Travis Brown die op een 96er (fiets met 29" voorwiel en 26" achterwiel) reed.
Benieuwd naar de resultaten van ons aller Bas !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2005 7:53 am    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=124051

Niet duidelijk is of die Jesse nu de fietswedstrijd of de kartwedstrijd gewonnen heeft...

Singlespeeders zijn idioten!
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2005 8:11 am    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Idd.

Kom, laten wij het eens heel apart doen en er een kart wedstrijd bij houden. Tjonge jonge, wat zijn wij origineel.

Anyway, ben benieuwd hoe Bas het overleefd heeft.

Volgens mij heeft die Jesse de race gewonnen en 1 of andere andere dude het karten. Als je wint van Travis Brown kun je wel fietsen en is het verdiend Wink

En ik wil pics zien!! Die bike van Travis Brown kan niet anders dan een gedrocht zijn..

JJ
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2005 8:13 am    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

JJ schreef:

Kom, laten wij het eens heel apart doen en er een kart wedstrijd bij houden. Tjonge jonge, wat zijn wij origineel.

En ik wil pics zien!! Die bike van Travis Brown kan niet anders dan een gedrocht zijn..

Ja (de hele afkeer van andere takken van de mtb sport was singlespeeders toch wars?)

en

Ja!!!!
Naar boven
walter

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2005 1:05 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Hou ons niet langer in spanning....

anders moet ik straks zelf nog gaan zoeken.
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2005 1:42 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Hubert ! schreef:

Hij reed op een Gary Fisher RIG ... blah

Wat ik her en der lees, reed zowat 80% op een Rig daar, daarom stel ik voor dat we op het ONKSS komend jaar de discipline RIG-werpen introduceren...
Dan had Gary vroeger maar niet zo lullig tegen Tom moeten doen, eigen schuld dikke bult Smile
Naar boven
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2005 2:28 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Ik denk dat Ritchey wiel-werpen ook best spectaculair kan worden. met die carbonnen aero dingen kom je vast een heel eind. Atletiekstadon afhuren...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
phatlizard

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2005 9:27 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

JJ lets get together on the friday somewhere - I guess you ll have your cell phone with you ... we will meet!

Fox, Orange, BIKE booth ... somewhere

phaty
P.S.: I won"t enter the states as long as Bush is in office - no kidding!!!

Naar boven
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Di Aug 23, 2005 5:57 am    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

phatlizard schreef:

JJ lets get together on the friday somewhere - I guess you ll have your cell phone with you ... we will meet!

Fox, Orange, BIKE booth ... somewhere

phaty
P.S.: I won"t enter the states as long as Bush is in office - no kidding!!!

Sir Phaty,

Bisst du Donnerstag auch schon auch "em EuroBike??
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Aug 23, 2005 7:23 am    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Wat dan, jij ook dan? Wordt dan nog gezellig!

@Phaty: we will call

JJ
Naar boven
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Di Aug 23, 2005 6:14 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Yep, donderdag ff overwippen vanuit Italië...
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Aug 23, 2005 6:31 pm    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

Waar blijft dat nieuws????

Race is al bijna 2 dagen oud en Bas is vooralsnog niet op een enkele foto terug te vinden... heeft ie wel meegedaan Wink
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Aug 24, 2005 8:53 am    Onderwerp: Re:SSWC - Live Update! Reageer met quote

With Big Wheels you can ride over ANYTHING!!!

Ik heb ondertussen honderden foto"s doorgespit en geen Exôr gevonden...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: