Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

MH2D: tandems?! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Auteur Bericht
dubbelop

BerichtGeplaatst: Zo Jul 17, 2005 2:25 pm    Onderwerp: MH2D: tandems?! Reageer met quote

Ik weet het, het is nog erg vroeg, maar ja het is ook zo weer september.

Het lijkt ons leuk om bij de Mergelheuvelland 2-daagse eens meer dan één tandem (namelijk die van onszelf) bij de MTB-tochten te zien. In de afgelopen tien jaar zijn we hooguit drie andere MTB-tandems tegengekomen!

Was je toch al van plan om naar MH2D te gaan, neem dan in elk geval voor de zondag de tandem mee, als het even kan. Waarom de zondag? Simpel, omdat Tall Boy Bram door zijn werk alleen maar op zondag kan en die rokende achterband willen wij op zijn minst bij de start eventjes zien Very happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Spiff

BerichtGeplaatst: Ma Jul 18, 2005 8:53 am    Onderwerp: Re:MH2D: tandems?! Reageer met quote

ik zal het eens voorzichtig voorstellen...............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
dubbelop

BerichtGeplaatst: Ma Jul 18, 2005 12:33 pm    Onderwerp: Re:MH2D: tandems?! Reageer met quote

Spiff schreef:

ik zal het eens voorzichtig voorstellen...............

Ach, je kunt altijd nog via het asfalt verder gaan Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Ma Jul 18, 2005 9:31 pm    Onderwerp: Re:MH2D: tandems?! Reageer met quote

Tasja heeft die zondag een wedstrijd in Holten dus geen TBB/SGT aan de start....!

Wel heb ik een vriendin (Ingrid van der Vlist) gepolst of die zin (en durf) heeft om met mij samen te gaan bonken over limburg"s kasseien.

Als die het wellicht toch niet aandurft, misschien dan met Dekerf"s?

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
dubbelop

BerichtGeplaatst: Do Jul 21, 2005 8:41 pm    Onderwerp: Re:MH2D: tandems?! Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:

Tasja heeft die zondag een wedstrijd in Holten dus geen TBB/SGT aan de start....!

Wel heb ik een vriendin (Ingrid van der Vlist) gepolst of die zin (en durf) heeft om met mij samen te gaan bonken over limburg"s kasseien.

Als die het wellicht toch niet aandurft, misschien dan met Dekerf"s?

TBB

Waarom zou Ingrid dat niet durven? Laat me raden: ze kent je langer dan vandaag en weet dat jij ook een aanhanger bent van Cannondale"s motto "speed is your friend" ..... Wink

Hoe dan ook: wij gaan morgenochtend lekker voor drie weken met vakantie. Staat dit topic vol met aanmeldingen als we terugzijn? De groeten!
Naar boven
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Do Jul 21, 2005 9:31 pm    Onderwerp: Re:MH2D: tandems?! Reageer met quote

Nou ouwe pik,

veel plezier en de groeten aan Marieke. Dat jullie maar veel lol en zo mogen hebben. Ik neem de honeurs wel waar. Mogen wij (Tas & ik) de Bob lenen na jullie terugkomst?

TBB
Naar boven
dubbelop

BerichtGeplaatst: Zo Aug 14, 2005 11:40 am    Onderwerp: Re:MH2D: tandems?! Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:

Nou ouwe pik,

veel plezier en de groeten aan Marieke. Dat jullie maar veel lol en zo mogen hebben. Ik neem de honeurs wel waar. Mogen wij (Tas & ik) de Bob lenen na jullie terugkomst?

TBB

Dat met die lol en zo is goed gelukt! Eerst met 400 tandemgekken in Denemarken (matig weer, Fyn vonden we niet erg spannend om te fietsen, mensen zoals altijd érrug leuk). Daarna twee weken Auvergne (www.cccyling.com) waar tenminste echte heuvels zijn :P En wat blijkt? Je kunt een ruim twee duizend jaar oude Romeinse weg ook per tandem afdalen Smile Waarna je wel je remschijf moet vastzetten, want die was door het geklapper losgekomen ......

Dat met die Bob zal ik eens overleggen met mijn betere helft.
Naar boven
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Zo Aug 14, 2005 12:18 pm    Onderwerp: Re:MH2D: tandems?! Reageer met quote

Welkom terug!

TBB
Naar boven
dubbelop

BerichtGeplaatst: Wo Sep 07, 2005 10:26 pm    Onderwerp: Re:MH2D: tandems?! Reageer met quote

Heren, dames ook!

Nog iets meer dan een week tot MH2D en het zal toch niet zo zijn dat we voor de elfde keer zo ongeveer als enige tandemkoppel de MTB-routes rijden?!
Naar boven
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Do Sep 08, 2005 8:40 am    Onderwerp: Re:MH2D: tandems?! Reageer met quote

wij (Tas en ik ) doen niet mee.....

ik zit in Keulen bij de IFMA daar en mevrouw heeft een wedstrijd in de buurt....

TBB
Naar boven
Pino

BerichtGeplaatst: Do Sep 08, 2005 9:17 pm    Onderwerp: Re:MH2D: tandems?! Reageer met quote

Mocht het de komende weken droog blijven, dan is er een kansje.
Zou een duur weekeindje worden, moet andere tandwielen/ketting/cassette/shiftres/derailleur monteren.
Naar boven
dubbelop

BerichtGeplaatst: Vr Sep 09, 2005 8:54 pm    Onderwerp: Re:MH2D: tandems?! Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:

wij (Tas en ik ) doen niet mee.....

ik zit in Keulen bij de IFMA daar en mevrouw heeft een wedstrijd in de buurt....

TBB

Ach wat vervelend, je moet naar de IFMA Wink
Naar boven
dubbelop

BerichtGeplaatst: Vr Sep 09, 2005 8:54 pm    Onderwerp: Re:MH2D: tandems?! Reageer met quote

Pino schreef:

Mocht het de komende weken droog blijven, dan is er een kansje.
Zou een duur weekeindje worden, moet andere tandwielen/ketting/cassette/shiftres/derailleur monteren.

Hoezo, is alles stuk?
Naar boven
Pino

BerichtGeplaatst: Vr Sep 09, 2005 11:20 pm    Onderwerp: Re:MH2D: tandems?! Reageer met quote

Santana, Velotraum, Hot Chili, Lapierre stonden in Friedrichshafen, dus waarom zou je naar Keulen gaan?
Naar boven
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Za Sep 10, 2005 8:05 am    Onderwerp: Re:MH2D: tandems?! Reageer met quote

Omdat die beurs door de werkgever vergoed wordt en de andere niet (en omdat ik toen op vakantie was....)

TBB
Naar boven
dubbelop

BerichtGeplaatst: Di Sep 20, 2005 8:52 pm    Onderwerp: Re:MH2D: tandems?! Reageer met quote

dubbelop schreef:

Heren, dames ook!

Nog iets meer dan een week tot MH2D en het zal toch niet zo zijn dat we voor de elfde keer zo ongeveer als enige tandemkoppel de MTB-routes rijden?!

Dus wel Wink

Neemt niet weg dat het ondanks technische malheur (zie "sleutelen") een prachtig weekend was (zie "toeren en tochten").
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Pagina 1 van 1

Ga naar: